Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Har vært på Tapasrestaurant ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-07, 20:42   #1
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg
Question

Har vært på Tapasrestaurant ...

Nam, nam Bestilte så lavkarbo jeg klarte: Scampi, Kantareller og kjøttboller. Dyppet i Aioli og drakk cola light til.

Til dessert spiste jeg tre forskjellige oster. (Droppet selvfølgelig honning-sausen som lå ved siden av, men noen dråper var nok på osten allerede)

Men... jeg kan jo ikke vite feks. hva de har putta i kjøttbollene eller i sopp-sausen...

(Synes dette er litt vanskelig, for det må jo gå ann å gå på restaurant... Og tapasrestaurant er jo egentlig den enkleste typen... I og med at du kan sette sammen måltidet selv av de små-rettene du vil ha...)

Men! Til saken... Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar etter restaurantbesøket før det synes på en urinstixen om jeg har vært for uforsiktig eller om det har gått greit????

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 20:47   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Har vært på Tapasrestaurant...

Ikke heng deg opp i dette med stixen.

Et resturantbesøk med maten du spiste, gjør nok ingen skade.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 20:50   #3
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Sv: Har vært på Tapasrestaurant...

[quote=Pia skal ned 30!;323154]Nam, nam Bestilte så lavkarbo jeg klarte: Scampi, Kantareller og kjøttboller. Dyppet i Aioli og drakk cola light til.

Til dessert spiste jeg tre forskjellige oster. (Droppet selvfølgelig honning-sausen som lå ved siden av, men noen dråper var nok på osten allerede)

Men... jeg kan jo ikke vite feks. hva de har putta i kjøttbollene eller i sopp-sausen...

Tapas har jeg liten peiling på,men om duf.eks kjøper en biff med bernaise og bestiller dobbelt med grønnsaker i stedet for poteter eller ris kommer du bra ut av det.

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 21:26   #4
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Har vært på Tapasrestaurant...

Tapas er jo perfekt lavkarbomat.
Var det i Porsgrunn det eller?

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 21:33   #5
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har vært på Tapasrestaurant...

Jepp! Friisebrygga mat og vin! Vært der? Supergod mat!!!

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 21:50   #6
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Har vært på Tapasrestaurant...

Opprinnelig lagt inn av Pia skal ned 30!, her.

Jepp! Friisebrygga mat og vin! Vært der? Supergod mat!!!


Nei, der har jeg ikke vært.
Får ta meg en tur der neste gang jeg blir matlei. Da er det greit å ta seg en tur ut å få litt annen mat enn det jeg lager selv. Hadde planer om å prøve alle spisestedene her i byen, men har ikke kommet så langt enda. Men det er vel ikke så kjempemange å velge mellom.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 21:56   #7
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har vært på Tapasrestaurant...

Joda, ganske mange! Osebro, Kafe k, Jimmy's, Woken, Barezzo, Friisebrygga, Jonas B+ endel pizzasteder og endel kinasjapper... Men det er kanskje lite for en bergenser...

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 22:01   #8
Chia
Medlem
 
Chia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 88
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Har vært på Tapasrestaurant...

Opprinnelig lagt inn av Skorpia, her.

om duf.eks kjøper en biff med bernaise og bestiller dobbelt med grønnsaker i stedet for poteter eller ris kommer du bra ut av det.

Så lurt!!! Det skal jeg huske på neste gang jeg besøker en av de overnevnte plasser!!! Beklager litt intern tråd... Vi får ta resten av lokal-praten på pm...

__________________


Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-07, 22:02   #9
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Har vært på Tapasrestaurant...

Da har jeg mye å velge mellom enda da, for jeg har bare vært på Deichmans, Peppes (buffalo wings med rømmedressing er nam) og woken.. Og så kjøpte jeg en gang en kebab (kaster brødet), men det er det verste greiene jeg har smakt.. Var jo med bergby's sennep (tror det var det)..

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Tarmbesvær, ernæring og de nye kostfibre JEDI Lavkarbo generelt 0 02-06-06 11:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no