Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tror ikke jeg orker mer

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-03-09, 16:18   #26
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer....

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Enig! Gir meg der og innrømmer at lakrissnører er skikkelig skumle saker. Full tilt, buffer overflow og kidney blue screen i ett og samme produkt

Lakrissnører, naturens svenskeknapp...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 16:31   #27
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 57
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Tror ikke jeg orker mer....

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Enig! Gir meg der og innrømmer at lakrissnører er skikkelig skumle saker.

BUHU!!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:37   #28
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Jeg har lest mye av det du skriver, lokke, og har veldig stor respekt for deg siden du har holdt på en god stund med veldig gode resultater. Så jeg håper du ikke tar det ille opp om jeg spør hvor du har dette fra? Og om du kan forklare hvordan det i så fall henger sammen?

Carisma forklarte det veldig godt, ellers står det om det i Atkins fase 1, som jo også er en ketogen fase.

Innlegget var ment som hjelp til trådstarter (og evt. andre) som kanskje ikke vet at å skeie ut på et slikt kosthold
er så "katastrofalt" som f.eks på et GR-kosthold.

Opprinnelig lagt inn av balloon, her.

I ketolysekur-boka står det under "Advarsler" at
"kuren er laget for voksne personer med helseskadelig overvekt. Dvs. minst 15 kilo overvekt." Jeg faller utenfor den kategorien.

Men kjære deg... Dette visste du jo da du startet!?! Eller er det bare for å "forsvare" at du ikke orker mer???
Du er da et voksen menneske med selvbestemmelsesrett, så vil du kutte ut, er det ingen som henger deg av den grunn...
Men derimot, om du ønsker hjelp (motivasjon) til å fortsette, så må du ta den hjelpa som kommer også...

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:42   #29
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Slæppoff...

Lakris er guds gave til ballonger, og et sterkt undervurdert afrosodiakum

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:45   #30
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Slæppoff...

Lakris er guds gave til ballonger, og et sterkt undervurdert afrosodiakum

Jo, bevaremegvel, jeg er helt avslappet jeg!!
Jeg bare vet hvordan følelsen er når man føler seg oppgitt og mislykket...
(og at man av og til trenger å "ristes litt i nakkeskinnet" for å se realiteten)
Også vet jeg følelsen av å lykkes, og den unner jeg alle!!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:51   #31
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Meldingen var ment til Baloon. Hun var litt bekymret fordi vi sa at lakris var farlig.... Men du smøyg deg imellom

For øvrig tror jeg det kan oppfattes litt demotiverende med skremselspropaganda om at hvis man skeier ut det aller minste, så blir man satt tilbake til steinalderen. Spesielt når det ikke har noen som helst rot i seriøs forskning.

Men det er vel forskjellig for hver enkelt hva som er motiverende og hva som ikke er det. Jeg velger å tro at saklig faktaopplysning er det beste i det lange løp, uansett.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 17:53   #32
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Men det er vel forskjellig for hver enkelt hva som er motiverende og hva som ikke er det. Jeg velger å tro at saklig faktaopplysning er det beste i det lange løp, uansett.

Og jeg tror på egenopplevd erfaring!!!

Vi er forskjellige, heldigvis og desverre!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:03   #33
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Ja, det gjør vel alle som blir "frisk" av Snåsamannen også.

Jeg synes Baloon får gjøre som hun vil, uten å måtte ta i mot dette:

Sitat:

Men kjære deg... Dette visste du jo da du startet!?! Eller er det bare for å "forsvare" at du ikke orker mer???
Du er da et voksen menneske med selvbestemmelsesrett, så vil du kutte ut, er det ingen som henger deg av den grunn...
Men derimot, om du ønsker hjelp (motivasjon) til å fortsette, så må du ta den hjelpa som kommer også...

Og da har jeg sagt det jeg har tenkt å si i denne saken.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:06   #34
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Jeg synes Baloon får gjøre som hun vil, uten å måtte ta i mot dette:
Og da har jeg sagt det jeg har tenkt å si i denne saken.

når man spiser sukker-godteri på en lavkarbodiett, en ketogen sådan, og ytrer sin fortvilelse over vekta.....

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.


(og at man av og til trenger å "ristes litt i nakkeskinnet" for å se realiteten)

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:11   #35
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

når man spiser sukker-godteri på en lavkarbodiett, en ketogen sådan, og ytrer sin fortvilelse over vekta.....

(og at man av og til trenger å "ristes litt i nakkeskinnet" for å se realiteten)

Ok. Jeg sa jeg skulle holde meg unna, men ærlig talt! Hvem tror du at du er? Jenta sier hun har slitt med psykiske problemer, og så skal du riste henne i nakkeskinnet? Med hvilken rett og hvilke forutsetninger kan du ta deg slike friheter? Fader, nå ble jeg skikkelig provosert. Det skjer ikke ofte.

  Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:12   #36
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 57
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Ja, det gjør vel alle som blir "frisk" av Snåsamannen også.

Jeg synes Baloon får gjøre som hun vil, uten å måtte ta i mot dette:
Og da har jeg sagt det jeg har tenkt å si i denne saken.

Der sa du det Chunky! Ble ikke akkurat oppmuntret av det du skrev, Lokkebiff.

Jeg har bestemt meg! Jeg skal UT av ketose. Så kan alle ha det så godt!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:14   #37
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av balloon, her.

Der sa du det Chunky! Ble ikke akkurat oppmuntret av det du skrev, Lokkebiff

beklager, beklager, beklager!!! lykke til videre!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:18   #38
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Ser du har bestemt deg baloon for å gå ut av ketose. Ønsker deg lykke til videre. Du går jo på kurs og håper du finner en god motivasjon der.
Jeg har selv gått ut av ketose og er mere på lavkarbo nå. Men erfaringen min ( den har ikke vært så lang da) er at det var letter å holde meg innenfor rammene når jeg var i ketose.

Vet ikke om det kan oppmuntre deg noe men du har gått ned på to uker det jeg brukte 6 uker på, så jeg syns du har vært kjempeflink.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:20   #39
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Ok. Jeg sa jeg skulle holde meg unna, men ærlig talt! Hvem tror du at du er? Jenta sier hun har slitt med psykiske problemer, og så skal du riste henne i nakkeskinnet? Med hvilken rett og hvilke forutsetninger kan du ta deg slike friheter? Fader, nå ble jeg skikkelig provosert. Det skjer ikke ofte.

Herregud da!!!
Om psykiske problemer skal tillate godterispising på en slik diett, så må det kalles egenkomponert og da må man ikke spørre om råd fordi man er fortvilet.
Og jeg er sikker på at de psykiske problemene kunne fått seg en opptur ved å lykkes med dette!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:24   #40
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 57
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Ser du har bestemt deg baloon for å gå ut av ketose. Ønsker deg lykke til videre. Du går jo på kurs og håper du finner en god motivasjon der.
Jeg har selv gått ut av ketose og er mere på lavkarbo nå. Men erfaringen min ( den har ikke vært så lang da) er at det var letter å holde meg innenfor rammene når jeg var i ketose.

Det erfarte jeg også da jeg prøvde å skrenke inn karboinntaket i sommer. Det er lett at det glir ut. Men jeg tro jeg er mer stålsatt nå, og på EL kurset blir jeg jo minnet på min nye livsstil hver uke Dessuten skal alt av snop fremdeles gjemmes bort!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:24   #41
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Ok. Jeg sa jeg skulle holde meg unna, men ærlig talt! Hvem tror du at du er? Jenta sier hun har slitt med psykiske problemer, og så skal du riste henne i nakkeskinnet? Med hvilken rett og hvilke forutsetninger kan du ta deg slike friheter? Fader, nå ble jeg skikkelig provosert. Det skjer ikke ofte.

For det første oppfattet nok både lokkebiff og jeg at når man legger ut et sånn innlegg som førsteinnlegget så er det fordi man trenger litt tips om hvordan komme videre. At man ikke tar til seg det er opptil den som starter tråden, men man kan heller ikke vente at alle skal jatte med og være enig. Og alle her inne (og i den virkelige verden) har hatt behov for å ta seg sjøl litt i nakkeskinnet innimellom, både i forhold til kuren og i forhold til livet generellt. Kanskje aller mest om man sliter med fysiske eller psykiske utfordringer. Å gi opp pga en dårlig uke eller to kan da umulig hjelpe på sjøltilliten? Enhver vei til et bedre liv starter jo med en selv, og om man ikke ser det selv må kanskje andre fortelle det. Og jeg veit hva jeg snakker om akkurat der!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:25   #42
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Og jeg er sikker på at de psykiske problemene kunne fått seg en opptur ved å lykkes med dette!!!

Definitivt!!!!!!!
Dessuten balloon, har du merket noe til depresjon når du går inn og ut av ketose?? Det har jeg Nå skal jeg holde meg i ketose...forever

Balloon: søker du motivasjon eller råd eller....?

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:36   #43
balloon
Medlem
 
balloon sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 57
Innlegg: 257
balloon er ny på veien

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Definitivt!!!!!!!
Dessuten balloon, har du merket noe til depresjon når du går inn og ut av ketose?? Det har jeg Nå skal jeg holde meg i ketose...forever

Balloon: søker du motivasjon eller råd eller....?

Har ikke kjent så stor forskjell jeg. Det er ikke så lett å måle, for det har skjedd endel andre ting som har innvirkning.

Det at jeg i det hele tatt har vært over to uker i ketose hadde jeg aldri trodd var mulig! Jeg har vært syk så lenge og ikke orket stort. Nå har jeg fått den kickstarten jeg ønsket og det at jeg har gått fra 0 - 3 treninger i uka gir meg selvsagt en opptur!

Som dere ser på tickeren min er jeg ikke veldig stor, bare stor på midten! Nå skal jeg hvertfall få trent opp de musklene som er igjen der (etter et tvilling- og et enkeltsvangerskap).

Go elg til alle i eller ute av ketose!

__________________



balloon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng Fedon - går på Easylife kurs. Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:41   #44
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Også vet jeg følelsen av å lykkes, og den unner jeg alle!!!!

Jeg måtte bare quote den her!! Dama har jo tatt av seg 35 kg!!! Nå håper jeg hun kan piske meg så jeg klarer det også Engasjementet smitter!!!

Uansett så håper jeg du lykkes med det du velger balloon! Lykke til!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:00   #45
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Kjære deg balloon!

Jeg har gått ned ca 60 kilo på å følge en blanding av både "egne" (generell lavkarbo) og Fedons råd. Du kan klare det du også, forhåpentligvis har du færre kilo enn hva jeg hadde å gå ned!
Jeg lærte å tenke på hvilke fordeler jeg ville oppnå, både helsemessig og i forhold til selvtillit om jeg ville klare å nå målet mitt. Det var ikke så farlig om det tok ett, eller flere år frem i tid.
Helsegevinst får du ganske raskt uansett

Om du endrer livsstil, spiser sunt og begynner å trene, må du ikke gi opp om du går på en smell.

Om du tenker at det er et nederlag hver gang du ikke når et mål, eller mislykkes stiller du ekstreme krav til deg selv. Vet du, ingen lykkes hver gang. Det å feile er en del av prosessen for å lykkes. Jeg feilet mange ganger, men hentet meg inn igjen Ketosen gikk jeg inn og ut av uten å bekymre meg. I starten visste jeg ikke engang hva det ville si å være i ketose

MASSE LYKKE TIL, enten du velger den ene eller den andre måten og gå ned på. Ikke Gi opp

Klem til deg fra tulla

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:18   #46
BadSanta
Nytt Medlem
 
BadSanta sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 8
BadSanta er på en erverdig vei

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av tulla, her.

Om du endrer livsstil, spiser sunt og begynner å trene, må du ikke gi opp om du går på en smell.

-----

MASSE LYKKE TIL, enten du velger den ene eller den andre måten og gå ned på. Ikke Gi opp

Støtter meg på denne jeg! Lykke til uansett hva du bestemmer det for å gjøre..

__________________


BadSanta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 19:19   #47
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

BadSanta...hmm...kommer du med gaver til naughty women??

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:04   #48
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Med tanke på at Balloon har tatt av 3 kg på under en måned, så tviler jeg sterkt på at vekta har stagnert, og ivertfall ikke pga den lille lakrisbiten eller to. Som fedon sier (greit det er ikke ketolyse men) så gjør det ikke noe om man skeier ut en gang i blant, bare man klarer å hente seg inn igjen, og at det totale kostholdet består av mest mulig sunn mat.
Foreløbig er det jo ca umulig å si om Balloon er en av dem som ikke tåler pittesmå utskeielser, det er isåfall en bekjymring til en annen tid. Forstod jeg det rett, søkte Balloon litt forståelse og vennlige tips, så noen av innleggene som har komt her hadde rett og slett irritert meg..

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:11   #49
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

..så noen av innleggene som har komt her hadde rett og slett irritert meg..

Og jeg har beklaget til henne det gjaldt!!!

Når vi snakker om irritasjon, må jeg si at det irriterer meg at når man gidder å ta seg arbeidet med å se over kostholdet for å finne evt. feil, fordi en person er misfornøyd, man påpeker feilen, men da er ikke det gjort på en human nok måte og man blir nærmest halshugget!!!

Hva f**n!?!?! Jeg er ikke bare irritert kjenner jeg, men rett og slett forbanna!!!
For det er så mange som ikke gidder å gjøre en egeninnsats, men sitter og klager og forventer at andre skal servere menyer og løsninger og motivasjon og hele pakka rett i fanget på dem...!!! Men det må gjøres på riktig måte kan skjønne, ellers er man "hvem-f**n-tror-man-at-man-er"....
(og dette Baloon, var IKKE mynta på DEG!!!!!!!)

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 20:13   #50
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Tror ikke jeg orker mer

Opprinnelig lagt inn av balloon, her.

Det erfarte jeg også da jeg prøvde å skrenke inn karboinntaket i sommer. Det er lett at det glir ut. Men jeg tro jeg er mer stålsatt nå, og på EL kurset blir jeg jo minnet på min nye livsstil hver uke Dessuten skal alt av snop fremdeles gjemmes bort!


Dette klarer du fint.

Står her på sidelinja og heier på deg jeg.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå tror jeg faktisk ikke jeg orker mer! elian Kostholdsfilosofier 17 17-02-09 18:06
Jenta mi nekter å legge seg, jeg orker snart ikke mer!!! Iset Generell diskusjon 71 06-12-05 12:14
Fase 1 - orker ikke mat cococococat Fase I 26 27-10-04 18:34
Orker ikke mer. Marit Generell diskusjon 14 16-05-04 23:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no