Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Sykling i ketose - hva om jeg går tom?

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-06-10, 09:48   #26
Leif
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 47
Leif er ny på veien

Sv: Sykling i ketose - hva om jeg går tom?

Til Eva 40: Hva som er "normalt" er det vel ingen i dette forumet som kan svare på tror jeg. Det krever solid faglig kompetanse og ikke subjektiv synsing. Kroppene og biokjemien er forskjellig samt at det er forskjell på kjønn. Tror alle må gjøre egne erfaringer her. Selv har jeg trent og syklet ritt både med og uten karbo, og for meg er det ikke tvil om at jeg presterer bedre med karbo når jeg ligger rundt eller over anaerob terskel.

For å være litt kritisk: Ferry og Colting har gjort det bra på lavkarbo. Det er jo mange hundre som har blitt ol mestre og vunnet div mesterskap på "høykarbo" kosthold. Tar de feil? Er det markedskreftene som styrer all forskning? Jeg har ikke svarene........
Regner med å få en del pepper for denne men det kan jo bli en interessant diskusjon

Leif er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 07:26   #27
FBK
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 7
FBK er på en erverdig vei

Sv: Sykling i ketose - hva om jeg går tom?

Jeg sykler også terrengsykling men opplever ofte å gå tom på trening selv om det bøttes innpå med vann. Å beina er sure fra start til stopp.. Men har ikke holdt på med dette i mer en 3 uker ennå da så venter fortsatt på dette energi kicket som skal komme.. Jeg kan ikke trene like hardt nå som før jeg startet med denne dietten..

__________________


FBK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketose - inn og ut av ketose...? hva skjer da? Chumpsy Lavkarbo generelt 31 16-07-11 21:01
Ketose - inn og ut soladi Induksjonen 5 15-01-09 13:54
Sykling, noe for meg? hansola Trening 19 27-07-08 13:15
Flere dumme spørsmål, (sykling og mat) hansola Trening 18 16-06-08 18:30
Sykling ... cilemora Ketolysekuren 4 01-09-07 12:51


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no