Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Uten medisiner 6 uker

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-08-16, 13:08   #1
Nurk
Medlem
 
Nurk sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 111
Nurk er ny på veien

Uten medisiner 6 uker

Legen har nå valgt å ta meg helt av medisinene mine (armour thyroid) i 6 uker, for å begynne på scratch. Jeg har hatt helt snurrige verdier og etter at jeg begynte med lavkarbo har jeg gått ned i vekt (litt) og fått mer energi.

Jeg lurer nå på om dere tror det vil påvirke vektnedgangen at jeg går uten medisiner i disse ukene? legen sier jeg mest sannsynlig trenger mer medisin, men at det blir bra å begynne på scratch. Noen som vet hvor stor effekt medisinene faktisk har på vektnedgang?
Takk

__________________
92-91-90-89-88-87-86 85 84 83 82 81 79 77 75
Veldig motivert og jeg SKAL klare det denne gang!...
Nurk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo max 30 kh daglig Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 16:20   #2
Susa84
Medlem
 
Susa84 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2015
Hvor: Vestfold, Sandefjord
Alder: 39
Innlegg: 162
Susa84 er på en erverdig vei

Sv: Uten medisiner 6 uker

Noen medisiner kan påvirke vekten begge veier. Men vanskelig å si om det gjelder medisiner du går på. Jeg har gått på medisiner en gang som hadde en negativ påvirkning på vekten oppover.

__________________
Journalen min
Ønsker alle en fin og flott dag


Lagre
Susa84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: paleo, lavkarbo 50-100gr pr dag Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 17:18   #3
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Uten medisiner 6 uker

Uten thyroid vil stoffskiftet bli lavere.
Lavt stoffskifte har som et av symptomene vektøkning/vansker med vektnedgang, men hos deg er det snakk om 6 uker og thyroiden vil faktisk ikke være helt ute av kroppen før den tid. Lang halveringstid på thyroid.....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
3 uker på lavkarbo uten vektnedgang Nevrosa Spørsmål og svar 3 10-05-16 20:21
Starte lavkarbo 2 uker, 2 uker spaniatur også ketolyse etterpå. Trenger litt hjelp! Nupsida Lavkarbo generelt 4 13-07-15 18:45
5 uker uten vektnedgang. Hjelp meg Happy girl LCHF 68 14-06-13 13:57
8,9 kg på 9 uker! Dette går jo som en lek, UTEN søtsug!:0) mamma til tre gutter Ketolysekuren 2 18-10-08 20:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no