Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-05-06, 13:07   #1
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk
Thumbs up

Tusentråden 2006

Jeg foreslår at vi lager en ny tråd med 1000 innlegg. Den gamle var jo ferdig, da er det på tide å gå videre.

Her er reglene:

  • Hvert innlegg må bestå av minst 50 ord.
  • Hvert innlegg må ha mening i seg selv, men behøver ikke ha noen sammenheng med de andre innleggene.
  • Eneste lovlig språk er norsk.
  • Du kan ikke( 50 ord )svare deg selv - 2 innlegg på rad er ikke tillatt.
  • Tema er helt totalt 100% fritt (< PG-rated)
Alle innlegg som bryter med reglene vil bli slettet! (Alle... )

Bruk ryktesystemet for korte kommentarer...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 13:38   #2
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Ja, denne tråden så jo ikke jeg før jeg hadde slitt og strevet masse med å fylle opp innlegget mitt i den forrige tråden. Men tanken er god den Lise. Ny rekordtråd er ikke å forakte. Men hvorfor sette tak på 1000 innlegg når vi har så mange med skrivekløe her inne som glatt kan fylle opp både 2000 og enda flere innlegg. Hvorfor ikke stile helt til topps med verdens lengste forumtråd. Tror nok vi kan greie det om tråden her er aktiv i noen år..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 14:51   #3
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

tror du at vi klarer over 1000 innlegg da fjonken? kansje du klarer det, du er jo eksper på masse innlegg.. har vert medlem her mye kortere enn meg.. men du har overgått meg i anntall innlegg. men likevel så liker jeg tråder der man kan skrive et 50 ords innlegg om akkurat hva som passer for deg der og da, er ikke alltid man vil starte en helt ny tråd for å si det..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 15:26   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Men i forrige tråden så var (om jeg ikke helt husker feil) en av reglene at innlegget IKKE skulle ha noen sammenheng med det før, synes det er litt morro (og isåfall må alle innlegg untatt nr en slettes i denne tråden )

Også må jeg ha litt flere ord, ja

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 15:44   #5
Charmtassen
Seniormedlem
 
Charmtassen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 63
Innlegg: 7.717
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Siden denne tråden tilhører "Livets lyse side", så vil jeg passe på å juble litt! Tok på meg en "ny" genser i dag. Kjøpte den for ca. 2 år siden ..., men den passet liksom ikke helt! Flere har kommentert at jeg har gått ned i vekt, og det bare fordi genser'n er én størrelse mindre. Uvant med komplimenter, men koselig (Oops! Overskred 50 ord gitt )

__________________
Sneglen kommer også frem!


Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 16:51   #6
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Aline

Men i forrige tråden så var (om jeg ikke helt husker feil) en av reglene at innlegget IKKE skulle ha noen sammenheng med det før, synes det er litt morro (og isåfall må alle innlegg untatt nr en slettes i denne tråden )

Også må jeg ha litt flere ord, ja

vi hadde da mange innlegg som svarte på andre i den forige tråden og. Er jo bare at man ikke trenger det. synest det er ganske befriende å kunne enten svare på noe noen andre har sagt eller bare si noe som er helt på vidden i forhold til det som ble sagt før.

jeg har 900 ord igjen nå på eksamen. men begynner å stå litt fast nå. og så er konsentrasjonen min på villspor.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 17:19   #7
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Av og til blir jeg litt lei av ungene mine.. Ikke så lei at jeg angrer på at jeg har fått dem.. men nesten. Når de hyler og skriker rundt øra på meg og henger i skjørtekanten og maser og trasser og gjør stikk motsatt av det de får beskjed om.. da hender det faktisk at jeg ønsker at det kunne være en av-og- på- knapp på dem. Noen dager er det ekstra ille. Det er som om de tre inngår en sammensvergelse der motivet er å plage vettet av sin mor og far. De har to taktikker.. enten full konsert på alle tre samtidig eller så begynner den ene og den andre tar over før den tredje gjør det samme også starter det på nytt.. Masetaktikken er Jeg vil .. Mamma.. jeg vil ... Vræææl.. Jammen.. Mamma! Jeg vil .. Jo, jeg vil.. også holder de på med det i en to tre timer til mors forsvar smuldrer bort i vanvittighet.. Trassetaktikken.. NEi! Hive seg på gølve.. skru opp vrælet på maks også hive no sko eller andre ting rundt.. Slike seangser kan kulminere med noen runder rundt med tigging..jeg vil ikke trasse hyl, eller jeg vil trasse hyl ( alt etter som) Nye, mange og høye smell med dørene.. og noen kasterunder av ting og tang..
Egletaktikken.. En puffer bort i en annen så den siste hyler og irriterer den tredje som hiver seg inn og kjefter på de to som egler. Slik ender det med at alle tre egler og hyler og føler seg urettferdig behandla..
Og all denne energien øser de ut.. bare for å slite ut mora og faren sine.. Helt utrolig!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 19:47   #8
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

jeg og vil også være med. jeg liker å skrive ganske lange og kanskje masse kjedelige. det kommer an på deg. jeg kan også skrive intresante ting. men det blir for lett. kanskje man kan bruke dette innlegget til å sovne av ? men dog allikvel. har alle hatt en fin dag ?? (prøve å være intresant) jeg gleder meg veldig helt vilt utrolig fantastisk masse til kypros tur.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 21:43   #9
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Vekter

jau, jeg får vel prøve meg jeg, da.
noen her har vel fått med seg gnålet i dagboka mi om hvor dårlig det går med denne slankinga mi, hvor lei jeg er, osv.. for vekta den står jo i ro, og så blir jeg lei, og dropper dietten.. nåvel!
til historien.. en kompis av meg hadde vært på clas ohlson og prøvd vekter i går..
og han hadde vært 72 kg på en, og 81 kg på en annen!!
det er jo helt villt stor forskjell!

jeg ønsker meg en sånn vekt som viser 72...

silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 21:48   #10
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Skal vi se. Jeg burda da klare å få til et innlegg på 50 ord. Greide det jo rett som det var i den gamle tråden. Men da skulle vi jo ha fest når tråden var ferdig. Hva skal vi ha for gulrot i denne tråden da? Hvordan belønner vi oss selv for å klare å fylle tusentråden?

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 22:07   #11
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Leser innlegget til Fjonken og tenker at det i grunn ikke er så leit å være alenemamma. Javisst er det tøft å være alene med alt i hverdagen og enkelte dager er man så utslitt at man nesten ikke helt vet hvordan man skal holde ut.

Men så reiser småtrollene til pappa og skal være der i 5 dager, jeg nyter stillheten, bruker tiden godt og er bare meg selv samtidig som jeg savner de så inderlig

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 22:36   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

En dag kom mannen tilbake etter å ha vært ute og fisket det meste av dagen. Kvinnen var lei av å bli forstyrret av familien hele tiden, så hun tok båten og seilte langt ute på sjøen, kastet anker og satte seg til for å lese boken ferdig, mens hun nøt freden ute på sjøen.

Etter en stund kom en båt fra New Zealands Parkstyrelse opp på siden av hennes båt.

"God dag frue", sa betjenten, "Hva gjør de helt her ute?
"Jeg leser en bok", svarte hun ("...hvilket bør være innlysende selv for en idiot, tenkte hun").
"De befinner Dem i et område, hvor det er forbudt å fiske", påpekte betjenten.
"Ja, men jeg fisker ikke, jeg leser", svarte hun igjen.
"Ja, men De har utstyr til å fiske ombord, og jeg vet jo ikke om De ikke bare går i gang med å fiske, så snart jeg vender ryggen til.
Derfor må jeg be Dem om å følge med meg til land, for jeg blir nødt til å utstede en advarsel og tilhørende bot".


"Hvis De gjør det, så blir jeg nødt til at anklage Dem for voldtekt" sa kvinnen.
"Voldtekt", ropte han. "Jeg har ikke engang rørt ved Dem".
"Riktig", svarte kvinnen, "men De har jo utstyret til det og jeg vet jo ikke om De kanskje begynner med det så snart jeg vender ryggen til."

Betjenten tygde litt på dette og sa: "Farvel frue, ha en god dag" og seilte avsted.


Historiens moral: Forstyrr aldri en kvinne, når hun leser en bok, for hun kan nemlig tenke samtidig!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 23-05-06, 23:51   #13
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Leser innlegget til Fjonken og tenker at det i grunn ikke er så leit å være alenemamma. Javisst er det tøft å være alene med alt i hverdagen og enkelte dager er man så utslitt at man nesten ikke helt vet hvordan man skal holde ut.

Men så reiser småtrollene til pappa og skal være der i 5 dager, jeg nyter stillheten, bruker tiden godt og er bare meg selv samtidig som jeg savner de så inderlig

fjonken er ikke alene mamma, hun har en fjonkemann og. men nå må jeg tisse. men doen er opptatt, krise. for jeg har pælmet nedpå med uhorvelig mengder med sitronvann.

åååååååh, "slått lens" ja. lurer på hvor mange ord jeg har nå?? *telle, telle*

jeg må nok ha ca ti til. kanskje nå? nei nå?? eller nå?

jaja god natt da dere

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 13:55   #14
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Fjonken er ikke alenemor nei, men hu har vært det tidligere i 7 hele år. Det var temmelig tøft fordi jeg var skikkelig alene-alenemor. Ingen ansvarsfull barnefar i kulissene som hoppa inn og tok ungen i ei uke eller så. Ingen barnevakt ved behov.. Ingen å rådspørre seg om oppdragelse og andre relevante ting. Jeg stod i grunnen alene om det meste.. men greide da å få meg en utdanning og en jobb lell. Det var tøft.. men det var også utrolig lærerikt og jeg er i dag stolt over det jeg utrettet den gangen. Veldig stolt! Senere fant jeg Fjonkenmannen på nettet og forelska meg dønn.. Flytta så til Sola men nok en unge i magen og en lysende framtid foran meg.. Og det har gått godt.. For hva har jeg.. Jo en elskelig mann og tre nydelige unger..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 14:04   #15
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Siljevanilje

fjonken er ikke alene mamma, hun har en fjonkemann og. men nå må jeg tisse. men doen er opptatt, krise. for jeg har pælmet nedpå med uhorvelig mengder med sitronvann.

Jeg vet det Det er jeg som er alenemamma, en takknemmelig en sådann som har mye barnefri.

Tenker på de som er alene-alenemamma (slik om du var Fjonken) og hvor tøft det er. Lillesøsteren min er enke og alene med 3 flotte unger. Hun er beintøff, men også omtrent fullstendig utslitt. Heldigvis har hun nå fått to familier som stiller opp hver 4de uke og det er så utrolig godt for henne. Det lille jeg greier å bidra med er som ei mus som pisser i havet.

Jeg vil og ha en nettmann

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 14:12   #16
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Men du får ikke min nettmann. Han har jeg tredd en ring nedover..og lenka han fast. Han slipper jeg aldri.. for han er så snill og smart og flink og kjekk og omsorgsfull og flink med penger og flink med unger og sosial og utadvent og dyktig og kjælen og rett og slett helt perfekt for Fjonkenmor som ville vært aldeles hjelpeløs og kaputt uten ham.

Men masse kjekke ledige nettmenner der ute i cyperspace da.. Er bare å slenge fiskekroken uti og hanke inn non eksemplarer. Min annonse var aktivisert i 3 døgn. Da deaktiverte jeg den fordi jeg da allrede hadde fått 136 napp.. Sorterte ut 130 av dem.. og satt igjen med 6.. og valgte han som bodde lengst unna og fikk full klaff.. Livet er fullt av tilfeldigheter.. men noen av den er bare helt vidunderlige... Lykke til i jakta på passende nettmann.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 14:16   #17
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Du kunne ikke hinte om hvor på nett man finner slike nettmenn? Har en profil liggende ute på Blink, men det er så depressivt med alle teite menn som sender helt idiotiske meldinger. Når noen tar kontakt med melding som: vi skakke møtes for en tur hjem til meg a?? så sletter jeg vedkommende før han rekker å poste meldingen ferdig. Det må da finnes flere diamanter blant all gråsteinen?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 14:25   #18
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Cluet er ikke hvor du legger annonsen, men hvordan du former annonsen din og hvordan du sorterer menna. Vær klar, konsis og sett tydelige krav om hva du er ute etter. Si klart fra om hva du ikke er ute etter og sorter med fornuften framfor hjertet.. Så blir du raskt klar for noen blide dater..
Det kontaktstedet jeg fant min nettmann heter Eros.. utrolig nok. Men jeg tror neppe det eksisterer lenger. Det er tross alt 7 år siden.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 14:34   #19
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Aha! Da forstår jeg hva jeg gjør galt, jeg har nemlig ikke skrevet noe om hva jeg vil og slikt. Dermed har jeg ikke noe filter på hvem jeg synes det er greit at tar kontakt.

Må gå i grubleboksen en tur tenker jeg. Vil gjerne møte noen etterhvert, men foreløpig er jeg kanskje ikke så interessert i å gjøre jobben man må for å få tak i et flott eksemplar

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 16:12   #20
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

Opprinnelig lagt inn av Georgine

Jeg vet det Det er jeg som er alenemamma, en takknemmelig en sådann som har mye barnefri.

Tenker på de som er alene-alenemamma (slik om du var Fjonken) og hvor tøft det er. Lillesøsteren min er enke og alene med 3 flotte unger. Hun er beintøff, men også omtrent fullstendig utslitt. Heldigvis har hun nå fått to familier som stiller opp hver 4de uke og det er så utrolig godt for henne. Det lille jeg greier å bidra med er som ei mus som pisser i havet.

Jeg vil og ha en nettmann

unnskyld, jeg misforsto. jeg har også en skikkelig mann. en go`mann. som trøster meg når jeg er lei meg. kjøper mat til meg når jeg trenger det. som for meg til å smile når jeg er lei meg. koser på meg når jeg er deppa og pleier meg når jeg syk. så jeg synes at jeg har verdens aller beste mann.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 18:04   #21
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har og en nettmann liggende. Han er kjempesnill, god og glad i å arbeide. Han har sine feil og, men det har jeg og. Som oftes så er vi verdens beste venner, og han er den eneste det ofte er nok å bare være i samme rom som.

Nå har jeg vert å levert inn ped. eksamen, siste eksamen i år. nå har jeg bare noen mapper som skal inn i naturfag så er det sommerferie

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 18:18   #22
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Meg og har nettmann

Fillern jeg skriver i tusentråden, da må jeg jo telle ord og sånt.

Jeg har nettopp lyttet til meditasjon og er litt susa i hodet, og ikke helt istand til å tenke
Ellers så skal kvelden min brukes til avslapning og ikke minst vikinglotto *håpe*
Nå? Middag

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 19:18   #23
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Fytti grisen.. Nå er jeg så stiv i nakken at det er en ufryd.. ! Etter fire timers intens eksamensjobbing i et iskaldt eksamenslokale er jeg rett og slett blitt forkjøla.. Ikke bare er nakken og skuldrene opphengt, men nesa den renner som ei åpen kran.. Og jeg nyyyyser .. Halve dagen nys.. Resten pusse nese.. Når får jeg sikkert sånn peonrødt snyteskaft også.. Lysende som et fyrtårn under Colabånnene.. Fytti grisen.. ! Men jeg slipper å lage middag. Gubben synes synd på meg og kjøper hentepizza til ungene og lager tacokjøttdeigmat til oss voksne.. Så aldri så gæli at det ikke er godt for noe..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-05-06, 20:05   #24
sirkeline
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tusentråden 2006

Dette har vært en skikkelig fin dag! Været er supert, jobben har gått på skinner, spiste sunn fiskemiddag, har gått laaang tur med bikkja, begge ungene er borte, jeg har nytt ukeblad og skal plante rompa mi i godstolen!!

Nå er det langhelg, ingen planer, skal bare kose meg! Herlig!!!

  Svar med sitat
Gammel 02-06-06, 20:33   #25
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Da daua denne tråden og ble nesten helt glemt. Godt da at jeg greide å søke den opp igjen og fikk tørka støv av den. Vi må ikke glemme å skrive her folkens. Skal vi få til 1000 innlegg i en og samma tråd må vi jaggu jobbe for det. Så kvess tastefingrene og hiv dere over tastaturet og klem ut noen gode innlegg!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 04:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 20:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 03:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no