Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Juliskravling 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-12, 19:07   #26
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Yellow tail er vel ikke sååå mye sukker i? skal prøve Tulli! Og spritzer!
Jeg sjekket i dag på stedene jeg har søkt, og jeg er kommet inn på sykepleien. Lykken er stor!!!

Gratulerer

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 19:46   #27
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Juliskravling 30+

Er det forresten noen som kan anbefale klesbutikker i København som selger klær i store størrelser? Jeg kjenner til Zizzi, men hadde vært morsomt å titte innom andre butikker også

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-07-12, 23:35   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravling 30+

Hvis du googler stormode københavn får du opp en god del.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 08:43   #29
Pipje
Juniormedlem
 
Pipje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 31
Pipje er på en erverdig vei

Sv: Juliskravling 30+

ÅÅÅ, jeg er så skuffet over meg selv! Har gått opp 3,2 kg på 2 uker! Er det mulig! Har spist helt enormt mye, skikkelig fråtsing. Følte meg så bra for litt siden når jeg var slankere enn noensinne, men nå føler jeg meg helt råtten. Tok meg 2 uker å gå opp 3 kg, tar meg nok myyye lengre å gå de ned igjen.

Meen, på den andre siden lar jeg meg ikke skremme så altfor mye, for jeg vet at jeg kommer tilbake på riktig spor igjen. Men det er alikevel veldig kjedelig, og absolutt ikke første gang det skjer.

__________________


Pipje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 10:51   #30
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Pipje, her.

ÅÅÅ, jeg er så skuffet over meg selv! Har gått opp 3,2 kg på 2 uker! Er det mulig! Har spist helt enormt mye, skikkelig fråtsing. Følte meg så bra for litt siden når jeg var slankere enn noensinne, men nå føler jeg meg helt råtten. Tok meg 2 uker å gå opp 3 kg, tar meg nok myyye lengre å gå de ned igjen.

Meen, på den andre siden lar jeg meg ikke skremme så altfor mye, for jeg vet at jeg kommer tilbake på riktig spor igjen. Men det er alikevel veldig kjedelig, og absolutt ikke første gang det skjer.

Vet du hva? Du er her igjen. Det er det som er viktig! Og jeg tviler på at du har lagt på deg 3,2 kg med fett. En del forsvinner nok som vann!

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 18-07-12, 14:44   #31
StineH
Seniormedlem
 
StineH sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 1.130
StineH har en fantastisk aura rundt segStineH har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Vet du hva? Du er her igjen. Det er det som er viktig! Og jeg tviler på at du har lagt på deg 3,2 kg med fett. En del forsvinner nok som vann!

Helt enig med Milena. Det aller viktigste er faktisk at du er tilbake her og tilbake på rett spor. Spist er spist, ikke tenk på det. Dårlig samvittighet for noe man ikke får gjort noe med er aldri særlig konstruktivt.

__________________
Livet som overvektig og kampen mot kiloene. Besøk gjerne journalen min



StineH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig protein og fornuftig fett, og minst mulig karbs. Svar med sitat
Gammel 20-07-12, 08:39   #32
bærrgen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 1.081
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Sv: Juliskravling 30+

Nå reiser jeg bort en stund, så da blir det stille fra meg... Regner vel også med at det blir noen utskeielser iløpet av ferien også, men skal prøve at det ikke blir for mye. Jeg kommer tilbake om noen få uker, klar for en fin lavkarbohøst

__________________
Ny blogg Gammel blogg Min journal


bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 11:29   #33
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravling 30+

Er nå tilbake fra Kreta. Har storkost meg, og holdt lavkarbokost hele tiden. Mye gresk og kretensk salat, fetaost, og grillet kjøtt. Og tzatziki! Namnam! Har handlet inn en del krydder, og allerede invitert en venninne til gresk aften når hun en gang er tilbake fra ferie Er på sunnmøre en dag til hos svigers, og gleder meg til å komme tilbake til Bergen i morgenkveld, selv om det betyr at jeg straks går i gang med å jobbe igjen.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 11:32   #34
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Er nå tilbake fra Kreta. Har storkost meg, og holdt lavkarbokost hele tiden. Mye gresk og kretensk salat, fetaost, og grillet kjøtt. Og tzatziki! Namnam! Har handlet inn en del krydder, og allerede invitert en venninne til gresk aften når hun en gang er tilbake fra ferie Er på sunnmøre en dag til hos svigers, og gleder meg til å komme tilbake til Bergen i morgenkveld, selv om det betyr at jeg straks går i gang med å jobbe igjen.

Det var vel godt og varmt der nå? Hvor mange grader var det egentlig?
Leve lavkarbo i Hellas er hvert fall ikke vanskelig! Sååå mye god mat! Særlig grillspydene med god salat er kjempegodt!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 11:46   #35
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Det var vel godt og varmt der nå? Hvor mange grader var det egentlig?
Leve lavkarbo i Hellas er hvert fall ikke vanskelig! Sååå mye god mat! Særlig grillspydene med god salat er kjempegodt!

De kan virkelig salatene sine ja! Har fått mye inspirasjon som jeg tar med meg videre i matlagingen Kunne fint ha levd slik hele livet. Ja, det minste vi hadde i temp var vel 34 grader på dagtid. Tror max var 39 grader. Heldigvis er det ikke så høy luftfuktighet, og jeg taklet utrolig nok varmen best av alle. Tror det kan ha med at jeg har gått ned så mye, for før når jeg var (vesentlig) større så svettet jeg bare det var 18 grader i Bergen (men høy luftfuktighet der da).

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 11:59   #36
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

De kan virkelig salatene sine ja! Har fått mye inspirasjon som jeg tar med meg videre i matlagingen Kunne fint ha levd slik hele livet. Ja, det minste vi hadde i temp var vel 34 grader på dagtid. Tror max var 39 grader. Heldigvis er det ikke så høy luftfuktighet, og jeg taklet utrolig nok varmen best av alle. Tror det kan ha med at jeg har gått ned så mye, for før når jeg var (vesentlig) større så svettet jeg bare det var 18 grader i Bergen (men høy luftfuktighet der da).

Luftfuktigheten har veldig mye å si for min del. Da vi var i bulgaria i fjor var det 38 grader hver dag og høy luftfuktighet. Jeg trodde jeg skulle daue. Jeg synes 20-25 grader er best.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 12:01   #37
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Luftfuktigheten har veldig mye å si for min del. Da vi var i bulgaria i fjor var det 38 grader hver dag og høy luftfuktighet. Jeg trodde jeg skulle daue. Jeg synes 20-25 grader er best.

Det tror jeg den har for min del også. Nå som vi er tilbake i Norge og er vant til varmen merker jeg at jeg fryser veldig lett. Må bare bli forsiktig så jeg ikke blir forkjølet.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 12:33   #38
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Det tror jeg den har for min del også. Nå som vi er tilbake i Norge og er vant til varmen merker jeg at jeg fryser veldig lett. Må bare bli forsiktig så jeg ikke blir forkjølet.

Så er det jo nesten vinter og ikke sommer her i landet også...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 16:23   #39
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravling 30+

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Så er det jo nesten vinter og ikke sommer her i landet også...

Om noen hadde sagt det var 22. September hadde jeg ikke lest et øyelokk! Følelsen ute er definitivt høst

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 17:33   #40
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravling 30+

Man får høstfølelse når man ser ut ja... bah, etter en uke med full fart hele tiden så merker jeg at jeg er rastløs nå som hverdagen er tilbake. Nesten så jeg gleder meg til å jobbe igjen slik at jeg har noe å gjøre på. Kunne godt ha tenkt meg en joggetur, men her på sunnmøre er været så surt at jeg begynner å lure på om vi har hoppet over et par sommermnd og gått rett til oktober.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 18:42   #41
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Juliskravling 30+

Jeg gruer meg til i morgen!!!! Vil sååå gjerne være tosifret!!! Har gjort alt riktig i dag. Ikke spist salt, drukket rensete, ikke trent hardt... Jeg viiiiil! Blir jo ikke deppa hvis ikke, men jeg viiiil! Gleder meg voldsomt til å stå opp og gå på vekta. Jeg snikveier meg ikke så jeg aner ikke hvordan det går.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 14:53   #42
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Juliskravling 30+

Var nede på kinsarvik i dag. Der har de fått lavkarbois! Jeg kjøpte ikke altså, men syns det er flott at vi får slike ting tilgjengelig også.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-12, 16:29   #43
Atir
Medlem
 
Atir sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 298
Atir er på en erverdig vei

Sv: Juliskravling 30+

Vi er ogsaa paa ferie i Hellas, jeg syns det er lett aa spise lavkarbosk, men du verden saa mange overvektige mennesker det er her. Mannen min sier det er en kombinasjon av all oljen og alt snopet. Serveringsdama forstod ikke at jeg ikke kunne drikke raki med honning som vi fikk On the house. Jeg maatte bare smake, den var kjempegod forklarte hun. Tilslutt sa jeg at jeg hadde diabetes, men nei raki med honning var suverent for alt sa hun. Ellers saa koser vi oss maksimalt.

__________________


Atir er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 01-08-12, 00:42   #44
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Juliskravling 30+

Og der var det >>> AUGUST<<< da!

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no