Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Bøker om ernæring og helse

"Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)

Bøker om ernæring og helse Andre bøker som er "innenfor" tema!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-10, 19:42   #26
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)


Ja, kan jo være interessant for den som orker å komme seg igjennom. Det orket ikke jeg... har bare bladd litt løst i den. Og kjenner at den boka kommer jeg ikke igjennom i første omgang

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 19:46   #27
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Ja, kan jo være interessant for den som orker å komme seg igjennom. Det orket ikke jeg... har bare bladd litt løst i den. Og kjenner at den boka kommer jeg ikke igjennom i første omgang

OK, da blir det kanskje litt feil å uttale seg som om man har lest den slik jeg oppfattet inlegget.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 19:49   #28
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)


Jeg føler jeg har lest såpass at jeg kan si at det er en populærvitenskapelig bok som ikke inneholder råd og tips, matoppskrifter osv...

Men hvis man er ute etter å lære hvordan lavkarbo virker på kroppen inkl indre organer, blod osv... er det jo en interessant bok.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 19:51   #29
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)

Jeg syntes boka er bra for både de som er skeptisk og de som er frelst
Boka er så og si min bibel per idag, og jeg bruker den om og om igjen til å slå i bordet med til skeptikerne :-) Er ikke mange høykarbo-tilhengere som har lest noen form vitenskap innen kosthold, med unntak av Se og Hør artikler.. *himle med øynene*

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 19:53   #30
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)


Ja som en sånn bok fungerer den jo ypperlig Men for min del er jeg allerede overbevist, så den ble litt tung..

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 19:58   #31
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg syns den funket veldig bra selv om jeg ikke var skeptisk. Mange (meg inkludert) mener den er en av grunnsteinene i å forstå hvorfor kroppen kan fungere på et lavkarbokosthold. I tillegg sier den endel om kosthold og helse i et historisk perspektiv.
Den fungerer selvfølgelig også som en plass å hente argumenter fra, men for meg var det viktig å lese den fo min egen del.

Helt enig! Veldig interesant bok som alle bør lese.

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 19:58   #32
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)

Litt tung er den ja. Som sagt i en annen tråd, litt tung for oss som ikke kan alt for mye innen molekyler, syrer og hormoner, samt lettlesig for de som har utdanning innen dette.

Men siden den er tung for meg, betyr det jeg har mye å lære! Så jeg leser litt på boka noen dager i uka. Hadde vært utrolig kjekt å virkelig fått stoffet til å sitte. For så fort jeg fortsetter kostholdsdiskusjonen med "jo men så kommer det ett molekyl..." så faller alle andre av lasset! Yes, i won! I know more!

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 00:20   #33
martina
Medlem
 
martina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 113
martina er på en erverdig vei

Sv: "Bedre uten brød" nå på tilbud på Haugen Bok! (99,-)

Opprinnelig lagt inn av Impulsiw, her.

Ja, kan jo være interessant for den som orker å komme seg igjennom. Det orket ikke jeg... har bare bladd litt løst i den. Og kjenner at den boka kommer jeg ikke igjennom i første omgang

Takk for svar. Jeg tror jeg skal bestille boka fra biblioteket i første omgang, så får jeg se om den er verd å kjøpe.

__________________




Martina
martina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo i retninng Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Bedre uten brød" - oppsummerings/skravletråd Iset Optimal Ernæring 43 03-04-12 14:08
Bedre uten brød vera82 Andre dietter 10 12-09-09 21:25
Forskjell på OE og "Bedre uten brød"? Gobolla Optimal Ernæring 1 23-04-09 11:03
"Bedre uten brød" - inntil 6 BE daglig?? Iset Lavkarbo generelt 9 12-12-05 13:39
Jippi nå har jeg kjøpt boka "Bedre uten brød" Iset Lavkarbo generelt 5 28-11-05 23:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no