Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Venner man seg til alt fettet?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-11, 21:51   #1
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Venner man seg til alt fettet?

Nå som jeg ligger på 70% fett og vel så det føler jeg meg som en liten fettklump selv nesten, jeg har fettsmak i munnen, er småkvalm og uggen. Savner grovbrød med magert pålegg og null fett

Venner man seg til dette til slutt?

Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 21:57   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Venner man seg til alt fettet?

Å jada, og mer til!

Litt av greia er å gå litt ned på fett- mengden en periode om man føler det blir for mye og man rett og slett blir kvalm!
Øk så mengden igjen litt saktere slik at man ikke igjen blir overveldet av fettet!
Velg fete alternativer som kjøttdeig i stede for karbonade i stede for å tilsette ekstra fett i alt!

Og du kan unne deg en Fiberrik med solsikkefrø eller linfrø om du må ha et fettfritt alternativ en gang i blant!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 22:31   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Venner man seg til alt fettet?

Jepp! Men det skal sies at mitt første forsøk på lavkarbo fiskegrateng med fløte (senere har jeg jo lært at man bør blande fløte med vann istedet for melk, ikke BARE erstatte med fløte) førte til 3 fantastiske gaffelbiter i munnen før kvalmen kom og det stoppet seg *ler*
Dette var uke 3 - jeg har lært LITT siden den gang

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 22:48   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Venner man seg til alt fettet?

Neh, jeg vender meg aldri til alt det fettet De fleste gjør det da Må gi det noen uker!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Negative venner/familie ... marithja Generell diskusjon 26 20-03-10 09:02
Venner og sånn Pearl Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 15 24-07-08 17:30
Nye msn venner. Marit Generell diskusjon 10 10-09-04 22:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no