Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvor mye sukrin + erstattes med sukker?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-15, 22:49   #1
Missen
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2015
Innlegg: 1
Missen er på en erverdig vei

Hvor mye sukrin + erstattes med sukker?

Hei! Jeg skal lage en kake, hvor jeg vil bytte ut vanlig sukker med sukrin +. I oppskriften står det 130 gram sukker. Hvor mye sukrin + tilsvarer dette? Har hørt at sukrin + er mye søtere enn både sukker og vanlig sukrin, så derfor skal det ikke så mye i.

På forhånd takk

Missen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Rode Svar med sitat
Gammel 13-02-15, 23:35   #2
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye sukrin + erstattes med sukker?

Etter min hukommelse er det halve mengden med sukrin+ i forhold til sukker. Står på pakka.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukrin/Tagatesse vs sukker Fullfres Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 24-02-14 19:27
Hvor mye sukrin der det skal være ___g/dl sukker? linnmajie Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 02-09-11 19:01
Hvor mye Sukrin erstatter man 1 dl sukker med? Krøllerellerei Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 21-08-10 18:12
Sukrin vs sukker Nynne Generell diskusjon 2 12-08-10 15:14
Sukrin vs sukker Carisma Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 12-05-09 14:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no