Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Marsskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-03-10, 20:10   #126
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Flere som er PMS her?
Har vært pms-heksa i en uke alt, men ingen tegn til selveste mensen. Her er det full pakke med dritthumør, boblende-sinnsykt-sinne og vektoppgang, oppblåst i magen og litervis med vann i kroppen...
Jaja, den er vel like om hjørnet vil jeg tro. For NEI, gravid er jeg ikke!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 20:42   #127
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Hm. kanskje vi skulle døpe om tråden til PMS-tråden til 30+?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 20:46   #128
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hm. kanskje vi skulle døpe om tråden til PMS-tråden til 30+?

Tror dere kunne ha blitt en ganske kjip tråd, med mye sinne, frustrasjon over vektøkning, og løse hormoner!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 20:50   #129
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av danku01, her.

Jaja, den er vel like om hjørnet vil jeg tro. For NEI, gravid er jeg ikke!

Sikker?

Ingen PMS her for tiden, jeg tror jeg fant ut at den kommer etter påskeferie. Katteier: 3 kg er ganke irriterende å se uansett hvilken grunn. Du har min fulle sympati.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 22:26   #130
Katteeier
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 61
Innlegg: 68
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Takker for sympati, Popp!
Det er dritkjipt for å bruke det uttrykket!
Men - sånn er det jo bare! Burde jo være vant til at dette skjer hver måned!

__________________



Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 06:27   #131
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Sikker?

Ingen PMS her for tiden, jeg tror jeg fant ut at den kommer etter påskeferie. Katteier: 3 kg er ganke irriterende å se uansett hvilken grunn. Du har min fulle sympati.

JAAA, helt sikker!

Nå skal denne pms'ern gjøre seg klar til tidligvakt. Egentlig i zZZz modus fortsatt, men må man så må man!

Ha en fin dag alle.

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 23:23   #132
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Marsskravletråd Her skravles det ikke mye for tiden, hvor er det blitt av alle skravlebøttene?

Men nå må jeg skru av her, er akkurat ferdig med jobb og er dødsklar for sengen. Natta

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 07:45   #133
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

God morgen!

Sniker meg innom, snuppelura er syk så da var detmin tur til å holde seg hjemme. Kaffe og omelett er straks klart, så dette blir bra.

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 07:54   #134
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

God morgen fra meg, også Er klar som et egg til denne dagen, uansett hva den vil bringe! Skal ikke på jobb, hadde feber til det nesten var den lyse morgen, og nå avgårde for å ta blodprøver. Etterpå skal jeg hjem og sove litt til.. Blir nok jobb imorgen. Ha en fin dag, alle sammen!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 08:01   #135
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

God bedring Frifuggel!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 18:55   #136
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Påskeferie!!!

Holder på å lage pakkeliste til ungene og meg selv, og hvis vi rekker å få både pakket og handlet ikveld, reiser vi på fjellet imorgen. Det skal bli vanvittig deilig å komme seg vekk noen dager.

Jeg har planlagt ingen utskeielser i påsken. Kun noen ekstra ED måltider hvis det røyner på. Værst tror jeg faktisk det blir med å bare kunne drikke et glass vin pr dag.

Ønsker dere alle en fantastisk påske

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 19:34   #137
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Uææææææ

Etter den planlagte utskeielsen min for 3+ uker siden har jeg gått opp 4 kg
Og de går ikke bort! Ikke forsvinner søtsuget mitt heller. Sukk. Jeg blir gal av å se vekta ligge der den lå for to måneder siden, jeg som var så godt i gang nå jeg spiser fett til jeg ser mannen med ljåen (nesten!), noe som vanligvis fungerer for å hive bort søtsuget, men det virker ikkeeeeee. Det er skikkelige cravings

Hjelp

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 19:48   #138
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Aner ikke hva som skal til, sånn egentlig, men tror du må ta tiden til hjelp. Mulig kroppen har satt på bremsene, bare, og må "lirkes" igang igjen? Eller et "normalt platå" som tilfeldigvis skjedde på samme tid.. Ikke mye trøst i det, kanskje, men en slik en hjelper bittelitt, håper jeg;

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 21:00   #139
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Du vaskeklut..har du mål deg? Jeg opplevde det samme her i tre uker, vekta stod stille, men cm ble borte! Det var da jeg oppdaget at jeg kunne kjøpe en str mindre enn det jeg hadde gjort sist gang jeg shoppet....så enten mål deg eller prøv klær i en mindre str. Kan hende at kroppen jobber med noe som ikke kan veies!

Men stå på gi ikke opp! Vekta vil løsne og den vil forsete å gå nedover igjen!

Foresten Vaskeklut, send meg en PM med adressa di så skal jeg få sendt deg noen servietter

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 23:42   #140
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Ååååeh, så fine dere er!
Det hjalp med klem ja, frifuggel

Dessuten, jeg er nå bra dum og da. Jeg hadde helt glemt av at det var mens på gang Alt ble litt lysere da jeg oppdaga det i dag! Regner med noe av det er vann (håper på mye ) da tør jeg ikke måle meg heller, for jeg hovner sånn opp i kroppen.. Får se om en liten ukes tid hva vekt og målebånd sier da! Fine folkene dere altså. Det hjelper å klage litt her inne!

Nå har jeg sendt deg pm, Lurer*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 14:56   #141
Maya77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Maya77 er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Nå har jeg holdt på i 2 1/2. Vekta viser minus 6 kg Men fy fader som jeg fryser da. Siste uka her har jeg huttra noe alldeles grusomt. Er dette normalt?

Ønsker dere alle ei God Påske

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 15:04   #142
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Maya77, her.

Nå har jeg holdt på i 2 1/2. Vekta viser minus 6 kg Men fy fader som jeg fryser da. Siste uka her har jeg huttra noe alldeles grusomt. Er dette normalt?

Ønsker dere alle ei God Påske

har du holdt på i 2,5 uke eller mnd? uansett, det er vanlig å fryse tror jeg. i begynnelsen skifta jeg mellom å fryse og svette som en gærning du får benytte frysinga til å hoppe litt ekstra opp og ned sånn at du blir varm, og da får du sikkert forbrent enda litt mer *fnise*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 31-03-10, 15:16   #143
Maya77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 27
Maya77 er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Skulle stå 2 1/2 uke

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no