Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Bøker > Lavkarbobøker

Hvilken bok?

Lavkarbobøker Bøker som omhandler de ulike lavkarbokostholdene. Enten direkte eller indirekte. Fakta, oppskrifter, lister og personlige erfaringer...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-11-10, 22:40   #1
Mellon
Seniormedlem
 
Mellon sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
Innlegg: 925
Mellon har en fantastisk aura rundt segMellon har en fantastisk aura rundt seg

Hvilken bok?

Min mor ser på meg at jeg har oppnådd resultater med min lavkarbokost. Totalt har jeg gått ned 10 kg siden jeg kom hjem fra sykehuset (etter å ha født ), og hun er nysjerrig på hvordan jeg spiser. Jeg har veldig lyst å dele denne fantastiske kuren med meg, for jeg tenker det kan gi en posetiv helsegevinst for både min mor og far. Så derfor vil jeg kjøpe en bok til henne til jul- men hvilken?

__________________



Startvekt
76,7- 15.08.13 Første delmål: 70 kg Endelig mål: 65 kg
Min journal Min mat
Mellon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 23:18   #2
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvilken bok?

http://www.cappelendamm.no/main/Kata...=9788202322731 jeg likte denne godt.. lettlest og med mange gode eksempler etc

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 23:24   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken bok?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

http://www.cappelendamm.no/main/Kata...=9788202322731 jeg likte denne godt.. lettlest og med mange gode eksempler etc

Godt forslag Jeg tenkte Bedre uten brød - men du tenkte kanskje mer på en bok med oppskrifter i også

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-11-10, 23:40   #4
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hvilken bok?

Tja det er ikke sånn veldig mye oppskrifter i denne, mer fakta syns jeg..

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 11:24   #5
gryggaa
Juniormedlem
 
gryggaa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Fet
Alder: 34
Innlegg: 17
gryggaa er på en erverdig vei
Wink

Sv: Hvilken bok?

Spis deg slank uten sult (http://www.spisdegslank.no/index.php...rettnummer=500) av Thor Foseid har mange fine oppskrifter. Denne boka bruker jeg ikke lenger, men jeg husker at den var veldig ålreit! Anbefales!

__________________
gryggaa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren! Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 11:42   #6
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken bok?

Min egen innføring i dette kostholdet var "Slank med ketolysekuren". Og selv om den tar for seg hovedsaklig en spesifikk, ketogen diett, synes jeg fortsatt den er en fin lærebok, med lettfattelige forklaringer av hva som skjer i kroppen og hvordan alt henger sammen... og menyforslag og oppskrifter og alt.

Men, jeg støtter også forslaget om Hexebergs "Frisk med lavkarbo". Den er også full av godt stoff, og så er den veldig fin og frisk og shiny designmessig også.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken bok? Trampe70 Dr Lindbergs 4 11-03-09 11:21
Hvilken bok zee Dr Lindbergs 0 01-03-09 23:21
Hvilken bok må man ha? Tusenfryd Spis deg ned i vekt med Skaldeman 1 03-07-08 01:41
Hvilken kur? !Skrammel! Lavkarbo generelt 6 22-05-08 00:34
Hvilken bok? Rikke South Beach 2 19-02-06 20:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no