Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen?

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-07-04, 18:26   #1
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Hvor mye gikk dere ned under de første ukene på induksjonen?

Bare lurte..

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 25-07-04, 18:34   #2
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

ca 10 kilo på 14 dager! Men så var det stopp i nesten 2 måneder...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-07-04, 19:13   #3
Kalorine
Medlem
 
Kalorine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Alder: 44
Innlegg: 194
Kalorine er en juvelKalorine er en juvelKalorine er en juvel

Woaawww!

Var du svært overvektig når du begynte da? Og er du mann eller kvinne? Kvinner går jo som regel litt saktere ned enn menn.

__________________















Nothing tastes as good as beeing thin feels!
Kalorine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins (the book is my bible) Svar med sitat
Gammel 25-07-04, 19:18   #4
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Mann, scoret rett innfor fedme på BMI'en. - Skikkelig Karbokropp!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 25-07-04, 19:59   #5
Amygdala
Medlem
 
Amygdala sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 96
Amygdala er ny på veien

Jeg har gått ned 7 kilo på en mnd

5 av de var på de to første ukene, men jeg lever fremdeles på under 20 karber, men har innført bær da.

Amygdala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 26-07-04, 14:56   #6
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Jeg har foreløpig gått ned 3kg, men er ikke ferdig med induksjonen. Har drevet på i 10 dager. Kunne nok gått ned mer om jeg hadde mosjonert. Med 3 barn i huset blir det ikke så mye tid...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 26-07-04, 15:28   #7
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Startet opp med BMI på 33. Gikk ned mellom fem og syv kilo tror jeg det var de to første ukene. Har gått jevnt og trutt nedover så lenge jeg har spist Atkins. Og så har det vært veldig mange uker jeg har TRODD at jeg har spist det.. ikke gått ned.. og ved nærmere sjekk så har jeg sneket inn dumme matvaner og lurt meg selv. Fort gjort.
I dag er jeg på et vekttap på 22 kg og bmi på 26.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-07-04, 09:20   #8
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Nå har jeg plutselig gått ned 6 kilo, og er på min 11dag...


Jeg veide meg på dag 8, og da hadde jeg gått ned 3kg. Skjønner ingenting jeg... Men jeg merker jo på buksene at de er videre rundt rompe og lår, så det må vel være riktig da?

er jo bare glad for det, men blir liksom litt skeptisk når det går så fort...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 27-07-04, 10:15   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

SÅ KJEMPEFLOTT ELIAN !!!
Det er ikke sikkert vekta lurer deg. Det er en kjent sak med det de på engelsk kaller for "Whoosh" "Having a visit from the Whoosh fairy" !

Når du går på induksjon vil kroppen streve med å tilpasse seg nye matvaner. Den må plutselig begynne å bruke av lagret fett og den tar litt tid for å skjønne at det er OK. Derfor fyller den fettcellene med vann fordi den er redd for "å sulte". Når den finner ut at den får tilført mat allikevel, slipper den det lagrede vannet...... og "WHOOSH" du kan misten en stor mengde vekt over natten. Noen har slike "slipp" ofte, andre har det av og til, og noen aldri......

Det er et godt tegn på at kroppen din omstiller seg og aksepterer det nye kostholdet ditt !!

Stå på og lykke til videre !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-04, 11:31   #10
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg har foreløpig gått ned 3kg, men er ikke ferdig med induksjonen. Har drevet på i 10 dager. Kunne nok gått ned mer om jeg hadde mosjonert. Med 3 barn i huset blir det ikke så mye tid...

Min 13.dag på induksjon og jeg har gått ned tilsammen 6kg!!! Altså ingenting siden dag 11.. Vekta synker veldig i rykk og napp synes jeg...

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 29-07-04, 11:35   #11
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Min 13.dag på induksjon og jeg har gått ned tilsammen 6kg!!! Altså ingenting siden dag 11.. Vekta synker veldig i rykk og napp synes jeg...

Kanskje kroppen din samler opp til et "whoosh" igjen !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 29-07-04, 11:36   #12
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Kanskje kroppen din samler opp til et "whoosh" igjen !!

Ja, vi får håpe det!!! Kanskje vekta viser 3-4 kg mindre på lørda?? Drømme, drømme......

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lang tid gikk det før dere merket noe vekttap?. Miriam Dr Lindbergs 6 16-06-04 10:37
Hvor mye gikk dere ned på induksjonen? Zoë Induksjonen 9 03-05-04 01:48


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no