Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juniskravlings ...

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-06-12, 21:14   #1
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Juniskravlings ...

Herlighet som tiden flyr, og ingen har tatt ansvar for å lage en skravlings.. Men nå har jeg tatt ansvar hehe.. Helt utrolig at vi har kommet langt ut i juni allerede.. Synes jeg nettopp beklaget meg over julekiloene hehe.. Vel, det blir mye grillkos her hos meg om dagene, og det blir ikke helt forenelig med vektnedgang ser jeg.. Men jeg går nå ikke oppover heldigvis.. Ellers hva styrer dere med i finværet?

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 21:43   #2
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Juniskravlings...

Her er det dårlig med finvær, så tiden blir brukt med dataen på fanget. Har begitt meg ut på nett-dating, mest for å ha noe å finne på når jeg ikke er her :P

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 08:46   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Juniskravlings...

Dårlig med finværet ja, minus lørdag har det vært under 10 grader og regn og vind siden pinsen. Men det kommer neste uke ser det ut til.

Jeg skal i fryseren og ta opp fisk, for mandag er fiskedag og i dag blir det fiskegrateng( ha akkurat dyttet opp en tråden med oppskrift til den beste fiskegratengen jeg har smakt).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 09:48   #4
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Juniskravlings ...

Her er det endelig sooool Skal ut og gå tur snart og så blir det å hjelpe foreldrene mine å beise hus....

Ha en fin dag alle sammen

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 14:44   #5
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravlings ...

Nettopp våken etter nattevakt.. nydelig sol ute.. skal ut å jobbe med fargen

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 09:02   #6
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravlings ...

Da har den teite damen i meg kommet frem igjen. Hushjelpen kommer og skal overnatte, og planen for i dag er da å shine hele huset før hun kommer hehe...

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:20   #7
mrs kishty
Medlem
 
mrs kishty sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: hordaland
Innlegg: 333
mrs kishty har en fantastisk aura rundt segmrs kishty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juniskravlings ...

Har alle tatt sommerferie eller?

__________________


mrs kishty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:22   #8
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Juniskravlings ...

Det virker sånn ja...
Sitter på jobb og har ingenting å gjøre... Kjeeeeder meeeeg :/

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 15:34   #9
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Juniskravlings ...

Har ikke tatt ferie, men har brukt all min motivasjon for å få megselv på trening. Hadde så lite lyst. Men, kom meg ned til slutt. Og nå så føles det herlig!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 16:21   #10
kennygirl
Seniormedlem
 
kennygirl sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Nordmøre
Alder: 37
Innlegg: 946
kennygirl er ny på veien

Sv: Juniskravlings ...

Noen som har spennende planer for helga?

__________________


kennygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mellom 100-150 kh uten mel, melk og egg Svar med sitat
Gammel 13-06-12, 22:56   #11
Kikkin
Medlem
 
Kikkin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bærum
Alder: 43
Innlegg: 196
Kikkin er på en erverdig vei

Sv: Juniskravlings ...

Ingen planer whatsoever for denne helga... Ligge strak ut og klage over støle bein etter imorgen... (Jentebølgen)

__________________


Min Journal
Kikkin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 06:58   #12
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravlings ...

Der fant jeg juniskravlingsen målene denne mnd er å holde seg under 70 kg til ferien i juli. Jeg merker det skal lite til før vekta svinger med vann i kroppen og mindre hyppige dobesøk. Før om jeg tok meg en fest så hadde jeg ofte gått ned et kilo vann dagen derpå, men nå på sommeren er det tydeligvis omvendt. Ikke at jeg henger meg opp i det, for det er jo bare vannvekt, men syns det er litt interessant. Ellers gleder jeg meg INTENST til første ferien på mange år

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 10:47   #13
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Juniskravlings ...

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Der fant jeg juniskravlingsen målene denne mnd er å holde seg under 70 kg til ferien i juli. Jeg merker det skal lite til før vekta svinger med vann i kroppen og mindre hyppige dobesøk. Før om jeg tok meg en fest så hadde jeg ofte gått ned et kilo vann dagen derpå, men nå på sommeren er det tydeligvis omvendt. Ikke at jeg henger meg opp i det, for det er jo bare vannvekt, men syns det er litt interessant. Ellers gleder jeg meg INTENST til første ferien på mange år

Guri hvor jeg gleder meg til å strutte fra solsengen ned til vannet uten å tenke på hvordan magen min ser ut... Neste år kanskje! Kos deg med stabilisering og gled deg til ferien!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 14:36   #14
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Juniskravlings ...

"You are beautiful. Your beauty, just like your capacity for life, happiness, and success, is immeasurable. Day after day, countless people across the globe get on a scale in search of validation of beauty and social acceptance.
Get off the scale! I have yet to see a scale that can tell you how enchanting your eyes are.
I have yet to see a scale that can show you how wonderful your hair looks when the sun shines its glorious rays on it. I have yet to see a scale that can thank you for your compassion, sense of humor, and contagious smile. Get off the scale because I have yet to see one that can admire you for your perseverance when challenged in life.
It’s true, the scale can only give you a numerical reflection of your relationship with gravity. That’s it. It cannot measure beauty, talent, purpose, life force, possibility, strength, or love. Don’t give the scale more power than it has earned. Take note of the number, then get off the scale and live your life. You are beautiful!"

Fant den her http://www.daveywaveyfitness.com/wei...easure-beauty/ og syntes at den fortjente å deles!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 17:49   #15
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juniskravlings ...

Oooooj, JUNITRÅDEN! (I siste liten, hehe)
Er lurt å legge ein link i den gamle, ellers går det slik som det her, i det minste eg hugsar jo aldri at månaden skifter og skravlingsen med den

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 22:26   #16
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravlings ...

Lite aktivitet denne mnd. Fornøyde med juni folkens?

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 09:14   #17
Bedazzeled
Medlem
 
Bedazzeled sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bergen
Alder: 46
Innlegg: 55
Bedazzeled er på en erverdig vei

Sv: Juniskravlings ...

Å nå ble jeg glad...Var så skuffet på mandag fordi vekten hadde stått stille, kanskje jeg ikke skulle drukket den vinen tenkte jeg. Måtte en tur på vekten i dag, og jaggu...1 kg ned. Det var deilig. Da er det bare 9 igjen til første delmål

__________________
Bedazzeled

Sommerutfordring, ned 10 kg til 25/8-12

Bedazzeled er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 10:47   #18
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juniskravlings ...

Opprinnelig lagt inn av Bedazzeled, her.

Å nå ble jeg glad...Var så skuffet på mandag fordi vekten hadde stått stille, kanskje jeg ikke skulle drukket den vinen tenkte jeg. Måtte en tur på vekten i dag, og jaggu...1 kg ned. Det var deilig. Da er det bare 9 igjen til første delmål

Så flott Bedazzled! Jeg kommer ikke til å gå på vekten før i morgen eller fredag, siden sist helg ble litt mye festing. Nå blir det edruelighet i en tid fremover, og håper at det kommer til å gi meg et par kg ned

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 15:09   #19
*Røyskatt*
Medlem
 
*Røyskatt* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 78
*Røyskatt* er på en erverdig vei

Sv: Juniskravlings ...

Da har jeg måtte kjøpe inn nye klær i dag :-) ligger nå på 46 i buksestørrelse, og har da vært 48, og 50 i noen. 46 er vel egentlig hakket for stor, men 44 er for liten (bortsett fra med magic jeans, men de er litt dyre). Kjøpte bare billig bukser på salg, siden jeg skal ned mye mer, men det føles veldig godt å ha på nytt og litt freshere tøy. Ble ikke kjøpt mer enn det mest nødvendige når jeg større.

Og genseren/trøyer kunne jeg faktisk kjøpe i størrelse L på HM. Og da ble jeg så stolt. Har kjøpt en grå, og rosaprikkete kjole samme sted. Den er kjempefin, men litt kort, og jeg liker jo ikke å vise beina mine. Må kjøpe en capri å ha under :-)

__________________


*Røyskatt* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ett sted mellom Lindberg og moderat Lchf Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 15:34   #20
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Juniskravlings ...

Opprinnelig lagt inn av *Røyskatt*, her.

Da har jeg måtte kjøpe inn nye klær i dag :-) ligger nå på 46 i buksestørrelse, og har da vært 48, og 50 i noen. 46 er vel egentlig hakket for stor, men 44 er for liten (bortsett fra med magic jeans, men de er litt dyre). Kjøpte bare billig bukser på salg, siden jeg skal ned mye mer, men det føles veldig godt å ha på nytt og litt freshere tøy. Ble ikke kjøpt mer enn det mest nødvendige når jeg større.

Og genseren/trøyer kunne jeg faktisk kjøpe i størrelse L på HM. Og da ble jeg så stolt. Har kjøpt en grå, og rosaprikkete kjole samme sted. Den er kjempefin, men litt kort, og jeg liker jo ikke å vise beina mine. Må kjøpe en capri å ha under :-)

For en herlig følelse det må være!!!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 17:07   #21
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juniskravlings ...

JULITRÅDEN er HER

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no