Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Charles Clark?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-05, 11:59   #1
hønni
Juniormedlem
 
hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 50
Innlegg: 12
hønni er ny på veien

Charles Clark?

Jeg har akkurart begynt en lavkarbo diett. Nytt og skummelt for en som har lidd av GR syndromet alt for lenge. Jeg gikk i bokhandelen og så etter en diett som appelerte til meg. Fant Slank uten å sulte av Clark interessant.

Noen andre som følger ham?

Nå er jeg spent på om dette fungerer. Det kjennes jo helt feil for en indoktrinert lettmats person. Men jøye så mye god mat jeg kan spise nå. Mat jeg har nektet meg selv i mange år, uten at det gjorde meg noe slankere...

Noen lure tips til en fersking?

hønni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 4M- /Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-09-05, 12:38   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av hønni

Jeg har akkurart begynt en lavkarbo diett. Nytt og skummelt for en som har lidd av GR syndromet alt for lenge. Jeg gikk i bokhandelen og så etter en diett som appelerte til meg. Fant Slank uten å sulte av Clark interessant.

Noen andre som følger ham?

Nå er jeg spent på om dette fungerer. Det kjennes jo helt feil for en indoktrinert lettmats person. Men jøye så mye god mat jeg kan spise nå. Mat jeg har nektet meg selv i mange år, uten at det gjorde meg noe slankere...

Noen lure tips til en fersking?

Velkommen til oss

Sorry, kjenner ikke stort til Dr. Clark . Vet bare at dietten er lavkarbo/høy protein. 40-60 karber pr dag er utgangspunktet. At han anses som Englands svar på Atkins, men at han er mer lik Lindberg og at han er fra Edinburgh. Han behandler pasienter med diabetes I og II, samt PCOS med dietten.

På grunnlag av det jeg HAR lest er han veldig veldig lik Lindberg........

Du finner nok mange oppskrifter som passer deg her inne.... enda mer å velge i !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no