Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-07-11, 11:48   #26
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lene71, her.

På mandag blir det 4 uker siden jeg starta med lavkarbo.
Jeg har allerede gått ned 5 kg og er kjempefornøyd Kan vel ikke akkurat si det synes, men det er jo fortsatt en god del å ta av

Stå på alle sammen og ha en fin lørdagskveld

Kjempe bra det da

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 13:04   #27
Naxos70
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 19
Naxos70 er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Hei! Jeg vil gjerne være med! Jeg har null erfaring så jeg håper jeg får litt hjelp og støtte her inne. Begynte nemlig med frokosten i dag, så jeg vet ikke helt hva dette dreier seg om... Så da er det fint med litt støtte og ha noen å diskutere med. Hadde besøk i går av ei venninne som har prøvd ei stund og hun anbefalte det på det sterkeste. Ettersom jeg og min samboer ungefri i to uker nå så tenkte vi at det kanskje var riktig tidspunkt å prøve. Jeg har ikke vært på vekten på over to år, og vet ikke om jeg er helt klar for det, eller om jeg bare skal kjenne på buksa... Men det spørs om jeg må... Skulle iallefall gått ned 20 kg jeg også :-(

Naxos70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 13:26   #28
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Naxos70, her.

Hei! Jeg vil gjerne være med! Jeg har null erfaring så jeg håper jeg får litt hjelp og støtte her inne. Begynte nemlig med frokosten i dag, så jeg vet ikke helt hva dette dreier seg om... Så da er det fint med litt støtte og ha noen å diskutere med. Hadde besøk i går av ei venninne som har prøvd ei stund og hun anbefalte det på det sterkeste. Ettersom jeg og min samboer ungefri i to uker nå så tenkte vi at det kanskje var riktig tidspunkt å prøve. Jeg har ikke vært på vekten på over to år, og vet ikke om jeg er helt klar for det, eller om jeg bare skal kjenne på buksa... Men det spørs om jeg må... Skulle iallefall gått ned 20 kg jeg også :-(

Alltid plass til flere
Det finnes en nybegynner "tråd" her inne med endel spørsmål og svar, tipper den også kan være til hjelp

Det kan jo være lurt å gå på vekten, men det er ikke noe man MÅ gjøre.. Mange måler jo kunn cm også!.
(jeg gjør begge deler, og syns det er godt å se at cm krymper selv om vekten står stille)

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 16:21   #29
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.

Ja, jeg syns iallefall det er veldig motiverende. Gleder meg til å gå på vekten på onsdag nå hehe.. Men jeg vet jo den kan forandre seg til da, men håper den forandrer seg nedover

En dag med kinamat går nok bra tenker jeg jeg har gått på Ketolyse siden 4.juni og har enda ikke skeiet ut en gang. *litt stolt av med selv for det* og da har jeg vert i en del bursdager og slikt også.. Men før eller senere kommer vell en fristelse tenker jeg!.

Jeg skeier ikke ut i ukedagene og har heller ikke noe problem. Jeg anser ikke kina maten som utskeielser, jeg spiste rent kjøtt + grønnsaker. Droppet Risen og spiste ingen dessert. Jeg har bare problemer i helgene, hvis vi er på besøk hos mine foreldre. Mamma lager alltid mat med både potet, mel, sukker osv

I dag viste så klart vekta +500gram i forhold til for 2 dager siden, men vi får se hva mandagen viser!

Jeg tar Udos Choise morgen og kveld + Krom og magnesium. Jeg håper det hjelper!

  Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 16:48   #30
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Jeg skeier ikke ut i ukedagene og har heller ikke noe problem. Jeg anser ikke kina maten som utskeielser, jeg spiste rent kjøtt + grønnsaker. Droppet Risen og spiste ingen dessert. Jeg har bare problemer i helgene, hvis vi er på besøk hos mine foreldre. Mamma lager alltid mat med både potet, mel, sukker osv

I dag viste så klart vekta +500gram i forhold til for 2 dager siden, men vi får se hva mandagen viser!

Jeg tar Udos Choise morgen og kveld + Krom og magnesium. Jeg håper det hjelper!

Når jeg startet på Ketolysekuren kunne vekten vise alt fra 1-4 kg feil fra gang til gang jeg lureveide meg det var lite motiverende det, men nå føler jeg vekta har blitt litt mere stabil!. GODT

Håper den fortsetter slik..

Ja, det er ikke lett det der når man har foreldre som lager slik *ikkespisemat*. Føler jeg er litt heldig der, siden mamma også går på Lavkarbo

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 16:51   #31
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.

Når jeg startet på Ketolysekuren kunne vekten vise alt fra 1-4 kg feil fra gang til gang jeg lureveide meg det var lite motiverende det, men nå føler jeg vekta har blitt litt mere stabil!. GODT

Håper den fortsetter slik..

Ja, det er ikke lett det der når man har foreldre som lager slik *ikkespisemat*. Føler jeg er litt heldig der, siden mamma også går på Lavkarbo

Men det er jo bare den riktige veiedagen som teller, og det er irriterende at den alltid viser litt mer enn en av de luredagene

Så heldig du er, det hjelper nok ja. Min mor er sikkelig skeptisk til dette og er egentlig ganske imot at jeg gjør dette. Hun mener at jeg kommer til å få masse fett i blodårene + legge på meg (De vanlige kommentarene fra kaloritellere). Min mor er EVIG jojo-slanker. Og har i perioder også "sultet" seg, spiser rare alge og urtedrikk for magen. Men å teste REN mat, nei det er farlig

  Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:02   #32
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Men det er jo bare den riktige veiedagen som teller, og det er irriterende at den alltid viser litt mer enn en av de luredagene

Så heldig du er, det hjelper nok ja. Min mor er sikkelig skeptisk til dette og er egentlig ganske imot at jeg gjør dette. Hun mener at jeg kommer til å få masse fett i blodårene + legge på meg (De vanlige kommentarene fra kaloritellere). Min mor er EVIG jojo-slanker. Og har i perioder også "sultet" seg, spiser rare alge og urtedrikk for magen. Men å teste REN mat, nei det er farlig

Ja, det er jo de riktige dagene som gjelder, og jeg kan skjønne det er irriterende når vekten går opp på de riktige dagene

Hmmm, vil nå si det hørtest mye mere usundt ut det din mor driver med enn at du spiser REN mat Synd for henne som ikke skjønner det..

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:38   #33
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.

Ja, det er jo de riktige dagene som gjelder, og jeg kan skjønne det er irriterende når vekten går opp på de riktige dagene

Hmmm, vil nå si det hørtest mye mere usundt ut det din mor driver med enn at du spiser REN mat Synd for henne som ikke skjønner det..

Hehe ja, jeg ler bare av henne jeg og fortsetter med mitt

Forskjellen mellom henne og meg er jo også at jeg ikke hiver meg over maten, selv om jeg ikke burde spise det. Hun har jo evig mange dager hvor hun spiser alt som man ikke burde spise når man ønsker å gå ned i vekt.

Spent på i morgen......da er det riktig veiedag! I dag har jeg spist alt for lite mat så jeg sitter her med hodepine dum som jeg er....

  Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:42   #34
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Hehe ja, jeg ler bare av henne jeg og fortsetter med mitt

Forskjellen mellom henne og meg er jo også at jeg ikke hiver meg over maten, selv om jeg ikke burde spise det. Hun har jo evig mange dager hvor hun spiser alt som man ikke burde spise når man ønsker å gå ned i vekt.

Spent på i morgen......da er det riktig veiedag! I dag har jeg spist alt for lite mat så jeg sitter her med hodepine dum som jeg er....

Du må ha lykke til i morgen da, jeg trur det vil gå bra
Aah, så det er ikke bare jeg som spiser alt for lite innimellom ser jeg Har funnet ut at på dager jeg spiser litt lite hjelper det meg å ha litt Baconsnacks i skapet.. Funker litt på hodepinen

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:47   #35
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.

Du må ha lykke til i morgen da, jeg trur det vil gå bra
Aah, så det er ikke bare jeg som spiser alt for lite innimellom ser jeg Har funnet ut at på dager jeg spiser litt lite hjelper det meg å ha litt Baconsnacks i skapet.. Funker litt på hodepinen

Takk, jeg håper på det beste. Men jeg er klar over at det er normalt å ikke gå ned på en stund i starten fordi kroppen venner seg til dette + jeg har jo drukket Cola Zero til middagen i går og litt mindre lavkarbo vennlig mat.

I dag har jeg spist for lite fordi vi ikke hadde noe særlig lavkarbo vennlig i huset. Skulle egentlig handle i går men det ble glemt pga soool og badetur og Kinamat

Jeg pleier alltid å være flink til å spise, må heller begrense inntaket enn at jeg må tvinge i meg. Men i dag spiste jeg kun 2 egg + bacon til frokost (hadde ikke rømme, fløte, cremefraish eller noe annet) + middag kl 5. Jeg må nok ta meg litt mer middag senere i dag, er nok ikke helt mett enda

Min største synd er at jeg drikker for lite....

  Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 17:56   #36
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Takk, jeg håper på det beste. Men jeg er klar over at det er normalt å ikke gå ned på en stund i starten fordi kroppen venner seg til dette + jeg har jo drukket Cola Zero til middagen i går og litt mindre lavkarbo vennlig mat.

I dag har jeg spist for lite fordi vi ikke hadde noe særlig lavkarbo vennlig i huset. Skulle egentlig handle i går men det ble glemt pga soool og badetur og Kinamat

Jeg pleier alltid å være flink til å spise, må heller begrense inntaket enn at jeg må tvinge i meg. Men i dag spiste jeg kun 2 egg + bacon til frokost (hadde ikke rømme, fløte, cremefraish eller noe annet) + middag kl 5. Jeg må nok ta meg litt mer middag senere i dag, er nok ikke helt mett enda

Min største synd er at jeg drikker for lite....

Ja, det er jo vanlig at vekten står litt stille innimellom, men er bedre det enn at man går opp

Jeg drikker Pepsi Max nesten hver dag jeg, men har en bitteliten regel da, at for vert glass med PM jeg har lyst på skal jeg drikke minst 2 glass vann.. Funker litt på å få i seg nokk veske..

Jeg hadde også perioder der jeg drakk for lite, og da ble jeg mye fortere sulten, men etter jeg begynte å drikke mere føler jeg at jeg er på rett vei..

Det skal ikke være enkelt

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:06   #37
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av LadyLike, her.

Spent på i morgen......da er det riktig veiedag! I dag har jeg spist alt for lite mat så jeg sitter her med hodepine dum som jeg er....

Lykke til med veiedagen i morgen og gratulerer så mye med det resultatet du har hatt på kort tid!!! Heier på deg!

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:09   #38
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Chalos, her.

Jeg drikker Pepsi Max nesten hver dag jeg, men har en bitteliten regel da, at for vert glass med PM jeg har lyst på skal jeg drikke minst 2 glass vann.. Funker litt på å få i seg nokk veske..

Lurt å finne et triks som funker! Jeg har drukket meg igjennom dagene på PM tidligere og må nok bare innrømme at akkurat PM og sjokolade har vært mine største laster.

Jeg har også funnet et triks nå og det er at jeg ikke får lov til å røre PM før jeg har drukket 2,5 liter vann. Det vil i praksis si at det ikke er mulig for meg å røre PM før kvelden kommer. Noen dager har jeg også latt være fordi jeg egentlig har lyst til å slutte helt å drikke det. Et skritt på veien til å slutte helt er jeg kommet og er glad for det.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:13   #39
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Jeg lurer på om det er Pepsi Max som er med på å bremse min nedgang nå, eller om det er som du sier LadyLike at kroppen nå har sluppet de første fem kilo og tar en pause?

Jeg har tatt av noen få hundre gram den siste uken og selvom jeg i dag har tatt av nøyaktig 5,1 kg på de fire ukene jeg har hatt fullt fokus på karbohydratfattig kost, så ble det første kiloene borte på en-to-tre. Nå går det sakte og jeg skal innrømme at det tuller litt med hode mitt..... .

Begynner å tenke på om det kan være Pepsi Max som er partystopper. Spier jeg for mye fett, tro? Blir det totalt for mange kalorier? Osv osv... men forklaringen kan jo være enkel - kroppen trenger litt tid og egentlig synes jeg ikke det er noe rart...når jeg tenker meg om.

Jeg trives så godt på dette kostholdet at jeg har ikke tanker om å gi slipp. Heldigvis. Alikevell ønsker jeg at kiloene jeg vil bli kvitt skulle ha vært borte i går... makan til surrete tankevirksomhet! hehe.

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 19:23   #40
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Det er jo vanlig at vekten kan stoppe litt opp innimellom Jeg gjikk ned 4-5kg på 5 uker, og så sto jeg stille i noen uker før jeg nå har begynt å gått ned igjen Trur det beste er å være tålmodig jeg

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:05   #41
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Lykke til med veiedagen i morgen og gratulerer så mye med det resultatet du har hatt på kort tid!!! Heier på deg!

Takk, det hjelper

  Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 20:14   #42
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lindemor, her.

Jeg lurer på om det er Pepsi Max som er med på å bremse min nedgang nå, eller om det er som du sier LadyLike at kroppen nå har sluppet de første fem kilo og tar en pause?

Jeg har tatt av noen få hundre gram den siste uken og selvom jeg i dag har tatt av nøyaktig 5,1 kg på de fire ukene jeg har hatt fullt fokus på karbohydratfattig kost, så ble det første kiloene borte på en-to-tre. Nå går det sakte og jeg skal innrømme at det tuller litt med hode mitt..... .

Begynner å tenke på om det kan være Pepsi Max som er partystopper. Spier jeg for mye fett, tro? Blir det totalt for mange kalorier? Osv osv... men forklaringen kan jo være enkel - kroppen trenger litt tid og egentlig synes jeg ikke det er noe rart...når jeg tenker meg om.

Jeg trives så godt på dette kostholdet at jeg har ikke tanker om å gi slipp. Heldigvis. Alikevell ønsker jeg at kiloene jeg vil bli kvitt skulle ha vært borte i går... makan til surrete tankevirksomhet! hehe.

Jeg vet så godt hvordan du har det, jeg gikk ned 3kg første uka. Men så gikk jeg opp igjen 500gram for å så stå helt stille i 2 uker. Men jeg trives alikevel med dette, men som deg så begynner hodet å tulle. Men jeg går ikke opp noe mer, så noe må jeg jo gjøre riktig.

Ang. PM så kan det jo være en ide å stoppe helt å drikke det...selv om det er vanskelig i starten. Jeg har vært cola avhengig, men klarer meg fint uten nå. Men jeg vet md meg selv, at hvis jeg starter å drikke cola igjen blir jeg nok avhengig ganske fort og jeg får til og med "abstinenser" når jeg slutter.


Uansett, bra du drikker 2.5 liter vann!!!

  Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:09   #43
*Hilde*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Larvik
Innlegg: 24
*Hilde* er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Sånn da lader jeg opp til start i morra. Jeg skal ha egg og bacon til frokost og har tatt opp kylling fra frysa. Har grønnsaker liggende i frysa så da blir kylling og grønnsaker og bearne saus til middag i morra. Vet ikke helt hva jeg tar til de andre måltidene enda men.

__________________


*Hilde* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:16   #44
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av *Hilde*, her.

Sånn da lader jeg opp til start i morra. Jeg skal ha egg og bacon til frokost og har tatt opp kylling fra frysa. Har grønnsaker liggende i frysa så da blir kylling og grønnsaker og bearne saus til middag i morra. Vet ikke helt hva jeg tar til de andre måltidene enda men.

Om det er Ketolyse du skal begynne på, så husk at slike ferdig sauser ikke er så bra da

Ellers masse lykke til, er de første dagene(ukene) som er verst

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:31   #45
*Hilde*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Larvik
Innlegg: 24
*Hilde* er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Takk. Kjekt å vite

__________________


*Hilde* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:41   #46
Chalos
Medlem
 
Chalos sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trodheim
Innlegg: 141
Chalos er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av *Hilde*, her.

Takk. Kjekt å vite

Hihi, bare hyggelig

__________________



.:Ting Tar Tid - Håper Og Nå Målet:.
Chalos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 21:59   #47
Lene71
Nytt Medlem
 
Lene71 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: Buskerud
Alder: 52
Innlegg: 3
Lene71 er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av *Hilde*, her.

Sånn da lader jeg opp til start i morra. Jeg skal ha egg og bacon til frokost og har tatt opp kylling fra frysa. Har grønnsaker liggende i frysa så da blir kylling og grønnsaker og bearne saus til middag i morra. Vet ikke helt hva jeg tar til de andre måltidene enda men.

Lykke til i morgen Det kommer til å gå så bra!


....og til dere som har veiedag, lykke til dere også

__________________
Lene71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:06   #48
*Hilde*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Larvik
Innlegg: 24
*Hilde* er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Opprinnelig lagt inn av Lene71, her.

Lykke til i morgen Det kommer til å gå så bra!


....og til dere som har veiedag, lykke til dere også

Takk for det

__________________


*Hilde* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:34   #49
jegviljegskaljegmå
Medlem
 
jegviljegskaljegmå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Hvor: fredrikstad
Innlegg: 94
jegviljegskaljegmå er ny på veien

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

hei. kan jeg oxo henge meg på her el?
har levd i ketolyse i 4 uker nå og godt ned 5 kg. kjempe motiverende. gøy og lese om hvordan andre kommer seg gjennom dagene da :0) og få et spark i ræva innimellom er nok ikke dumt...hehe...

__________________
en dag av gangen
jegviljegskaljegmå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-07-11, 22:36   #50
Plinoto
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 33
Plinoto er på en erverdig vei

Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med

Heisann. Håper alle har hatt en strålende helg. Jeg har spist deilig mat og skeiet ut med en cider. I dag har det vært reste/krisemiddag, men det var kjempegodt og jeg har middag i morgen også. (Det hadde blitt lunch hvis jeg skulle på jobb)

Jeg tror jeg får i meg litt lite fett, men tar et par ts med Cocosa i løpet av dagen, og håper det hjelper. Veier meg har jeg gjort bare når jeg startet, så kanskje jeg bør veie meg igjen snart. Har holdt på i 3 uker og har sjelden vært sulten.

Plinoto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Venninner på besøk Henriksen Spørsmål og svar 5 03-09-10 19:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no