Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Herbalife!

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-02-08, 10:33   #1
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Herbalife!

Har hele mitt liv vært skeptisk til herbalife,men etter et kurs her en dag ble jeg overasket.

De går jo faktsik for et lavkarbo kosthold!!! Og shaker er et måltids erstatter istedet for mat for folk i farten.

Jeg var dog ikke enig i bruken av fruktose som søtning,men.. Var mye snakk om lavkarbo ol. SYns det var positivt jeg. Har hele tiden trodd at herbalife var bare pulver og piller..hehe.

Noen med egne erfaringer her,kanksje?

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:54   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife!

Vi har aldri og vil aldri anbefale Herbalife eller noen pulver dietter uten legetilsyn her inne Herbalife kursledere/selgere har dessverre svært liten kunnskap og lavarbo kosthold. Det har vært et par stk. her inne med anbefalinger og de har ikke passet inn i noe lavkarbo retning jeg har høt om noen gang. Bl.a. skulle glutenfritt være så bra.....

Men du må jo finne ut hva som passer deg best

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 20:58   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife!

Jeg har brukt Herbalife selv og solgt det.

Takke meg til skikkelig mat!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 21:48   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife!

Jeg liker de shakene jeg, smaken altså. Noe av det bedre jeg har smakt. Jeg er kritisk til markedsføringen og hele konseptet, egentlig, men smaken er det ingenting å utsette på.
Men jeg ville selvsagt kun brukt det unntaksvis, vanlig sunn mat kan aldri erstattes av en haug med shaker.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 11-02-08 kl 22:03.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-02-08, 22:01   #5
Millsi
Medlem
 
Millsi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 486
Millsi er på en erverdig vei

Sv: Herbalife!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Vi har aldri og vil aldri anbefale Herbalife eller noen pulver dietter uten legetilsyn her inne Herbalife kursledere/selgere har dessverre svært liten kunnskap og lavarbo kosthold. Det har vært et par stk. her inne med anbefalinger og de har ikke passet inn i noe lavkarbo retning jeg har høt om noen gang. Bl.a. skulle glutenfritt være så bra.....

Men du må jo finne ut hva som passer deg best

Jo,hun sa jo noe om glutenfritt..og speltmel. Men helst at man skulle holde seg unna Så det er kanskje forskjellig fra folk til folk?

Kommer nok ikke til å hive meg på,nei!!! Trives endelig bra på ketolyse,jeg

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 10:37   #6
medas
Seniormedlem
 
medas sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.391
medas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt liktmedas er veldig godt likt

Sv: Herbalife!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker de shakene jeg, smaken altså. Noe av det bedre jeg har smakt. Jeg er kritisk til markedsføringen og hele konseptet, egentlig, men smaken er det ingenting å utsette på.
Men jeg ville selvsagt kun brukt det unntaksvis, vanlig sunn mat kan aldri erstattes av en haug med shaker.

Helt enig. Var så vant til å drikke en shake til frokost hver dag i mange år, så må si jeg savner det VELDIG. Kutta jo ut det når jeg starta på ketolyse.

__________________
medas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-05-08, 00:03   #7
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt
Wink

Sv: Herbalife!

Jeg har startet med Herbalife her for ca en måned siden og er helt hekta. Jeg elsker det, synes det smaker kjempegodt og jeg har det supert på det. Og jeg er lykkelig over å kunne spare tid på kjøkkenet. Iøvrig har jeg startet med tannregulering (hehe, ja bedre sent enn aldri), og da er det ypperlig for meg å kunne ta noen av måltidene i flytende form.

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Herbalife kursledere/selgere har dessverre svært liten kunnskap og lavarbo kosthold. Det har vært et par stk. her inne med anbefalinger og de har ikke passet inn i noe lavkarbo retning jeg har høt om noen gang.

Fordi det har vært noen her inne som kom med uhensiktsmessige anbefalinger, er det ikke ensbetydende med at alle Herbalife sine kursledere/selgere har liten kunnskap. De jeg kjenner har solid faglig bakgrunn og anbefaler lavkarbokost i kombinasjon med Herbalife.

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Bl.a. skulle glutenfritt være så bra.....

artig, har du også hørt det? Det ligger faktisk grundig medisinsk og dokumentert forskning bak det at "glutenfri skal være så bra...". Ta en titt på denne siden og de i øvrig hundrevis av andre sider som anbefaler glutenfri kosthold, da ser man at det ikke bare er for moros skyld de gjør det.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant

Sist redigert av Eva : 12-05-08 kl 10:06.
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 18:26   #8
dude
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 4
dude er på en erverdig vei

Sv: Herbalife!

satt her en kveld å kikka på tv'n. det var et program om mat og helse elns. der fikk jeg følgende opplysninger:
- Norge er det landet hvor det drikkes mest kumelk, og har skyhøye tilfeller av beinskjørhet. ser dere sammenhengen eller? tror det er noe i en livsstil uten melk

selfølgelig sier ikke legene våre noe om dette, da de ikke vil tjene penger på at vi ikke kjøper symptomsbehandlende midler for beinskjørhet xD

dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 18:31   #9
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Herbalife!

Hva har melkedrikking i en tråd om Herbalife å gjøre?

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 18:13   #10
FruK
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 24
FruK er på en erverdig vei

Sv: Herbalife!

Skal ikke Herbalife-shakene blandes med melk da??

FruK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 19:44   #11
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Herbalife!

Jeg blander kun med vann, og med litt soyamelk hvis jeg skal kose meg. Det smaker kjempegodt med bare vann!
Husk, melk bør bare drikkes av kalver!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 00:45   #12
FruK
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 24
FruK er på en erverdig vei

Sv: Herbalife!

Jøss, det var nytt for meg at det går an å blande med vann! Kanskje herbalife er noe å kjøpe inn å ha og "spise" når jeg har dårlig tid Hvor mange karber er det i en shake?

FruK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 01:24   #13
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Herbalife!

Opprinnelig lagt inn av Eva, her.

Det ligger faktisk grundig medisinsk og dokumentert forskning bak det at "glutenfri skal være så bra...". Ta en titt på denne siden og de i øvrig hundrevis av andre sider som anbefaler glutenfri kosthold, da ser man at det ikke bare er for moros skyld de gjør det.

Jeg trodde Nille mente glutenfrie produkter jeg...

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 05:46   #14
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Herbalife!

Opprinnelig lagt inn av FruK, her.

Jøss, det var nytt for meg at det går an å blande med vann! Kanskje herbalife er noe å kjøpe inn å ha og "spise" når jeg har dårlig tid Hvor mange karber er det i en shake?

Alt etter type inneholder Herbalife ca 34,6 g protein, 34,6 g karbohydrat og 8,8 g fett pr 100 g. En shake er ca 26 g, så da må du dele disse verdier med ca 4. Kan jo ikke sies å være akkurat lavkarbo nei.

PS: Jeg selger IKKE Herbalife lenger - kjøper bare til eget forbruk, så mine Herbalifeinnlegg skal altså ikke oppfattes som reklame fra min side.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 14:06   #15
FruK
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 24
FruK er på en erverdig vei

Sv: Herbalife!

Okei takk for info! men hvor mange shaker tar du per dag da? går du mye ned i vekt av dem?

__________________


FruK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 15:57   #16
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Herbalife!

Nå begynner jeg å bli litt forvirra. Herbalife og Easylife er 2 helt forskjellige ting?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 16:16   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife!

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Nå begynner jeg å bli litt forvirra. Herbalife og Easylife er 2 helt forskjellige ting?

Veldig!
Herbalife selges via mer og mindre seriøse konsulenter, og krever ingen kontroll eller kunnskap om ernæring.

Easy Life selges via godkjente distributører, som oftest treningssentere, og man må følge kurs for å begynne på pulverdietten.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 00:35   #18
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Herbalife!

oookey, takk takk
Men på begge er det valgfritt om man ønsker å spise pulver?
Og begge anbefaler lavkarbo kosthold?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 01-10-09, 14:43   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife!

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Jeg trodde Nille mente glutenfrie produkter jeg...

Det var det jeg mente ja. Gutenfrie produkter har ikke noe i et vanlig lavkarbokosthold å gjøre med mindre man har gluten allergi eller intoleranse.

Naturlig glutenfri mat er noe helt annet !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 15:22   #20
Otto
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 5
Otto er ny på veien
Smile

Sv: Herbalife!

Heisann! Nå er det lenge siden jeg har vært inne på Lavkarbo.
I en periode på ca. 2 år gikk jeg ned 38 kilo, med LAVKARBO !
Halvveis i prosessen ble jeg treningsfrik, og var flink! For 1 1/2 år siden begynte jeg å si ja takk begge deler. Resultatet for 14 dager siden var 14,5 kg opp i vekt. Min samboer er Hebalife distributør, og har i 8 mnd. oppfordret meg til å prøve. Med tanke på de erfaringer jeg gjorde meg forrige gang, tiltalte Herbalife meg over hodet ikke.Jeg syntes ikke noe om produktene, og slettes ikke omsetningsformen.(MLM). Jeg var "fanatisk" imot, og smakte ikke på shake, eller barrer! For 14 dager siden satte jeg meg ned for å forklare min sambo hvorfor.Først måtte jeg lese alle innholdfortegnelser, og beregne fett,
protein, og KARBOHYDRATER.
Save my Soul, jeg er blitt delvis overbevist spesielt på Shake
og proteinpulver. På Herbalifes "Tropisk frukt" Shake, er det oppgitt pr.porsjon 26 g pulver med 250 ml lettmelk: 22 g karbo.
Når jeg bruke Fun saft istedet for lettmelk, kan jeg trekke fra 11,75 karbo,
og sitter igjen med 10,25 karbo.
(Fun saft med granateplesmak synes jeg gir en nydelig smak)
26 g pulver = 2 strøkne måleskjeer (spiseskjeer), jeg bruker 1 skje- altså
13 g pulver som gir et fradrag på det halve = 10,25-5,125 = 5,125 karbo.
Oppgitt kostfiber av 13 g pulver = 1,25 g trekkes deretter ifra,
og sitter igjen med 3,875 karbo.
I tillegg mixer jeg i 3 (!) måleskjeer Herbalife proteinpulver og plusser på
tilsammen 0,66 karbo. Jeg tømmer i en god skvett med matolje, etter smak,
Fettet gir den en nydelig fløteaktig smak og konsistens.
Det blir en shake på ca. 4,5 karbo!
Denne tar jeg 2 ganger om dag, frokost (viktigst) så lunsj, og spiser
fisk, kylling eller annet kjøtt til middag. Denne gangen har jeg redusert salat
inntaket til ca. 3 dl til middag.
Det jeg synes er viktigst er at jeg får i meg ca. 24 vitaminer og mineraler i noe som er godt, og METTENDE. Og det funker så det FYKER!
MEN !!! Jeg rører ikke barrene til Herbalife, mens jeg skal gå ned i vekt!
Når tiden kommer skal jeg vurdere det på vedlikehold.
Og så godt humør sambo'n har blitt. Jeg har ikke endret syn på MLM, og
det er utenkelig at jeg skal begynne å selge, selv om jeg ser at sambo'n etter hvert har begynt å tjene godt, og vel så det.
Dette ble et langt svar/innlegg. Unnskyld, jeg blir bare som dere andre, når jeg finner noe som funker!
med hilsen Otto

Otto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generelt lite karbo Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 15:29   #21
Otto
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 5
Otto er ny på veien

Sv: Herbalife!

Opprinnelig lagt inn av medas, her.

Helt enig. Var så vant til å drikke en shake til frokost hver dag i mange år, så må si jeg savner det VELDIG. Kutta jo ut det når jeg starta på ketolyse.

Heisann! ser du savner Shaken, etter at du er kommet i Ketolyse. Jeg drikker 2 om dag,
etter min egen oppskrift (men dog Herbalife). Det funker som fyy! og jeg kom hurtigere i Ketolyse. Se oppskrift et annet sted under tråden. Ser forresten det er lenge siden du skrev dette, men plutselig kan du jo være inne igjen, som meg selv. Håper du har lykkes,
og ikke trenger mere Ketolyse, men jeg falt dessverre litt tilbake, og må ta av 13-14 kg. mvh Otto

Otto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: generelt lite karbo Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 22:25   #22
Lonaa
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3
Lonaa er på en erverdig vei

Sv: Herbalife!

Hei har du gått ned 77 kilo? hvordan?

Lonaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Herbalife ... Trenger noen argumenter Maz Generell diskusjon 19 14-03-11 20:40
Kan man spise lavkarbo når man bruker herbalife-shake? lillmerete Generell diskusjon 17 29-03-10 16:53
Cell-u-loss Marilyn Ketolysekuren 13 13-01-08 21:06
Ny og usikker Imp Spørsmål og svar 48 23-10-06 12:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no