Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

I love atkins sjokoladebar!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-05-11, 21:09   #1
Iza
Medlem
 
Iza sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
Innlegg: 74
Iza er ny på veien
Talking

I love atkins sjokoladebar!

Helt fantastisk at disse finnes. Hver helg kan jeg spise sjokolade,OG gå ned i vekt! Jeg er sååå glad....ikke får jeg vondt i magen heller. Flere som spiser disse. Hvilken er din favoritt? Jeg spiser crispy milk.....Helt nydelig. Tar en sånn fredag og lørdag i stedet for kvelds. Og ved mensen....Nå kan jeg virkelig leve lavkarbo resten av livet....Ha en strålende kveld!

Iza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 21:13   #2
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Har ikke smakt dem. Tror jeg hadde blitt hektet hvis jeg prøvde, så holder meg glatt unna.

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 21:14   #3
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Elsker dem

Spiser for det meste den som heter noe á la Hazelnut Crunch, jeg da, siden det er den de har på de fleste butikker.

Men det beste er definitivt at jeg ikke får vondt i magen av dem.

(I motsetning til Cloetta og de fleste andre sukkerfrie varer... )

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 21:20   #4
Tufso86
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 145
Tufso86 er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Mhm! Jeg har noen på vei i posten fra iHerb, med kokos! De ser supergode ut. Til nå har jeg bare smakt den Chocolate deacadence. Pleier å ta meg en liten bit på kveldstid hvis jeg fyser veeeeeldig, også er de grei å ha med seg på farten hvis man plutselig blir sulten

Tufso86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo for første gang. Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:41   #5
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Tufso86, her.

Mhm! Jeg har noen på vei i posten fra iHerb, med kokos! De ser supergode ut. Til nå har jeg bare smakt den Chocolate deacadence. Pleier å ta meg en liten bit på kveldstid hvis jeg fyser veeeeeldig, også er de grei å ha med seg på farten hvis man plutselig blir sulten


de med kokos smaker som bounty i also love atkins barene! har bestilt 3 pakker fulle av atkins fra iherb.. ups!

__________________
www.happychilli.blogspot.com - min blogg om lavkarbo,foto,migrene og hverdagen..


mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:44   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av mio87, her.

de med kokos smaker som bounty i also love atkins barene! har bestilt 3 pakker fulle av atkins fra iherb.. ups!

Er det du som har bestilt alle barene altså??

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:46   #7
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er det du som har bestilt alle barene altså??

det er nok det ja! haha! irriterer meg sånn over at det alltid er tomt, så når de hatt inne de siste ukene så har jeg bare bestilt helt villt med barer! de har jo ingen! :P

__________________
www.happychilli.blogspot.com - min blogg om lavkarbo,foto,migrene og hverdagen..


mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:49   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Også står det alltid at de har før man trykker på legg i handlekurv, så kommer den der hersens "out of stock"dritten opp.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:49   #9
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Også står det alltid at de har før man trykker på legg i handlekurv, så kommer den der hersens "out of stock"dritten opp.

i know, jeg blir like skuffa hver gang!

__________________
www.happychilli.blogspot.com - min blogg om lavkarbo,foto,migrene og hverdagen..


mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:51   #10
Monagh
Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Buvika, Sør-Trøndelag
Innlegg: 70
Monagh er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Hvor mange karbs er det i en sånn bar da?

__________________


Monagh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 28-05-11, 23:59   #11
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

de jeg har prøvd er enten 2 eller 3 net carbs i en bar

__________________
www.happychilli.blogspot.com - min blogg om lavkarbo,foto,migrene og hverdagen..


mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 00:07   #12
halkatlala
Seniormedlem
 
halkatlala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: hamar
Alder: 45
Innlegg: 591
halkatlala har en fantastisk aura rundt seghalkatlala har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I love atkins sjokoladebar!

hmmmm...spiser atkinsbarer, jeg og-MEN får vondt i magen av dem

__________________


halkatlala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 00:11   #13
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Nå skal jeg være litt gledesdreper igjen... Det finnes ikke noe nyttig næring i atkinsbarene, kun kjemiske tilsetningsstoffer. Så når man først kutter ut andre giftstoffer fra kosten skjønner jeg ikke helt hvorfor man vil proppe seg full med kreftfremkallere?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 00:15   #14
mio87
Medlem
 
mio87 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Karmøy
Innlegg: 173
mio87 er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå skal jeg være litt gledesdreper igjen... Det finnes ikke noe nyttig næring i atkinsbarene, kun kjemiske tilsetningsstoffer. Så når man først kutter ut andre giftstoffer fra kosten skjønner jeg ikke helt hvorfor man vil proppe seg full med kreftfremkallere?

det er mye som er kreftfremkallende da, feks røyker jeg ikke.. det er jo også kreftfremkallende? føler at det meste fremkaller kreft om dagen..

i tillegg var jeg en skikkelig karbojunkie, helt vanvittig! er en grunn til at jeg skal ned over 60 kg! hadde det ikke vært for atkins barene hadde jeg sprukket for lenge siden! klart jeg har tenkt og bare ha dem i nødstilfeller etter hvert, men foreløpig er det de som gjør at ikke jeg kaster meg i chipsposen i helgene!

klart det ikke finnes nyttig næring i barene, men det gjorde det da heller ikke i snopet jeg tidligere trykket i tryne i helgene..

for meg er det deilig og kunne ta en atkins bar her og der og likevel ikke komme ut av ketose..

__________________
www.happychilli.blogspot.com - min blogg om lavkarbo,foto,migrene og hverdagen..


mio87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/generell lavkarbo - det som gir minst migrene.. Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 00:18   #15
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Og sist gang jeg sjekket var jeg bare menneske...

Sprekker heller på Atkinsbar enn på alskens høykarbomat, da - barene får i det minste ikke blodsukkeret mitt til å hoppe opp og ned som en kenguru på ecstasy.

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 00:39   #16
Ego
Medlem
 
Ego sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 51
Ego er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Fullstendig avhengig her i gården også!! vi har bare de barene (måltidserstatterne) på butikken her, men syns begge gode - og vanedannende..! Har smakt de som er mer ordentlig sjokolade også (ikke bar/måltid), og de er helt fantastiske! Må hamstre neste gang jeg er utenbys!

Og angående tilsetninger; for min del får det være måte på... jeg har lagt om kostholdet for å ta av meg, men ikke nødvendigvis og for enhver pris spise "rent". Det er ikke det viktigste for meg, så lenge helsa er god og jeg er fornøyd

__________________
Mine mål på veien:

Ego er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 00:43   #17
bevaremegvel
Medlem
 
bevaremegvel sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 252
bevaremegvel har en fantastisk aura rundt segbevaremegvel har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Og sist gang jeg sjekket var jeg bare menneske...

jeg også
så jeg vil ikke for resten av livet holde meg unna absolutt alt som ikke er kun sunt og smart å spise.
å spise noe kunstig men uten karbo kan jeg leve med

bevaremegvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbokost Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 08:14   #18
monja
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Rock City
Alder: 46
Innlegg: 325
monja er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Jeg spiser og Atkinsbarene, men ikke de to jeg har funnet i butikkene her. De smaker høgg De jeg har bestilt gjennom iHerb derimot Jeg er ikke avhengig og jeg spiser dem sjelden, men gode er de.

__________________
Min MUP

monja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/LCHF Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 09:13   #19
Tami
Medlem
 
Tami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 98
Tami er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Jeg elsker også Atkins barene Spiser en hver dag...

Jeg kjøper de fra iherb.....der er de veldig billige

Disse har jeg prøvd: (smak og behag......)

Chocolate Peanut butter (god)
Chocolate coconut bar (kjempegod)
Caramel nut chew bar (kjempegod)
Peanut butter cups (ikke god)
Chocolate chip granola bar (veldig god)
Peanut butter crisp fudge bar (veldig god)
Dark chocolate Decadence bar (veldig god)

Og nå venter jeg på en pakke med tre nye typer....

Den ene av barene ovenfor har faktisk 17 gram protein, men de fleste ligger på 12 gram protein.

Alle har 2-3 gram net karbo.


Sist redigert av Tami : 26-09-11 kl 17:02.
Tami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 09:20   #20
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Jeg har aldri prøvd de barene, er nok litt redd for å bli hekta....
Hver gang noen selger prøvepakker på salgstråden, er jeg for sen. Men håper det blir min tur en gang. Greit å smake før en bestiller en hel pakke.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 09:41   #21
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nå skal jeg være litt gledesdreper igjen... Det finnes ikke noe nyttig næring i atkinsbarene, kun kjemiske tilsetningsstoffer. Så når man først kutter ut andre giftstoffer fra kosten skjønner jeg ikke helt hvorfor man vil proppe seg full med kreftfremkallere?

Regner da med at de fleste vet at atkinssjokoladene ikke akkurat er fullverdige måltider. Det er snakk om å finne et kosthold man kan leve med, og for mange vil det å kunne ta seg en liten sjokoladebit på lørdagskvelden være det som får dem til å ikke tryne i smågodtskåla eller potetgullposen. Og jeg syns ikke det ser ut som om det er noen som "propper seg full" med atkinssjokolader her. Ikke alle klarer å være 100% asketiske absolutt hele tiden

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 09:50   #22
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Jeg synes også det er viktig å finne seg et kosthold man kan leve med og hvis det innebærer å spise atkinsbarer så heller det enn å spise høykarbomat. Men selvfølgelig kan det jo være en fordel og se på Atkins som snop som man bare skal ha av og til. Selv spiste jeg opptil 1 til dagen, men etter å ha kuttet det ut i 2 uker og jeg så at endelig begynte vekta og bevege seg nedover (etter over et år i stillstand) har jeg satt en grense på maks en bar i uka. Leste om ei her inne som spiser opptil 3 barer daglig Kjente jeg ble litt kvalm jeg og vil heller ha skikkelig mat.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 09:56   #23
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Nei, det er jo ikke akkurat noe man bør spise hver dag, men en gang i blant syns jeg ikke gjør noe. Et mye bedre valg er jo selvsagt en liten bit mørk sjokolade, men det er jo ikke alle som liker det eller vil tillate seg de ekstra karbene (ca 3 karber på 10 gram 70% sjokolade). Selv syns jeg ikke Atkinssjokoladene er noen høydare og jeg får vondt i magen av dem, men jeg spiser Sjokoladeprinsens frihet nå og da. Det er den eneste sukkerfrie sjokoladen som magen min tolererer

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 09:59   #24
Luguber
Juniormedlem
 
Luguber sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 24
Luguber er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Jeg spiser 1-2 Atkinsbarer hver helg, synes også de er knallgode, bedre og litt mindre søte enn vanlig sjokolade
Favorittene er Advantage-barene Chocolate Peanut Butter og Caramel Chocolate Peanut, samt Endulge-barene Caramel Nut Chew og Chocolate Coconut (de tre sistnevnte minner om hhv. Snickers og Bounty). Den Advantage-varianten med mørk sjokolade som man får i nesten enhver matbutikk er også god

__________________
Si la qualité était facile à trouver, il ne serait pas de qualité
Luguber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Still searching... Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 11:19   #25
Mithila
Medlem
 
Mithila sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 39
Innlegg: 368
Mithila er på en erverdig vei

Sv: I love atkins sjokoladebar!

Opprinnelig lagt inn av Julie, her.

Og sist gang jeg sjekket var jeg bare menneske...

Sprekker heller på Atkinsbar enn på alskens høykarbomat, da - barene får i det minste ikke blodsukkeret mitt til å hoppe opp og ned som en kenguru på ecstasy.

Signerer denne!
Dette skal jo vere eit kosthold ein skal kunne leve med, og eg trur det er viktig at eg ikkje lever heilt asketisk og blir fanatisk! Og det er uansett eit valg ein tar for seg sjølv. Klart ein kanskje bør begrense mengden atkinsbarer, akkurat som med anna snop,men det er vel betre enn å kaste seg i smågodtposen? Eg et av og til atkinsbarer, merker ikkje noko på magen, slik eg gjer når eg et f.eks cavalier sine sjokoladar, som eg no har kutta heilt ut. Trur likevel at det beste er å ete litt mørk f.eks 85% sjokolade, men folk må ete det tåler, liker og har lyst på!

__________________




Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gotta love Quentin Tarantino! wollafruen Generell diskusjon 2 09-04-11 17:44
Sjokoladebar- fedons Momsa Ketolysekuren 25 09-09-08 20:23
I love Torkil... som skrev bok om denne dietten Humle Ketolysekuren 9 05-06-07 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no