Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Er det noen LCHF'ere her?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-02-09, 21:19   #1
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Er det noen LCHF'ere her?

Low carb high fat - føler at det er litt mer avslappet enn ketolyse Sjekk www.kostdoktorn.se og www.kolhydrater.ifokus.se

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 22:01   #2
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Oh yeah.

Synes egentlig det er litt rart at det er så mange "filosofier" å følge her, for alt går ut på det samme - å finne sin toleransegrense for karbohydrater. Da tenker jeg både på vektnedgang og på hvordan man selv ønsker å tilpasse et lavkarbokosthold i hverdagen.

Alt er jo egentlig LCHF.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 23:22   #3
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Instemmer ovennevnte. Har hatt filosofi LCHF siden sommer 2008. De svenske nettstedene du nevner er seriøse og informative.

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 00:36   #4
energibunten
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Alder: 52
Innlegg: 648
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

jepp..og det blir jeg livet ut...tenker jeg

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 09:58   #5
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Herlig! Har sansen for at det ikke er noen som står bak og skal tjene penger, man kan klare alt selv. Kanskje det burde vært en egen kategori for det under

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 09:59   #6
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

hehe- kom borti noe En egen kategori under kostholdsfilosofier, mener jeg!

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 11:14   #7
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Det vil jeg ha også. En egen kategori for LCHF, mener jeg.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 13:39   #8
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

JA! Men jeg er helt ny, aner ikke hvordan man ordner sånt? Vet du? Du veggpryd, grattis med minus 17 kilo! Det er mye!

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 13:44   #9
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Oh yeah.

Synes egentlig det er litt rart at det er så mange "filosofier" å følge her, for alt går ut på det samme - å finne sin toleransegrense for karbohydrater. Da tenker jeg både på vektnedgang og på hvordan man selv ønsker å tilpasse et lavkarbokosthold i hverdagen.

Alt er jo egentlig LCHF.

Er helt enig! Det er befriende å ikke måtte forholde seg til det evinnelige "men det står jo i boka at....".

Poenget er å tilegne seg kunnskap fra alle tilgjengelige kilder og så prøve seg frem til et opplegg som passer for akkurat seg selv. Jeg tror i hvert fall at jeg har funnet frem til en livsstil som jeg kan fortsette med resten av livet, kun med små tilpasninger.

Man ser jo også at de som har gått på lavkarbo i mange år (lokkebiff, photobscura m.fl) etterhvert har laget sitt eget LCHF-opplegg.

JA til en egen gruppe for de som vil bestemme selv

  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 13:57   #10
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

JA til en egen gruppe for de som vil bestemme selv

Ja! Men hvordan gjør vi det? Jeg vil gjerne ha en egen lchf-gruppe!

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 14:10   #11
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Er helt enig! Det er befriende å ikke måtte forholde seg til det evinnelige "men det står jo i boka at....".

Poenget er å tilegne seg kunnskap fra alle tilgjengelige kilder og så prøve seg frem til et opplegg som passer for akkurat seg selv. Jeg tror i hvert fall at jeg har funnet frem til en livsstil som jeg kan fortsette med resten av livet, kun med små tilpasninger.

Man ser jo også at de som har gått på lavkarbo i mange år (lokkebiff, photobscura m.fl) etterhvert har laget sitt eget LCHF-opplegg.

JA til en egen gruppe for de som vil bestemme selv

Enig i dette. Og jeg tror at de fleste som tar dette på alvor, og som ikke ser på lavkarbo som en quick fix, har et mer generelt lavkarbo/LCHF-opplegg som mål i lengden. For meg, for eksempel, var ketolyse innfallsvinkelen, og det som skulle til for å komme i gang. Det var en såpass radikal endring av mitt tidligere kosthold at det ikke var mulig å se bort i fra de umiddelbare effektene som kom, og at disse effektene faktisk hadde en klar årsakssammenheng med kostholdet. Så fort dette var tydelig, i tillegg til at jeg forsto grunnleggende prinsippene, og altså erfarte at de også fungerte på min kropp var veien kort til å oppsøke annen litteratur. Nå blir jeg mer og mer i stand til å gjøre egne vurderinger i forhold til hva som fungerer for meg. Og ikke. Men det er altså en prosess.

Jeg har også irritert meg litt over at "boka" er en "bibel", og setter mer pris på mantraet om at "alle kropper er forskjellige". Men ketolysekuren (eller Atkins eller andre kurer og dietter) er særdeles enkel å lære seg og forstå. Og for mange er det viktig. Man kan ikke gå ut i fra at alle har kapasitet og ressurser til å sette seg inn i hele LCHF-feltet. Da er det trygt å kunne bruke boka som fasit. En del hadde nok rotet seg bort i ugreie egne løsninger uten en "bibel" å forholde seg til.

Ellers er da også inntrykket mitt at de fleste diettene (spes de ketogene som ketolyse og atkins) helt klart legger opp til et mer generelt lavkarbo/LCHF-opplegget etterhvert. Hele poenget med Atkins' faser f.eks. er jo å lære sin egen kropp å kjenne og etterhvert skape en diett som passer nettopp for deg. Boka gir ikke fasitsvar, men hint og tips på veien til målet. Da er etterhvert innholdet det samme som "egenkomponert LCHF/lavkarbo", og bare navnet står igjen som forskjellen.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 14:47   #12
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Trillian sier som vanlig alt det som trengs å sies

Men når det gjelder nye brukere av forumet, antar jeg at de starter å lese om de forskjellige kostholdsfilosofiene for å finne ut hvilken de ønsker å forsøke. Ulempen med dette er at de risikerer å ikke få med seg ny og kanskje viktig informasjon. Da hadde det vært fint med et generelt tema (gjerne kalt LCHF) under kostholdsfilosofier hvor vi kan legge ut oppdatert informasjon og ny kunnskap. Det skjer utrolig mye på dette området, og både Atkins, Torkil, Lutz, Skaldemann m.fl. er allerede utdatert på en del områder. Den store sekkeposten "Lavkarbo generelt" med 25000 innlegg er kanskje ikke det enkleste stedet å starte.

  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 14:58   #13
danish
Seniormedlem
 
danish sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 535
danish er en juveldanish er en juveldanish er en juvel

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Trillian sier som vanlig alt det som trengs å sies

Men når det gjelder nye brukere av forumet, antar jeg at de starter å lese om de forskjellige kostholdsfilosofiene for å finne ut hvilken de ønsker å forsøke. Ulempen med dette er at de risikerer å ikke få med seg ny og kanskje viktig informasjon. Da hadde det vært fint med et generelt tema (gjerne kalt LCHF) under kostholdsfilosofier hvor vi kan legge ut oppdatert informasjon og ny kunnskap. Det skjer utrolig mye på dette området, og både Atkins, Torkil, Lutz, Skaldemann m.fl. er allerede utdatert på en del områder. Den store sekkeposten "Lavkarbo generelt" med 25000 innlegg er kanskje ikke det enkleste stedet å starte.

Enig. Det blir litt som å lete efter en nål i en høystakk.

LCHF-eliten (deg, Pål, noen andre) kan kanskje lage oversiktelige sticky-emner som kan kjøres inn i et LCHF-subforum og svare på ofte stillte spørsmål. Det er mye dødkjøtt på forumet her, i den forstand at det er mange referanser til gamle poster. Det kan være sunt med en hel revurdering, som dessuten kan peke til troverdige kilder. Dette gir oss dessuten mulighet til å oppsummere alle de viktige diskusjonene som foregår i andre tråder, og som ikke nødvendigvis er lett å finne.

__________________
In the act of breathing there are two gifts of grace: taking in the air and being relieved of it. The former oppresses, the latter refreshes; life is so wonderfully mixed. Thank God when he burdens you, and thank him when he sets you free again.
danish er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kwasniewskis bulldog (mettet fett/kolesterol + litt stivelse/alkohol + høyverdig protein) Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 15:23   #14
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Count yourself in too, danish! Jeg har etterhvert lært meg å lese alle referansene dine før jeg kaster meg over tastaturet lol

  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 15:52   #15
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Jo mer jeg tenker på dette, jo bedre synes ideen.

Hva om vi fikk til en slags lavkarbo Wiki-funksjon? Det vil si at vi har artikler som kan oppdateres og endres av flere, men som ikke ender opp som en endeløs rekke av kommentarer (hvor det du faktisk leter etter ligger som post nummer 217)? Ny informasjon kan diskuteres til det blir enighet om hva som skal stå.

Til slutt kan vi eventuelt oppsummere spørsmål i en FAQ for hvert tema.

Som en start kunne jeg tenke meg følgende spesialiserte tema, bare sånn kjapt fra hukommelsen (fyll på de dere mener mangler):

Karbohydratmetabolisme
Fettmetabolisme
Overvekt
Insulin
Høyt blodtrykk
Vann
Diabetes
Kolesterol
Hjerte og karsykdommer
Kreft
Epilepsi
PCOS
Magesår
Trening - forskjellige typer trening på LCHF

Hver artikkel kan linke til informasjon i de andre artiklene, og eventuelt eksterne referanser på relevante steder.


Sist redigert av Chunky : 28-02-09 kl 15:59.
  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 16:26   #16
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Vi skal vel ikke finne opp dette på nytt? Bare samle det vel? Det ligger skatter av tidligere erfaringer, informasjon, konklusjoner og vitenskap i dette forumet

Det er vel mer i forhold til avstandtaken fra det kommerse, samt alle kortvarige slankespørsmål?

__________________
"I love work, it fascinates me - I can watch it for hours"
Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 17:11   #17
Chunky
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Begge deler er mulig. Jeg er enig i en egen LCHF-kategori, men diskusjonen ga meg flere idéer. Det er overhodet ikke meningen å finne opp lavkarbo.no på nytt Diskusjonene er det som holder forumet i gang, og det bør definitivt fortsette i sin nåværende form. Jeg ser bare for meg en wiki-funksjon hvor alle gullkornene fra de forskjellige trådene struktureres og oppdateres jevnlig ettersom ny vitenskap eller spennende teorier dukker opp. Det var rett og slett tenkt som en faktasamling hvor nye brukere raskt kan lese seg opp, for så å begynne å bidra med egne innspill og nye idéer.

Det er ikke gitt noe normalt menneske å finne frem i 650000+ innlegg, mye informasjon har gått ut på dato, selv de klistrede trådene, og mye veldig viktig informajson ligger skjult i dype tråder og i feil kategorier.

Det var godt ment da


Sist redigert av Chunky : 28-02-09 kl 17:58.
  Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 17:45   #18
Linn H
Seniormedlem
 
Linn H sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.981
Linn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt liktLinn H er veldig godt likt

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Høres ut som en flott ide!

Linn H er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 18:45   #19
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Enig! God idé Hadde vært fint med et litt mer strukturert sted der man enkelt kan finne "ren" informasjon, uten alt for mye pjatt i mellom. Også hadde det vært fint dersom den informasjonen som er hentet fra eksisterende tråder hadde blitt lenket til de trådene. Da vet man hvor man kan skravle om infoen også

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 07:58   #20
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Men hvem kan fikse dette...? Er enig i lista til chunky, i tillegg skulle jeg gjerne lagt ut linker til artikler, blogger, oppskrifter osv

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 11:45   #21
tulla
Medlem
 
tulla sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 223
tulla har en fantastisk aura rundt segtulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Jo mer jeg tenker på dette, jo bedre synes ideen.

Hva om vi fikk til en slags lavkarbo Wiki-funksjon? Det vil si at vi har artikler som kan oppdateres og endres av flere, men som ikke ender opp som en endeløs rekke av kommentarer (hvor det du faktisk leter etter ligger som post nummer 217)? Ny informasjon kan diskuteres til det blir enighet om hva som skal stå.

Til slutt kan vi eventuelt oppsummere spørsmål i en FAQ for hvert tema.

Som en start kunne jeg tenke meg følgende spesialiserte tema, bare sånn kjapt fra hukommelsen (fyll på de dere mener mangler):

Karbohydratmetabolisme
Fettmetabolisme
Overvekt
Insulin
Høyt blodtrykk
Vann
Diabetes
Kolesterol
Hjerte og karsykdommer
Kreft
Epilepsi
PCOS
Magesår
Trening - forskjellige typer trening på LCHF

Hver artikkel kan linke til informasjon i de andre artiklene, og eventuelt eksterne referanser på relevante steder.

Flott ide!
Dette hadde vært helt topp om det var mulig å få til

tulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 11:57   #22
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Jeg ser bare for meg en wiki-funksjon hvor alle gullkornene fra de forskjellige trådene struktureres og oppdateres jevnlig ettersom ny vitenskap eller spennende teorier dukker opp. Det var rett og slett tenkt som en faktasamling hvor nye brukere raskt kan lese seg opp, for så å begynne å bidra med egne innspill og nye idéer.


Et veldig bra innspill. Ta det opp med forumeierne snarest.



-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 13:24   #23
journey
Medlem
 
journey sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 56
journey er på en erverdig vei

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner forskjellen jeg..
Leste på den svenske nettsiden og lastet ned en brosjyre om LCHF. Man kunne spise de samme tingene som på ketolyse og skulle holde seg borte fra de samme tingene...

kan noen forklare meg forskjellen?

__________________


journey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 13:32   #24
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Jeg er fersk, så mange kan svare bedre enn meg. Men for meg er det viktig at man ikke skal drive å sjekke at kroppen er i ketose... Resten er nok temmelig likt

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 14:36   #25
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Er det noen LCHF'ere her?

Slik jeg forstår det er LCHF litt videre i definisjonen. LCHF går mer på forholdstall - det vil vanligvis si under 5g kh per 100g mat - og godt med fett.

På ketolyse får du en begrensning til med maks gram karbohydrater per døgn. Hvor de fleste skal komme fra grønnsaker.

LCHF - det kan godt spise "over jorden grønnsaker" der også, men noen spiser bare kjøtt, smør, fisk, fløte, ost, melk.... og får karbene fra animalske kilder.

LCHF er noe jeg har tenkt å spise for livet - men med noen sideglefs innimellom

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
lchf


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? Aadna Lavkarbo generelt 7 16-04-10 11:05
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? Aadna Lavkarbo generelt 3 17-09-06 18:18
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? Aadna Generell diskusjon 2 02-08-06 00:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no