Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Eat Stop Eat

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-11, 23:51   #1
harris
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 4
harris er på en erverdig vei

Eat Stop Eat

Jeg har startet på noe som kalles "Eat Stop Eat". Jeg har holdt på så vidt en uke nå, og det virker som om det kan fungere. Noen andre som har erfaringer med dette?

Dere kan lese om opplegget mitt på www.rmeik.com
http://www.rmeik.com/

harris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre er mer Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 12:48   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Eat Stop Eat

Spiser du lavkarbo?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:44   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Eat Stop Eat

Ja, flere her som har prøvd det.

Ingen som har kalt det eat, stop, eat da. Går på periodisk faste.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 13:45   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Eat Stop Eat

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47558

og

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=47893

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 19:20   #5
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Eat Stop Eat

Noen flere som har prøvd dette? Sitter og leser e-boken nå, og tenker jeg skal prøve dette over et par uker og se hvordan det går. Altså faste fra kl 15 til kl 15 neste dag, ca. hver 5. dag (syns 2 ganger i uka hørtes litt mye ut). Litt annerledes enn vanlig periodisk faste altså.

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 21:19   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Eat Stop Eat

Det er vel sånn jeg har holdt på med meste av livet. . Det funka ikke for meg, mulig det er anderledes når det gjøres kontrollert...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 00:27   #7
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Eat Stop Eat

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det er vel sånn jeg har holdt på med meste av livet. . Det funka ikke for meg, mulig det er anderledes når det gjøres kontrollert...

Hehe.. ja. Klarer ikke helt å bestemme meg om jeg syns dette høres helt idiotisk eller genialt ut. Helte mer mot idiotisk før begynte å lese boka, men den var jo ganske interessant. Så fant ut det var like greit å prøve selv

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-11, 04:02   #8
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Eat Stop Eat

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Noen flere som har prøvd dette? Sitter og leser e-boken nå, og tenker jeg skal prøve dette over et par uker og se hvordan det går. Altså faste fra kl 15 til kl 15 neste dag, ca. hver 5. dag (syns 2 ganger i uka hørtes litt mye ut). Litt annerledes enn vanlig periodisk faste altså.

Jeg tror slett ikke det er så dumt jeg.
Det med periodisk faste er jo ikke noe nytt slik sett, mange som har gode resultater. 12 timer uten mat ett par ggr i uka er det svært få av oss som har vondt av

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no