Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Perfekt sjokoladekake, nam nam

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-11, 16:36   #26
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Tusen takk

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:02   #27
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Erstattet dere xantan gum med JBKM?? xantan er ikke godt for folk med atferdsforstyrrelser, så jeg har styrt unna på grunn av mini..
Han har bursdag neste helg, så hadde vært greit å ha en lovlig kake Kanskje jeg skal prøve meg på denne i helga

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 17:17   #28
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Erstattet dere xantan gum med JBKM?? xantan er ikke godt for folk med atferdsforstyrrelser, så jeg har styrt unna på grunn av mini..
Han har bursdag neste helg, så hadde vært greit å ha en lovlig kake Kanskje jeg skal prøve meg på denne i helga

jeg brukte 1 ts fiberhusk og 1 ts JBKM, kaka ble perfekt den aner jo ikke om den hadde blitt annerledes med denne xantan saken,aner ikke hva det er heller

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 18:32   #29
noraa
Juniormedlem
 
noraa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 41
noraa er ny på veien

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Hmm, røra ble veldig klumpete (på grunn av smøret), burde jeg ha smelta smøret først? Eller kanskje jeg kan kjøre det i kjøkkenmaskina?

Hvordan bør konsistensen være på røra til slutt, forresten? Min er ganske flytende, tok 1/2 dl av melk og kaffe litt på feelingen, har ikke noe bra desilitermål.

Og forresten, det skulle vel være kaffe i væskeform? Ikke pulver?

noraa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg/Kjernesunn Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 18:44   #30
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av noraa, her.

Hmm, røra ble veldig klumpete (på grunn av smøret), burde jeg ha smelta smøret først? Eller kanskje jeg kan kjøre det i kjøkkenmaskina?

Hvordan bør konsistensen være på røra til slutt, forresten? Min er ganske flytende, tok 1/2 dl av melk og kaffe litt på feelingen, har ikke noe bra desilitermål.

Og forresten, det skulle vel være kaffe i væskeform? Ikke pulver?

Jeg smelta smøret for når den kommer i røra til slutt så stivner den litt og jeg brukte kaffe i væske form ,min røre ble sånn som sjokolade kake røre skal bli,passe tykk...

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 18:47   #31
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

aah, gleder meg til å lage den. skal begynne om 2 minutt hehe

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:11   #32
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

aah, gleder meg til å lage den. skal begynne om 2 minutt hehe

Hvordan går det ? Jeg må prøve denne en gang jeg også. Men akkurat nå har jeg ikke lov, hehe. Må vente noen uker til tror jeg

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:11   #33
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

aah, gleder meg til å lage den. skal begynne om 2 minutt hehe

Jepp, jeg har akkurat lagd bløtkake jeg med vaniljekrem og bringebær,skal straks smake og håper den blir bra

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:13   #34
noraa
Juniormedlem
 
noraa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 41
noraa er ny på veien

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av otika, her.

Jeg smelta smøret for når den kommer i røra til slutt så stivner den litt og jeg brukte kaffe i væske form ,min røre ble sånn som sjokolade kake røre skal bli,passe tykk...

Ahh, ser ut som jeg burde gjort det samme.. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kan jeg varme opp røra slik at smøret smelter f.eks? (sette bolla inn i ovnen et par minutter?)

noraa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg/Kjernesunn Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:21   #35
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av noraa, her.

Ahh, ser ut som jeg burde gjort det samme.. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Kan jeg varme opp røra slik at smøret smelter f.eks? (sette bolla inn i ovnen et par minutter?)

har du stavmikser? kjør røra glatt med den.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 19:23   #36
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av TrineG, her.

Hvordan går det ? Jeg må prøve denne en gang jeg også. Men akkurat nå har jeg ikke lov, hehe. Må vente noen uker til tror jeg

Himmel og hav. Dette her blir jo heeelt sjef. Smakte på røra, og jeg ELSKER mandler og sjokolade altså. Dette her så heeelt utrolig ut.

Regna på det, og hele kaka mi har 11 kh. Det er jo nesten for godt til å være sant:P hahaha. (Jeg hadde bare 2 egg så da tok jeg også 65 gram med mandelmel i stede for 100. Og litt mindre av det andre også. Derfor 11kh i min kake)

Jeg bruker mandelmel i stede for hakka mandler da. Også brukte jeg nescafe espresso kaffe som den sterke kaffen nam nam nam

Jeg har en kenwood kjøkkenmaskin, så var ikkeno probl å kjøre smøret glatt i klumper. var rom tempt da

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 20:02   #37
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Himmel og hav. Dette her blir jo heeelt sjef. Smakte på røra, og jeg ELSKER mandler og sjokolade altså. Dette her så heeelt utrolig ut.

Regna på det, og hele kaka mi har 11 kh. Det er jo nesten for godt til å være sant:P hahaha. (Jeg hadde bare 2 egg så da tok jeg også 65 gram med mandelmel i stede for 100. Og litt mindre av det andre også. Derfor 11kh i min kake)

Jeg bruker mandelmel i stede for hakka mandler da. Også brukte jeg nescafe espresso kaffe som den sterke kaffen nam nam nam

Jeg har en kenwood kjøkkenmaskin, så var ikkeno probl å kjøre smøret glatt i klumper. var rom tempt da

Du er slem !! He,he. Høres himmelsk godt ut !!! Spørs om jeg må unne meg litt kake på bursdagen min neste helg !!

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 20:44   #38
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Det kan brått skje at det blir kake på oss neste uke...


.

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 20:55   #39
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Aaaah, det blir VANSKELIG å spise bare ett stykke nå altså. Den var siiinnsyk god!!!! Nam nam nam... tenker jeg lager en sjokoladekrem og har oppå i morra.

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 20:58   #40
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Aaaah, det blir VANSKELIG å spise bare ett stykke nå altså. Den var siiinnsyk god!!!! Nam nam nam... tenker jeg lager en sjokoladekrem og har oppå i morra.

Av sånne grunner er det fint å ha 3 unger hahaha,jeg fikk 1 bit Fikk 2 små av bløtkaka jeg også lagde

Begge kakene var en suksess og skal bakes fast i bursdager etc

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 21:30   #41
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Mmm.. takk for denne, kanskje jeg lager en prøve kake i morra kveld, så kan vi ha denne i bursdag neste helg
Nå gleder jeg meg til bursdag selv. kan spise noe godt jeg og

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 02:32   #42
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Oi, ble litt stolt over at dere likte kaken, siden det var den første lavkarbo-kaken min noensinne. Er litt "matnerd" og derfor så skrev jeg litt om hvorfor jeg valgte ingredienser og hvordan det påvirker utfallet.

Ang. smør så smeltet jeg det og tenkte ikke noe videre på å skrive det ned. Det eneste jeg ville gjort annerledes er nok å vispe egg/sukrin, og røre resten nedi (ikke for varmt smør) om jeg hadde en mixer tilgjengelig.

Ang. det å erstatte xanthan med jbkm så går det nok helt fint. Det er ganske like produkter - det eneste er at jbkm og xanthan virker bedre sammen enn hver for seg. Tror ikke det har mye å si i denne oppskriften.

Røren skal være som en mellomting mellom grøt og suppe, ca som normal kakerøre.

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 02:34   #43
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Tipper det hadde vært syyyykt godt å lage en krem med 1 plate sukkerfri melkesjokolade, 1 dl fløte og 2 ss sterk kaffe og mikset og hatt oppå....

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 09:14   #44
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Oi, ble litt stolt over at dere likte kaken, siden det var den første lavkarbo-kaken min noensinne. Er litt "matnerd" og derfor så skrev jeg litt om hvorfor jeg valgte ingredienser og hvordan det påvirker utfallet.

Ang. smør så smeltet jeg det og tenkte ikke noe videre på å skrive det ned. Det eneste jeg ville gjort annerledes er nok å vispe egg/sukrin, og røre resten nedi (ikke for varmt smør) om jeg hadde en mixer tilgjengelig.

Ang. det å erstatte xanthan med jbkm så går det nok helt fint. Det er ganske like produkter - det eneste er at jbkm og xanthan virker bedre sammen enn hver for seg. Tror ikke det har mye å si i denne oppskriften.

Røren skal være som en mellomting mellom grøt og suppe, ca som normal kakerøre.

Helt fantastisk Alynna! Denne var virkelig saftig og god. Smakte skikkelig mørk sjokolade. Nam nam nam.

Min røre ble nesten litt som krem. Smørte den utover kakeforma. Men det er jo akkurat slik den skal være altså. Helt nydelig.
Virkelig en god oppskrift.

Bruker du mandelmel, eller maler du mandler selv? Mandelmel var virkelig bra å bruke her altså. Må si jeg er imponert om dette er din første oppskrift.

Men tipper du har litt erfaring og vet hva de forskjellige tingene gjør, som du beskriver i første innlegg.

Konge kake!

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 16:24   #45
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Å herre jemini, jeg lagde meg sjokoladesmørkrem som jeg tok mellom og over halve kaka.
Jeg delte den siste halvdelen som ble igjen fra i går.

Også lagde jeg smørkrem på følgene måte:

100 gram meierismør i terninger, romtemprert
60 gram sukrinmelis
1 ss flytene natreen
0,5 ts vaniljepulver
2 ss bakekakao

Blandet alt dette godt med en miksmaster til ordentlig smørkrem. Du hjelpes, den var så god at jeg har regna på karboinnholde 20 ganger for å sjekke om det virkelig er lovlig. Men i smørkremen er det jo bare smøret som har 1 kh og kakaoen som har bittelitt.

Smurte så denne mellom og over den halvparten jeg delte. Du dæven hølje meg du. Det smakte så deilig sjokoladekake, at jeg fatter ikke at den er sukkerfri heheh

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 16:26   #46
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Å herre jemini, jeg lagde meg sjokoladesmørkrem som jeg tok mellom og over halve kaka.
Jeg delte den siste halvdelen som ble igjen fra i går.

Også lagde jeg smørkrem på følgene måte:

100 gram meierismør i terninger, romtemprert
60 gram sukrinmelis
1 ss flytene natreen
0,5 ts vaniljepulver
2 ss bakekakao

Blandet alt dette godt med en miksmaster til ordentlig smørkrem. Du hjelpes, den var så god at jeg har regna på karboinnholde 20 ganger for å sjekke om det virkelig er lovlig. Men i smørkremen er det jo bare smøret som har 1 kh og kakaoen som har bittelitt.

Smurte så denne mellom og over den halvparten jeg delte. Du dæven hølje meg du. Det smakte så deilig sjokoladekake, at jeg fatter ikke at den er sukkerfri heheh

Kaka + smørkrem blir totalt 15 kh. Om du deler den på 8 realle stykker, og da er det skikkelig realle biter altså, haha. Så er det UNDER 2 kh pr stk. Jøje meg, er nesten så jeg ikke fatter at det blir laga sånne typer sjokoladekaker med sukker.

Må nok engang få takke TS

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 17:24   #47
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Nå tenkte jeg at, Jeg MÅ bake ! Men så kom jeg på at jeg ikke har kjøkkenvekt en gang, hihihihi.. Tror jeg må skaffe meg det ganske fort

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 14:53   #48
Adeleide
Medlem
 
Adeleide sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 72
Adeleide er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Denne ble ikke så værst! Hadde ikke den mystiske "gum"-ingrediensen, men det funket bra uten. Serverte den med et tykt lag krem av ca 2,5 dl kremfløte og 100 g Philadefia-ost (skulle vært mascarpone, men butikken var utsolgt), smakt til med sukrin og natreen og en skvett konjakk. Og litt hakket mørk sjokolade og mandler som pynt.

__________________



Adeleide er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-02-11, 20:37   #49
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

OMG!!! Knallgod kake Skal i bursdag i morra.. Den dagen ble akkurat redda Smakte ett lite stykke bare for å smake den.. namme nam..

Laga krem på den med 1 dl fløte, kokte den opp, tok den av plata og hadde oppi en plate med 72% mørk sjokolade Namme nam Hadde holdt med 0,5 dl fløte og 50 gram sjokolade Mindre karbo neste gang

Tuuusen takk

Tok forresten bilde av kaka

Vedlagte bilder
Filtype: jpg februar 2011 026.JPG (98,9 KB, 117 visninger)
__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til

Sist redigert av misslinda : 06-02-11 kl 21:22.
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 12:19   #50
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

OMG!!! Knallgod kake Skal i bursdag i morra.. Den dagen ble akkurat redda Smakte ett lite stykke bare for å smake den.. namme nam..

Laga krem på den med 1 dl fløte, kokte den opp, tok den av plata og hadde oppi en plate med 72% mørk sjokolade Namme nam Hadde holdt med 0,5 dl fløte og 50 gram sjokolade Mindre karbo neste gang

Tuuusen takk

Tok forresten bilde av kaka

Kanskje jeg skal lage denne istedet. Hadde tenkt å lage snickerskonfekt. Men denne ser veldig god ut. Med den kremen du lagde, nam. Stekte du den i rundform ?

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En helt perfekt start på dagen! hallgeirg Livets lyse side 4 18-01-11 09:31
Karbosommer, perfekt! Lene:) Ketolysekuren 6 08-09-10 23:27
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23
Sjokolade med 90% cocoa, perfekt til bakst! Til kun 20 kroner. Bamse Kake/dessert og snacks 2 19-09-08 13:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no