Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-06-11, 16:36   #176
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Kjøper svineschnitzler som dyppes i egg og enten parmesan eller baconcrisp til panering

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 13:18   #177
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Er det noen som kan si noe om Tøcksfors i forhold til Nordbysenteret?
Vi drar på ny harrytur i morgen, og kunne tenkt oss å prøve Tøcksfors, har vært på Nordby mange ggr.

Jeg bor i Oslo..er det ok vei dit, eller tar det lenger tid å kjøre?
Er det helsekost i Tøcksfors? Dette finner ikke jeg på nettsidene deres i alle fall..

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 13:35   #178
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Vi handler ost i store mengder,brie, blåmugg og mizzerella, spekemat,andebryst oglår, bacon samt frø og husk.

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 13:56   #179
gamlebyen
Seniormedlem
 
gamlebyen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 958
gamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlysgamlebyen er et fyrlys

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Vi handler på tøckfors. Det er en helsekost der men ikke spes bra. Maximat har bra utvalg av frø og slikt. Tar ca en time fra oslo

gamlebyen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 14:45   #180
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Er det noen som kan si noe om Tøcksfors i forhold til Nordbysenteret?
Vi drar på ny harrytur i morgen, og kunne tenkt oss å prøve Tøcksfors, har vært på Nordby mange ggr.

Jeg bor i Oslo..er det ok vei dit, eller tar det lenger tid å kjøre?
Er det helsekost i Tøcksfors? Dette finner ikke jeg på nettsidene deres i alle fall..

Er en helsekostbutikk der, men er dårligere utvalg enn det helsekosten på nordby senteret har. Syns også matbutikken der er dårligere enn det den er på nordby.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 15:11   #181
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Vi prøver så ofte vi kan å dra til Sverige å handle, var der sist gang for noen dager siden og vi har alltid dratt på maximat på svinesund eller på norby senteret, men det er blitt dyrere der for kjøtt osv, er det noen andre steder vi kan kjøre som det er billigere? el er det blitt generelt dyrere overalt nå?
Vi bor i Oslo

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-07-11, 18:26   #182
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 51
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Vi handler bare i töcksfors, grunnen er at min mor bor der
Synes det er helt greit, matutvalget er helt greit(bedre enn her i alle fall), hender jeg tar turen bort på kjøtthallen for litt hjortekjøtt og ymse, kjøtthallen er liten, så der er det stort sett kjøtt som blir handlet. Senteret bruker jeg til alt det andre jeg shopper nå bruket jeg lite spesialvarer, men kjøper proteinpulver der borte.

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 00:38   #183
danielve
Medlem
 
danielve sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 150
danielve er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Er det noen som kan si noe om Tøcksfors i forhold til Nordbysenteret?
Vi drar på ny harrytur i morgen, og kunne tenkt oss å prøve Tøcksfors, har vært på Nordby mange ggr.

Jeg bor i Oslo..er det ok vei dit, eller tar det lenger tid å kjøre?
Er det helsekost i Tøcksfors? Dette finner ikke jeg på nettsidene deres i alle fall..

Heisan, Tøckfors er nok MYE mindre enn Nordby, men det er bare deilig å handle der. Ikke mye folk og du får kjøpt alt. Det finnes helsekost både i senteret og i "byen" og dessuten har MAXI- mat det meste vi trenger! Veien er helt ok. Kos deg på Harry- tur!

danielve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 00:39   #184
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Snus til gubben og apotekvarer

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 00:49   #185
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av ThereseA, her.

noen andre steder vi kan kjøre som det er billigere?

Jeg pleier å handle kjøtt osv på Rema på Svinesund, som regel en god del billigere enn MaxiMat.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 16:06   #186
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Jeg leste her et sted at noen kjøper lefser på helsekost i Sverige. Noen som vet hvor?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 17:10   #187
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Jeg skal på handletur på Nordbysenteret og MaxiMat i august en gang, tror jeg. Planlegger å hamstre gode frysevarer, bacon og hamburgere og slikt. Kunne også godt tenke meg sånn skikkelig fettrik russisk yoghurt hvis jeg finner det, noen som har sett det deromkring?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 11:21   #188
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg skal på handletur på Nordbysenteret og MaxiMat i august en gang, tror jeg. Planlegger å hamstre gode frysevarer, bacon og hamburgere og slikt. Kunne også godt tenke meg sånn skikkelig fettrik russisk yoghurt hvis jeg finner det, noen som har sett det deromkring?

De hadde på Nordby for noen uker siden

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 11:34   #189
frøken
Medlem
 
frøken sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Innlegg: 400
frøken er ny på veien

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Skyllemiddel?
Oppvaskmaskinen!
Og kjøttet må pakkes godt inn i tett plast, jeg bruker to poser med ziplock, eller knyter to plastposer

Rundt juletider så jeg tips om å gjøre dette med kalkunen Tenkte jeg skulle prøve.

__________________
trening august:530 min


frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 21:07   #190
Kathja
Medlem
 
Kathja sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 104
Kathja er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

abboonneeerer :P

Heter JBK (johanneskjernebrødmel), fiberhusk og alt av dette det samme i Sverige?

finner ikke JBK eller noe i Helsekostens sider

__________________
Jeg elsker brød og gjær,derfor jeg har blåst opp...
Kathja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo-Tror jeg??? Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 21:23   #191
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Kathja, her.

abboonneeerer :P

Heter JBK (johanneskjernebrødmel), fiberhusk og alt av dette det samme i Sverige?

finner ikke JBK eller noe i Helsekostens sider

Fiberhusk heter det samme. Når det gjelder JBK så vet jeg ikke.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-09-11, 23:15   #192
koko75
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 79
koko75 er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

De fleste gode tipsene er sikkert allerede på bordet, men denne må jeg abonnere på!

__________________




koko75 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ammetilpasning Svar med sitat
Gammel 02-11-11, 23:45   #193
AntoniaM
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 110
AntoniaM er ny på veien

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Har noen gjort gode kupp i det siste? Planlegger harry-tur på lørdag (Systembolaget i Strømstad + Nordbysenteret).

En venninne av meg skryter veldig av ferdigmarinert gyros-kjøtt, men hun er ikke spesielt opptatt av lavkarbo. Noen som veit om dette funker? Har tidligere kjøpt kebabkjøtt som var veldig greit å bruke i wok'er, men har ikke helt oversikt over karb-innholdet.

AntoniaM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 00:15   #194
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av AntoniaM, her.

Har noen gjort gode kupp i det siste?

Andebryst til 139 kr kg på Nordby Mat forrige uke!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-06-12, 21:15   #195
Nephilia
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 20
Nephilia er på en erverdig vei

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Jeg var på MaxiMat på Nordbysenteret igår. Der solgte de mandelmel 500gr til rundt 45kr og kokosmel til ca 30kr. 300gr Fiberhusk til 45kr. Sykt billig i forhold til Norge, så jeg hamstret en god del siden jeg ikke har anledning til å dra dit ofte.
I tillegg kjøpte vi masse solsikkefrø, gresskarkjerner, mandler, linfrø og valnøtter. Ikke alt man sparer like mye på, men allikevel billigere enn her.

__________________


Nephilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 15:03   #196
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Nephilia, her.

Jeg var på MaxiMat på Nordbysenteret igår. Der solgte de mandelmel 500gr til rundt 45kr og kokosmel til ca 30kr. 300gr Fiberhusk til 45kr. Sykt billig i forhold til Norge, så jeg hamstret en god del siden jeg ikke har anledning til å dra dit ofte.
I tillegg kjøpte vi masse solsikkefrø, gresskarkjerner, mandler, linfrø og valnøtter. Ikke alt man sparer like mye på, men allikevel billigere enn her.

Åh, supert! Jeg skal på "årets harrytur" der om en snau måned - da lurer jeg på om noen andre kan fortelle om de også har stevia-ketchup og steviasøtet fun light der?

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 15:09   #197
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Åh, supert! Jeg skal på "årets harrytur" der om en snau måned - da lurer jeg på om noen andre kan fortelle om de også har stevia-ketchup og steviasøtet fun light der?

Maxi har hvert fall Stevia- fun, tror ikke "gamle- butikken" har det. Maxi har mange varianter av det meste, så det er nok bare å lete/spørre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 15:10   #198
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Åh, supert! Jeg skal på "årets harrytur" der om en snau måned - da lurer jeg på om noen andre kan fortelle om de også har stevia-ketchup og steviasøtet fun light der?

Stevia-fun finnes iallfall på én av matbutikkene på Nordby. Husker ikke hvilken, men siden det er 2 å velge mellom klarer dere sikkert å finne riktig. (Kanskje begge har fått nå.) Husk også å kjøpe andebryst. På den gamle butikken i den enden som bygges ut nå er de 10kr billigere pr kg (139 sek) enn i den nye. Andefettet som man (selvfølgelig) sparer etter å ha stekt andebrystene er dessuten veldig fint stekefett.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 15:23   #199
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Som ekte lavkarber, er det flaut å innrømme at jeg ikke viste at det fantes stevia-ketchup

Edit: *går i skammekroken og gjemmer meg*

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 28-06-12, 15:24   #200
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?

Takk, begge to! Det skal nok bli and med på lasset, ja. Og ost og kjøtt i laaange baner. Det blir virkelig en helårshandel den ene gangen i året jeg har anledning til å frakte ting i en bil, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar

Emneord
sverige


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Harrytur til Sverige Lines Ketolysekuren 31 04-04-11 17:56
Skal på harrytur SIS Spørsmål og svar 10 13-09-07 17:46
Interesseorganisasjon for lavkarbere? Fjonken Lavkarbo generelt 6 14-03-06 12:08
I går var jeg på Harrytur Nooria Generell diskusjon 5 26-05-04 23:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no