Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Vil du være moderator?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-04, 18:04   #1
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk
Question

Vil du være moderator?

Er det noen som kunne tenke seg å være moderatorer?

Hvis du kunne tenke deg det, så send meg en PM!
Skriv også hvilke forum du kan tenke deg å moderere (f.eks Lindberg og Eurodiett).

Det er litt tidlig, og ikke helt nødvendig enda, men det er litt greit om noen tenker på det... Jobben vil være å holde orden her, samt å besvare spørsmål.

Moderatorne/admin vil ha et eget lukket forum hvor grundig oppfølging vil bli gitt, og hvor vi vil bli enig om hvilke rettningslinjer som skal gjelde her i forumet.

Send en PM om du kunne tenke deg å være en ordstyrer/moderator!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 22-01-04, 09:28   #2
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av
Thumbs up

Hmm

Opprinnelig lagt inn av HP

Er det noen som kunne tenke seg å være moderatorer?

Hvis du kunne tenke deg det, så send meg en PM!
Skriv også hvilke forum du kan tenke deg å moderere (f.eks Lindberg og Eurodiett).

Det er litt tidlig, og ikke helt nødvendig enda, men det er litt greit om noen tenker på det... Jobben vil være å holde orden her, samt å besvare spørsmål.

Moderatorne/admin vil ha et eget lukket forum hvor grundig oppfølging vil bli gitt, og hvor vi vil bli enig om hvilke rettningslinjer som skal gjelde her i forumet.

Send en PM om du kunne tenke deg å være en ordstyrer/moderator!

Har et spørsmål,eller kanskje flere?
Har aldri helt forstått hva hensikten med å være moderator er?
Kunne vært interessant å være det på Atkins dietten for jeg sitter inne med mye kunnskaper der,men skulle gjerne hatt litt informasjon om hva det gikk ut på.
For på slankenett er det ikke noe spesielt forum for oss karbojunkies:-),
som jeg forøvrig synes er et utmerket navn.

Klem fra Skorpia (ups slulle hvis sent dette som privat melding,men det får stå til)


Sist redigert av Skorpia : 22-01-04 kl 09:31.
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no