Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Klesstil - dine drømmeantrekk?

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-12, 20:58   #26
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk ikke tør å gå med farger... Det er ikke som at man viser hele kroppen eller noe, det er bare en farge. Joda, jeg hører at folk sier at man vil ikke tiltrekke seg oppmerksomhet, men det trenger ikke være neonfarger bare fordi det er farger. Mitt klesskap inneholder mye svart og andre nøytrale farger, men også mye farger. Særlig rosa, hehe. Jeg har nok rosa klær til å fylle opp opp en maskin. La ved et bilde der jeg er helt rosa. Det var en tulle-photoshoot altså. Litt vel mye rosa til å gå med til vanlig. Men den rosa buksa går jeg med ofte. Det er ikke mange bruk igjen da.. Den er så slitt mellom beina at det går hull veldig snart... Jeg kjøpte samme fløyelsbuksa i knallblå. Den er nesten like slitt...

Haha, nå hørtes jeg ut som den fjortissen eller bimboen som har så mye rosa, men jeg er egentlig ikke det altså.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMAG148.JPG (195,8 KB, 62 visninger)
__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 30-06-12, 21:27   #27
mamma_møø
Medlem
 
mamma_møø sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 95
mamma_møø er ny på veien

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg skjønner hva du mener, supera, og egentlig er jeg enig, men likevel har jeg en mental sperre mot disse fargene. Don't ask me why! Men, som sagt, jeg tror det handler om et ønske om å forsvinne i mengden. Jeg skiller meg allerede ut som tjukkas, og synes vel i grunnen det er nok.

I tillegg synes jeg mange fargerike klær i store størrelser ser ut som om de er sydd av gardinstoff ... og jeg vil ikke se ut som en vandrende gardin!
(må legge til her at alt er ikke like ille )

Med fare for å høres skikkelig gammel ut: Du er litt yngre enn meg. Og klærne mine har blitt svartere og svartere med årene ... Har aldri "vært" rosa, men jeg brukte mer farger før da jeg var både yngre og hadde færre kilo på kroppen.

__________________


mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 00:31   #28
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg har en BMI på 38, så jeg er ikke så veldig liten akkurat. Jeg brukte knallrosa og andre knallfarger da jeg hadde en BMI på 47 også, jeg. Men jeg har bedre selvtillit enn de aller fleste overvektige. Ikke vet jeg hvorfor.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 08:50   #29
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg hadde lik rosa bukse som deg Supera en gang i tiden.. Kjempebehagelig!

Jeg drømmer om å kunne kle klærne jeg kjøper litt bedre. Jeg har en veldig blandet stil, liker jeans - Gjerne i forskjellige farger, kjoler, tights og topper osv..

Men når vekten sier over 140 er det ikke mange klær som sitter som de "skal" på kroppen min, desverre.. =/
Nå har jeg masse klær i klesskapet mitt som jeg kjøpte sist jeg gikk ned 30 kg. De passer jo ikke engang på en god dag, så de ligger bare der og minner meg om hva som kunne ha vært..

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 20:57   #30
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Jeg hadde lik rosa bukse som deg Supera en gang i tiden.. Kjempebehagelig!

Jeg drømmer om å kunne kle klærne jeg kjøper litt bedre. Jeg har en veldig blandet stil, liker jeans - Gjerne i forskjellige farger, kjoler, tights og topper osv..

Men når vekten sier over 140 er det ikke mange klær som sitter som de "skal" på kroppen min, desverre.. =/
Nå har jeg masse klær i klesskapet mitt som jeg kjøpte sist jeg gikk ned 30 kg. De passer jo ikke engang på en god dag, så de ligger bare der og minner meg om hva som kunne ha vært..

Tror det var på Cubus jeg kjøpte dem. Før sommer 2004 i alle fall, fordi det var da bildet ble tatt. Love them!

Litt ekstra utfordring å kle en stor kropp, ingen tvil om det. De fleste plus size-klær er som telt og sitter ikke som de bør. Jeg hadde en gang en visjon om å lage et system der man lagde en 3D-modell av seg selv som kunne brukes i alle nettbutikker som støttet dette systemet. Slik at man kunne prøve klærne på SIN kropp, online, og se hvordan det ville se ut og om plagget ville passe. Det hadde jo vært genialt. Og så hadde det blitt mye færre returer av klær som ikke passet for nettbutikkene.

De klærne som er for små, jeg bruker dem som en gulrot. Jeg blir ikke lei meg av å se på dem. Jeg gleder meg til å kunne bruke dem! Men det ser ut til å vente på seg... Har hatt et platå i to år nå...

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 21:01   #31
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Det stemmer nok ganske godt.. I 2004 var jeg fjorten, så kan se for meg at jeg likte rosa bukse da.. ^^,

Haha.. Hørtes ut som en god idè...

Klart, de klærne som ikke passer er jo gulerot. GLEDER meg så utrolig til de passer igjen!

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 00:32   #32
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

Det stemmer nok ganske godt.. I 2004 var jeg fjorten, så kan se for meg at jeg likte rosa bukse da.. ^^,

Haha.. Hørtes ut som en god idè...

Klart, de klærne som ikke passer er jo gulerot. GLEDER meg så utrolig til de passer igjen!

Jeg var 20, men ikke for gammel til rosa! Jeg kom på at den rosa strikkegenseren jeg har på meg på bildet lå i en skittentøyskurv hjemme med noen andre ullgensere og ventet på at det skulle bli mye nok ull til å vaske en maskin med ull. Jeg bruker ikke mye ull... Generelt varm av meg. Vel, jeg stuet den skittentøyskurven inn i badstua for nesten ett år siden. Men det går an å komme seg inn dit... Badstua er ikke ferdig og foreldrene mine har ikke installert vifta enda, så det er et stort hull mellom bad og badstue. En katt hadde vært oppi skittentøyskurven og tisset! Grrr! Og det må ha vært lenge siden... De har ikke mus i huset (har hatt ca 10 katter de siste årene, og dessuten fant jeg ikke noe muselort) og genserne var fulle av hull! En grå genser som var i 100% merinoull var verst angrepet. Haha, den hadde jo faktisk så mye hull at den ble kul! Kattepiss er tydeligvis etsende på ull... Jeg hadde plagg i andre stoffer også der, men de klarte seg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Capture.JPG (38,5 KB, 44 visninger)
__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 08:28   #33
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Haha!!
Men den ble faktisk litt kul ja.. Kattepiss har jeg en viss erfaring med dessverre, men har aldri opplevd at det har etset hull i klærne mine... xD

Har en blå jeansbukse i skapet som er SUPERfin bare den blir passe. Virkelig holdin effekt og jeg føler meg myyye tynnere i den. Men det er vel omtrent 20 kg til passer tenker jeg...

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 10:08   #34
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Den gensern ble jo kjempekul supera! Og passa ekstremt godt over den røde toppen. Kjempestilig. Det er litt sånn stil jeg har nå og garantert kommer til å fortsette å ha når jeg tar av 30 kg. Litt Nemi stil. Har kledd meg sånn i mange år.( begynte som 11 åring, hehe) Bare periodevis andre stiler da jeg falt litt vekk fra meg selv, men er helt klart det som er stilen min.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 11:26   #35
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Eg likar litt blonder og romantiske klede, ala Cream (ikkje at merket betyr noken ting, men stilen likar eg), og figursydd uten å vere åletrangt.
En kombinasjon av duse fargar og sterkare fargar.

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 12:34   #36
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg elsker farger og syns at veldig mange butikker som selger klær til oss tjukkaser har et veldig kjedelig utvalg. Det går mye i svart, grått, beige og hvitt syns jeg...

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 15:45   #37
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Helt enig bærrgen. Synes det er utrolig vanskelig å finne stilige klær i stor nok størrelse. Merkelig at de ikke bare lager de vanlige klærne opp i større størrelser. Hvorfor må man i det hle tatt i egne butikker liksom. Veldig irriterende å se et plagg man virkelig liker, men som ikke finnes i riktig størrelse.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 16:23   #38
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Helt enig bærrgen. Synes det er utrolig vanskelig å finne stilige klær i stor nok størrelse. Merkelig at de ikke bare lager de vanlige klærne opp i større størrelser. Hvorfor må man i det hle tatt i egne butikker liksom. Veldig irriterende å se et plagg man virkelig liker, men som ikke finnes i riktig størrelse.

Ganske enig med mye som er sagt, men, vanlige klær bare lagt større kan lett se stygge ut på oss som har litt mye å ta i . Men, helt enig med at de ikke trenger å være grå, sorte og kjedelige. Men de må nok ha en litt annen passform enn de vanlige klærene på Hennes og Mauriz.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 19-07-12, 18:42   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg ville kjøpt en haug med stilige businesskjoler!
Ellers ville jeg kledd meg ganske likt som nå. Dvs svart med en eller annen farge til. Er allergisk mot mer enn to farger sammen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 17:34   #40
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Ganske enig med mye som er sagt, men, vanlige klær bare lagt større kan lett se stygge ut på oss som har litt mye å ta i . Men, helt enig med at de ikke trenger å være grå, sorte og kjedelige. Men de må nok ha en litt annen passform enn de vanlige klærene på Hennes og Mauriz.

Ja, det er klart. Kommer jo helt an på fasongen. Synes det er vanskelig nok å finne klær i riktig passform når jeg er slank jeg da, hehe. Kort og rund i beina og smal om livet, så bukser har jeg hvertfall gitt opp enten det er i små eller store størrelser.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 21:31   #41
Trolltika
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 47
Innlegg: 192
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Jeg elsker farger og syns at veldig mange butikker som selger klær til oss tjukkaser har et veldig kjedelig utvalg. Det går mye i svart, grått, beige og hvitt syns jeg...

Helt enig. Det snåle er at jeg finner bare kjedelige klær på KappAhl her, men kan dra til Tromsø eller Kiruna og finne mye sprekere klær på KappAhl der. Spesielt i Kiruna har de et mye mer spennende fargeutvalg enn her. *sukk*

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 09:46   #42
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Trolltika, her.

Helt enig. Det snåle er at jeg finner bare kjedelige klær på KappAhl her, men kan dra til Tromsø eller Kiruna og finne mye sprekere klær på KappAhl der. Spesielt i Kiruna har de et mye mer spennende fargeutvalg enn her. *sukk*

Så dumt at samme kjede har så forskjellig utvalg. Vi trenger litt spreke valg.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 14:48   #43
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

For tiden går jeg KUN i svarte tights, lang singlet (svart, grå, lysebrun) og bruker en eller annen form for topp eller genser over der igjen. Hender jeg tar på meg en kjole, men det er sjeldent.

Jeg savner SÅ å kunne ta på meg en jeans og føle meg bra i den.
Noe så enkelt som jeans og t-skjorte, tror folk hadde fått seg en god latter dersom de så meg i det nå... :P

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 21-07-12, 17:32   #44
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av StineH, her.

For tiden går jeg KUN i svarte tights, lang singlet (svart, grå, lysebrun) og bruker en eller annen form for topp eller genser over der igjen. Hender jeg tar på meg en kjole, men det er sjeldent.

Jeg savner SÅ å kunne ta på meg en jeans og føle meg bra i den.
Noe så enkelt som jeans og t-skjorte, tror folk hadde fått seg en god latter dersom de så meg i det nå... :P

Kjenner følelsen. Nå er det ikke jeans jeg drømmer om å komme inn i igjen, men kjolene mine. Går liksom bare i to tre forskjellige antrekk jeg bytter om på hele tiden. Heier på at vi alle kommer i drømmeantrekket sitt

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 19:31   #45
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Mitt drømme antrekk ville vært jeans og en korsett, jeg har alltid ønsket meg en korsett. Jeg har ikke gått i jeans på sikkert 6 år eller kjøpt en på like lenge. Jeg har også en forkjærlighet for 50-talls stilen og har en del kjoler i sånn stil, men de passer ikke lengre.

Mitt størst ønske foruten om å kunne gå i jeans og korsett, er at kjolen jeg kjøpte til 2500 skal passe som støpt, slik den gjorde når jeg kjøpte den for to år siden. Den kjolen er nemlig rålekker!

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-07-12, 21:08   #46
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Jeg elsker 50 talls. Finn klærne i din størrelse. Sjekk ut denne linken!
http://www.midnatt.no/

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-12, 20:42   #47
Røsslyng
Medlem
 
Røsslyng sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Litt sånn midt imellom..
Alder: 35
Innlegg: 497
Røsslyng er på en erverdig vei

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Mitt drømmeantrekk må være et svart, smalt blyantskjørt, en lys litt løsere silkebluse, og høye pumps til og en råstilig veske fra Salvatore Ferragamo for å gjøre antrekket komplett *sukk!* men, en vakker dag...

__________________
Delmål 1: 118 kg innen 1.desember!



Røsslyng er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 01:13   #48
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Røsslyng, her.

Mitt drømmeantrekk må være et svart, smalt blyantskjørt, en lys litt løsere silkebluse, og høye pumps til og en råstilig veske fra Salvatore Ferragamo for å gjøre antrekket komplett *sukk!* men, en vakker dag...

Oooh, hørtes classy ut. Liker classy. Man går sjeldent feil med classy.

Aldri hørt om den designeren... Men man skal ikke se bort fra at jeg bruker litt mer penger på klær når jeg en gang blir slanke. Man får ikke mye designerklær i min størrelse akkurat. En kollega som er større enn meg (i omkrets i alle fall) som er "luksushore" driver og kjøper dyre vesker og sko. Jeg kan tenke meg hvor mye designerklær hun hadde kjøpt hvis hun var slank. Det er snakk om at hun har nærmere ti vesker til rundt 5.000 kr (kjøpt i utlandet off course) (Chanel, Marc Jacobs og sånt) og nå ser hun på en veske til 30.000 kr. Og over 50 par sko, mange av dem dyre. Blant annet Louboutin. Jeg hadde ikke gått like amokk som henne, men litt dyre plagg hadde jeg nok kjøpt. Noen fine silketopper kanskje.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 12:35   #49
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.388
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Oooh, hørtes classy ut. Liker classy. Man går sjeldent feil med classy.

Aldri hørt om den designeren... Men man skal ikke se bort fra at jeg bruker litt mer penger på klær når jeg en gang blir slanke. Man får ikke mye designerklær i min størrelse akkurat. En kollega som er større enn meg (i omkrets i alle fall) som er "luksushore" driver og kjøper dyre vesker og sko. Jeg kan tenke meg hvor mye designerklær hun hadde kjøpt hvis hun var slank. Det er snakk om at hun har nærmere ti vesker til rundt 5.000 kr (kjøpt i utlandet off course) (Chanel, Marc Jacobs og sånt) og nå ser hun på en veske til 30.000 kr. Og over 50 par sko, mange av dem dyre. Blant annet Louboutin. Jeg hadde ikke gått like amokk som henne, men litt dyre plagg hadde jeg nok kjøpt. Noen fine silketopper kanskje.

Hjelpes! KUnne faktisk ikke falt meg inn å bruke så mye penger på hverken vesker eller klær, mennå er ikke jeg rik heller da. De beste klærne jeg har har jeg faktisk funnet på loppis. Fant noen klær på kappahl nå da, på salg. Fikk BH, 2 kjoler og en topp til under 400.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 17:57   #50
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Hjelpes! KUnne faktisk ikke falt meg inn å bruke så mye penger på hverken vesker eller klær, mennå er ikke jeg rik heller da. De beste klærne jeg har har jeg faktisk funnet på loppis. Fant noen klær på kappahl nå da, på salg. Fikk BH, 2 kjoler og en topp til under 400.

Hun er ikke så rik hun heller, men hun prioriter å kjøpe designervesker og designersko. Vi tuller med at hun kommer til å ende på luksusfellen, men det skal sies at hun bruker faktisk ikke penger hun ikke har og ikke kjøper hun sånn at hun må leve på vann og brød i perioder heller. Den veska til 30.000 rettferdiggjør hun ved å si at andre kjøper bunad til 30.000 som de bruker en gang eller kanskje to i året, mens hun hadde brukt veska si hver uke. Jeg tror hun ender med å kjøpe den.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dine favoritter blåbær Generell diskusjon 13 30-07-10 12:46
Dine mål og delmål? alvepiken Mer enn 30 kg overvekt 28 03-05-09 00:35
Hvilken klesstil har du? mofe Generell diskusjon 44 28-07-05 11:39


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no