Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Reaksjon på koksmelk?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-16, 14:32   #1
whiteandnerdy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 40
whiteandnerdy er på en erverdig vei
Arrow

Reaksjon på koksmelk?

Hei! Jeg tåler ikke melk og har da byttet ut til kokosmelk da jeg i tillegg prøver meg på FODMAP vennlig mat..

Jeg har drukket gogreen kokosdryck i flere uker uten noe problem. Men så begynte jeg på lavkarbo for noen uker siden og tenkte jeg måtte få i meg fett, og ble da anbefalt klassisk kokosmelk istedet.

Men da jeg drakk dette begynte det å klø veldig i halsen! Har prøvd flere ganger med kokosmelk i anna ting også som ranchdressing. Da og begynte det å klø. Men igår lagde jeg meg kyllingsuppe på det, og da føltes det helt fint ut. Har også kjøpt cocsa den grønne, og tar en liten ss hver dag og det og kjennes greit ut.

Har noen opplevd lignende? Jeg begynner å lure på om det kan være noe i kokosmelka jeg har kjøpt som jeg kan ha reagert på? Kjøpte klassisk på boks fra Rema 1000. (og åpnet flere bokse for å teste at det ikke var den ene det var noe galt med)

whiteandnerdy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Lindberg! Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 17:41   #2
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Reaksjon på koksmelk?

Kanskje du reagerer på noen av tilsetningsstoffene? Jeg kjøper Go-tan kokosmelk på Kiwi - den inneholder bare kokos og vann.

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 17:54   #3
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Reaksjon på koksmelk?

Jeg bruker aroy-D, fåes i 2,5 dl 5 dl og 1 liters kartonger. Kun kokos og vann. Kåret til best i test

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 21:27   #4
whiteandnerdy
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 40
whiteandnerdy er på en erverdig vei

Sv: Reaksjon på koksmelk?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg bruker aroy-D, fåes i 2,5 dl 5 dl og 1 liters kartonger. Kun kokos og vann. Kåret til best i test

Hvor kjøper du denne da? Kanskje jeg skal prøve å stikke innom Kiwi imorra og se om det hjelper med anna type...

whiteandnerdy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sånn ca Lindberg! Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 08:10   #5
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Reaksjon på koksmelk?

Opprinnelig lagt inn av whiteandnerdy, her.

Hvor kjøper du denne da? Kanskje jeg skal prøve å stikke innom Kiwi imorra og se om det hjelper med anna type...

Asiatiske butikker

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Reaksjon på sukkerinntak Treningsfrik Lavkarbo generelt 14 24-03-12 02:14
Plutselig reaksjon på meieriprodukter ... Lissi80 Spørsmål og svar 4 30-09-11 21:45
Reaksjon på glutenmel? krokodillen Generell ernæringsdebatt 3 08-07-11 07:25
Reaksjon på sukker? TrillTrall Lavkarbo generelt 7 31-05-10 12:50
Var det reaksjon på karber tro? Serenio Spørsmål og svar 3 01-12-09 13:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no