Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1000 tråden!!!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 03-07-04, 17:58   #351
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Nå må jeg ut på kjøkkenet for å forberede litt kveldskos...grillmat, salat,saus..?kanskje...og rense jordbær. Piske litt fløte. Da håper jeg samboer'n blir fornøyd. Han står i garasjen og "mekker" på tilhenger'n sin. Noen jobber og noen koser seg med andre ting....Oi kan ikke risikere at Hp teller ordene her...for da hadde jeg blitt strøket

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 03-07-04, 18:13   #352
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

I dag hadde jeg to mål for dagen, og det var å vaske badet og å gå tur i skogen. Da klokka var ett hadde jeg gjort begge deler. Så jeg er fornøyd. Sola skinner og meterologene tar feil. Men lille-jenta på 2 år peser og stønner og har feber, så det er ikke noe koselig da. Til kvelds skal vi ha ostesuffle og gresk salat, men det er ikke mitt bord. Imens sitter jeg og koser meg på rommet mitt (=kontoret), og barna ser på barne-tv. Lørdag i heimen!

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 03-07-04, 18:29   #353
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg har ikke gjort noe i dag jeg tror jeg, så hvor ble dagen av? Jeg har flettet en blomsterkrans til storesøster. Sovet middag med lillesøster. Hvert med dem begge på trampolina. Tenkte jeg skulle snike meg til litt trim, men jeg tørr ikke hoppe - bare gynge. Jeg har muligens vasket en maskin klær og satt igang oppvaskmaskinen. Ja, ja det får gå. Det blir eidskogpølse med blomkålmos til kvelds her.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 03-07-04, 18:44   #354
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Ok, i dag skal vi tydeligvis fortelle hva vi har gjort, og jeg hiver meg på:

Har sett på sommermorgen og fylt en varebil med flyttelass. Prøvd å lære prinsessen å sette i strikk i håret sitt og gått tur i skogen. Var på et sted som het noe sånnt som "tælabælavægahaugen" eller noe... Drukket masse vann-aktig saft. Pakket mer flytte-ting. Handlet og lager nå middag. Kveldens meny: Pepperbiff m/sopp, asparges og brokkoli. Og vin.

SÅ er det kvelden tror jeg....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 03-07-04, 18:47   #355
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg har igrunn ikke gjort særlig i dag jeg heller Dvs det er ikke helt sant da, for jeg har igrunnen kost meg litt i dag Det er vel å gjøre noe det?

Drakk kaffe på terassen i nattkjole i morges, spiste frokost, surfet, sendte tektmeldinger med datter'n min i Frankrike, dro på Senteret og drakk kaffe, spiste ikke kake, kjøpte rødvin, spiste karbonade på kafe, dro hjem og satt i sola og leste ferdig boka mi, innom Lavkarboforum, lager middag, skal kose meg nå med litt grillmat og et glass vin....kvelden er ennå ung

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 03-07-04, 19:00   #356
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Idag har jeg veid & målt. Trenden er nedadgående, halvkilo'n forrige uke og litt mindre denne uka. MEN jeg har gått masse (3 rundet med 18 hulls golf denne uka) regner med at jeg har bygget noen muskler ! Det går innmari saaaaaaakte Men skitt au.... Jeg har da god tid og jeg er ganske fornøyd om dagen okke som.

I dag har jeg vært hos svigers for den vanlig lørdagsbrunchen. Henta drakta mi på renseriet, handla solbriller til gubben og mat for helga. Vel hjemme har jeg lest aviser, vasket og strøket masse tøy - (må jo gjøre klar til ferien, reiser tirsdag). Og så har jeg lagd middag.....og spist....

Nå skal jeg føre maten min og poste status.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 03-07-04, 19:08   #357
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg tok Grønt kort for 4 år siden. Dessverre har jeg ikke kunnet spile golf de siste 3 årene pga en albu som ikke vil bli bra, men nå begynner det å føles noe bedre, så det er ikke umulig jeg prøver noen treningsslag i løpet av sommeren. Kjempefin hobby, å golfe. Vil så gjerne....
Flotte baner 10 min unna. Jeg har vært og inspisert

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 04-07-04, 15:09   #358
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hvis noen vil vite hva JEG gjorde i går, så var det følgende:

Bakte muffins med soyamel og med peanøttsmør og sjokolade i (ble vel egentlig mer cookies-aktige...) gikk i postkassa og fant Atkins-boka der (Så rask levering - JIPPI!). Spilte backgammon i parken med venninne, dro hjem til henne og spilte TP og Scrabble og drakk littegranne islay-whisky...mmm... så på DVD til halv fire om natta og spaserte hjem igjen.

Så det så!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 04-07-04, 15:41   #359
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Heiii..trodde jeg fikk besøk av slekt/venner...

Det for et tordenvær forbi i full fart...håper det er forbi Det kom som lyn fra klar himmel og for videre. Jeg hadde akkurat rigget meg til på solseng med noen hagebøker og en kopp kaffe, da det kom. Bare lyn og torden...ikke regn. Kanskje jeg kan gå ut igjen nå? Ble litt grått men....

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 04-07-04, 19:53   #360
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

I dag har jeg sovet lenge, gått tur i skogen og vært i barnebursdag. Jeg er en karbojunkie.... Klarer virkelig ikke å styre meg når jeg ser fersk gjærbakst. Så nå har jeg bomull i hodet. (Føles det som da... ). I ettermiddag har jeg kost meg noe så inn i granskauen. Jeg har tatt fatt på en ca. 10 cm høy bunke med utklipp fra ukeblader med helsestoff. Har samlet et par år! Står masse om alternativ medisin og kosthold i ukeblader. Blant annet skrevet av Baldeklinikk-legene, Roald Strand, Fedon og homeopater/osteopater/akupunktører. Dette driver jeg og sorterer alfabetisk, for å sette inn i helsepermen min. Så heretter er det bare å slå opp på "S", så står det utklipp om sukker, søvn, stress, smerter m.m., på "m" står det om MS, mosjon, meditasjon, multer m.m. Skjønner? Dette synes jeg er givende, og jeg har også planer om å ha et blankt ark foran hver bokstav, som jeg anfører en henvisning til bladnummer og side for Mat&Helse-reportasjer. Så har jeg Mat&Helse-bladene sortert i andre permer. Jeg tenkte også å putte inn utskrifter fra nettaviser, fra lavkarbo.no og annet. Om 10 år har jeg kanskje en perm for hver BOKSTAV....????

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 04-07-04, 21:53   #361
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg har vært med samboer'n på tyveriraid i dag

Vi har vært og "stjålet" store runde steiner fra noen skogkanter...Noen var vi og la til side for et par dager siden, og flere fant vi i dag...så store at de må trilles
Vi hadde med tilhenger og trillebår. I tillegg en brei planke til å trille dem opp i tilhenger'n med.
Så nå har jeg fått steiner til bedet mitt Ikke alle er på plass der de skal være, men det kan jeg gjøre etterhvert.

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 04-07-04, 22:14   #362
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sitter egentlig og ser på fotballkamp. Har liksom blitt vant til at det surrer og går på TV'n hjemme - så nå klarer jeg nesten å sitte rolig i en hel omgang. Men syns ikke det er morsomt enda..... Tripper rundt og venter på at Eurodiett-kaka mi med sjokoladebiter skal være ferdig - men det skjer visst aldri..... Er egentlig ikke noe sulten - men en kakebit skal jeg alltids få klemt i meg....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 06-07-04, 12:43   #363
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Oj. Ingen skrev i denne tråden i går jo! Får syte og klage litt jeg da... Morsomt for dere å lese tenker jeg. Har nemlig så vondt i skuldre, nakke og hode, men jeg forstår ikke hvorfor. Ringte til en gammel bekjent som driver klinikk (hudpleie, fotpleie, massasje m.m.), for å bestille litt massasje. Ble i godt humør bare av samtalen; "Heeeeei, hvorfor ringer du? Ringer du for å gratulere meg med dagen? Jeg er 30 år i dag skjønner du!". Skikkelig sprudlende dame. Har en bestevenninne som er 30 år i dag også, så jeg har hatt en hyggelig samtale med henne. Jeg prøver nå alt jeg har lært om positiv visualisering for å slippe å ta smertestillende. Ruller og strekker og veiver og gnir på nakken min selv, for å prøve å få litt blodgjennomstrømming. Massasje gikk det ikke an å få før om en uke, men jeg tok den timen jeg da, sikkert deilig uansett hvordan tilstanden da skulle være.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 06-07-04, 12:54   #364
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Åhhhh - det hørtes godt ut! Skulle gjerne hatt litt massasje selv, men det blir nok ikke denne måneden. I dag kunne denne tråden godt ha hett kjede-seg-tråden igjen, for jeg er helt utkjedet jeg!! Skulle gjort nesten hva som helst for å kunne ligge rett ut og slappe av med en god bok og kost meg, men driver som kjent med ---- pakking! Ikke morsomt, og ganske trist. Skal tømme huset nå, så det ser jo ut som #€%"##%&/%%€ her.

Har forresten egentlig ikke stått opp enda heller når jeg tenker meg om.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 06-07-04, 12:54   #365
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Hei...Hva kan det komme av tro at man blir stiv i nakke, armer og vondt i hodet tro

Jo det skal jeg si deg......mannen din har ikke massert den på en stund. Gi han skylda

Neida, men han kan jo avhjelpe litt til du kommer til en profesjonell kanskje? Kan jo være godt det og....Gi gubben en rask innføring i teknikken eller kjøpe en bok og gi et hint.

Ellers så er det sikkert ikke dumt å strekke å tøye litt innimellom øktene nei....

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 06-07-04, 12:58   #366
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

I ren desperasjon hiver jeg meg rundt og skriver litt til - vi skal da vel ha grillfest???

Snakket med en i familien i går, og de kommer på besøk på søndag!!! "Heldigvis" skal de sove hos pappa, men gleder meg jo til å se dem igjen. Skal vise dem hvor vi skal bo og få vært litt sammen og kost oss, og det blir deilig. Det er rart at man har så lite kontakt med noen i familien, mens andre kan man snakke med nesten daglig. Jeg er sånn som blir lei meg av sånt jeg da, men tror snart jeg skal "vokse det av meg"...... Jobber med det i hvert fall.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon
Gammel 06-07-04, 13:16   #367
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Får være "desperat" jeg også da... Jeg føler meg litt i vakuum. Ikke kan jeg sende ungene ut selv om det er fint vær, for ute er det gravemaskiner og dumpere som holder på med å planere hagen. Så tenkte jeg at vi skulle gå en tur bort i barnehagen som minstejenta skal begynne i til høsten. Men plutselig sovnet hun i senga si. Er ikke helt frisk ennå tror jeg. Nesten-7-års-jenta sitter med discman i sofaen og gauler og synger: "Super duper kille number one......". Og her sitter jeg på rommet mitt og snakker i telefonen og skriver på Karbojunkie. Ja-ja. Koselig det og.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 06-07-04, 13:18   #368
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

En liten rapport fra bondelandet. Vi har en nevø og hans kjære boende. De har sommerjobb og hjelper oss med ting som skulle vært gjort her. Akkurat nå klipper de 'plenen' (les: blomsterenga), det er andre! gang i år den blir klippet. Så skal de male hus og uthus. Det beste er nesten at det er lit liv på gården, slik at 6.åringen som har sluttet i barnehagen ikke går i frø av kjedsomhet.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 06-07-04, 13:21   #369
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det var da voldsomt som du skulle stelle istand til grillparty da, MHM. Det er ikke nødvendig da....eller har du planlagt at vi skal hjelpe til med siste innsats....Finpussen. Gjør gjerne det jeg.

Men du, ikke stell istand for mye nå da. Dansplatting er ikke nødnvendig, vi kan danse i skogkanten vi vet du....
Godt det ikke regnet når de skulle planere i dag da
Ellers så er det alltids en løsning å spille Yatzy

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 06-07-04, 13:51   #370
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jeg er glad jeg ikke er der min mann er nå. Selv om han kanskje kunne trenge meg der. Han er i begravelse til en 33-årig barndoms-kamerat som døde i en ulykke. Det finnes ingen mening i at en livsglad og sterk mann plutselig ikke er der mer. Og med ulykker så kommer tankene "Tenk om han hadde gjort slik eller slik isteden". Familien fikk heller aldri sagt farvel. Mon tro hva det siste de snakket om var? Jeg kjente ikke han som er død, men familien hans. Har tenkt veldig mye på dem siste uka. Tenker også på at det kunne vært en av mine. Jeg var sammen med hans onkelbarn på søndag, jente på 8 år og gutt på 13, som forgudet onkelen sin. Jenta på 8 år sa: "Du skjønner, vi skal ikke på ferie i år, for onkelen min døde plutselig". Barn er befriende rett fram. Jeg visste ikke om jeg skulle prate med dem om det som hadde hendt, eller om de ville ha litt fred. Få lov til å le i bursdag og være barn. Huff. Det er så fælt.
Jeg får nok hjem en trist mann i dag.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 06-07-04, 22:06   #371
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sender masse varme tanker til deg og din mann MHM..

Det er ufattelig når slike ting skjer, og det virker så meningsløst....

Legger inn et dikt jeg... (som du nok har sett før... )

Livsveven:


Ikke før veven er stillnet,


og skyttelen sluttet å gå,


vil Gud trekke teppet tilside,


og la oss riktig forstå:


at også de mørke tråder,


såvel som de lyse bånd,

var nødvendige for mønsteret


i mesterens mektige hånd...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Gammel 07-07-04, 14:08   #372
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg leste i lokalavisen i går at det blir lite båbær i år. Jeg vil derfor komme med en lite advarsel: Der jeg lufter stavene om dagen der ser jeg både ulv og bjørn rett som det er. Og om det hadde vært blåbær der, så er det sikker veldig lenge til den er moden.


Gleder meg til fredagen jeg. Da skal vi ha ertesuppe og rømmepannekaker med masse blåbær! Ops!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt
Gammel 07-07-04, 14:51   #373
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

SER du bjørn og ulv, Guro???? De er rett borti høgget her også, men jeg er sjeleglad for at jeg ikke har sett noe. Jeg går med stavene foran meg jeg, og slår dem i hverandre. Litt alternativ stavgang kan man si.... Den nye sportsgrenen "rovdyrstavgang". Nå har jeg vært ute på gåtur i sivilisasjonen. Nåja, det er fortsatt grusveg da (ikke asfalt-sivilisasjon jeg snakker om), men det er da i det minste noen hus av og til.... Jeg fulgte 6-åringen til ei venninne noen km unna, så vi syklet dit, og jeg gikk hjem. Ganske greit å gå fra A til B egentlig. Minstejenta er i barnehagen. Åååå så godt det er med litt fred i huset. I går trodde jeg det skulle rable for meg, av all krangling, sutring og bråking. De blir ganske oppfinnsomme i å erte hverandre etter noen dager fri sammen. Jeg skal ærlig innrømme at selv om jeg elsker barna mine over alt på jord, så er det deilig med tid ALENE. Særlig når man skal skrelle lag av mental-løken.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi?
Gammel 07-07-04, 21:11   #374
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg gleder meg vannvittig til å komme i gang med MUP.....men jeg håper ikke det er lagt inn Alternativ stavgang...Rovdyrstavgang Selv om det hørtes aldri så spennende ut. Rød kledning og staver... Ulven blir nok litt forvirra da tror jeg. Da tror jeg mer på vektløfting ala blåbærplukking. Eller plukke noe som vokser på trær så vi kan få strekt litt på de slanke livlinjene våre

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP
Gammel 07-07-04, 23:09   #375
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Jeg måtte skrive i denne tråden nå... for Anne kunne ikke skrive med seg selv i denne tråden hun... Nemlig... for sånn er reglene... Så da får jeg vel hjelpe litt til da... For vi må jo holde Anne i aktivitet må vite...

Og litt meg selv da.... Har fått de muskuløse fingrene etter å taste så masse...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no