Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Svake blødninger nedentil, den siste tiden

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-11, 21:57   #26
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: svake blødninger nedentil , den siste tiden

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Ahem, jeg bomma "litt", 10 års tid siden humanbiologien sist, og kvinnelige kjønnsorganer er (tro det eller ei) ikke akkurat noe jeg leser om daglig. *facepalm*



Kilde: http://www.merckmanuals.com/home/sec...41/ch241c.html

300.000 egg er nok til 25.000 år med månedlig eggløsning.

Men det dør adskillig flere enn det ene egget hver måned....

Skal søke om jeg kan finne beviser for at det du sier er uriktig....uten at vi skal bli uvenner

Fant det i den linken du la ved :
Only a small percentage of oocytes mature into eggs. The many thousands of oocytes that do not mature degenerate. Degeneration progresses more rapidly in the 10 to 15 years before menopause. All are gone by menopause.

Så var det p-sprøyten og om eggeløsning forekommer........ More research

__________________



Sist redigert av Bestemamma : 02-02-11 kl 22:09.
Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 12:23   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Svake blødninger nedentil, den siste tiden

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Jeg har da ikke stereotypet noen verdens ting.. Bare sier at statistikk er moro, og det fortsetter jeg å synes enten du passer inn i statistikken eller ikke.

Nei nei, det er sikkert noe i det, men jeg bare syntes akkurat denne beskrivelsen av den foretrukne type mann mellom eggløsningene som syltynne, velstelte gutter som er i kontakt med følelsene sine og gråter en skvett mens de skriver emo-lyrikk til stearinlys og røkelse, var temmelig festlig. Og jeg tror ikke du har sakset akkurat dén setninga fra noen forskningsrapport.
Jeg angriper deg ikke alltid, vettu! . Og når det gjelder meg, så ja, jeg liker jo litt tynne gutter som har i hvert fall litt kontakt med sitt indre liv, men de skal jo være MENN, og ikke metroseksuelle skruller med penere neglebånd enn meg .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blødninger fra tannkjøttet Nerthus Lavkarbo generelt 7 10-11-10 18:42
Blødninger som bivirkning? Charly Ketolysekuren 1 06-05-09 22:34
Arg! Svake menneske! Marihøne Ketolysekuren 21 09-02-09 20:52
Blødninger megselv Ketolysekuren 21 06-11-07 18:44
Lavkarbo og surrete blødninger...trenger råd! Borealis PCOS og karbohydratkontroll 30 14-06-06 16:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no