Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

OBS OBS iHerb

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-12, 11:45   #26
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Hmm.... Skulle bestilt Udos och Cocosa i dag, men da venter jeg noen dager...

Vis du ser innlegg lenger opp, så er dette fikset

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 11:51   #27
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Vis du ser innlegg lenger opp, så er dette fikset

Elin

Leste visst det ja, og glemte det igjen sekundet etter........ Kan man skylde på ammetåka når barnet er fyllt 10 år? Eller kan jeg skylde på altzheimer når jeg er fyllt 40?

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:14   #28
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Jeg måtte også sende kopi av ordren på mail, å fikk et saksnr. Kunne då ringe tilbake å de tok det. Men det er kanskje forskjell, jeg har så mange pakker på vei, å det fremkommer ikke på hentelapp beløp eller noe date på pakken. Jeg må få beskjed fra kundesenter på beløp å dato så jeg kan sende kopi av rett ordre

Jeg fikk bare beskjed om å forklare saken og oppgi kollinummeret. Men jeg har jo kopi av ordren hvis de trenger den. Får bare håpe det går raskt! Får post i butikk beskjed, eller hva gjør jeg?

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:49   #29
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Jeg fikk bare beskjed om å forklare saken og oppgi kollinummeret. Men jeg har jo kopi av ordren hvis de trenger den. Får bare håpe det går raskt! Får post i butikk beskjed, eller hva gjør jeg?


De må ha kopi av ordren, tror jeg.

Alt kommer opp på post i butikk, har selv nettopp hentet mine tre. Alt er elektronisk, du kan også gå inn på sporing av post, når avgiften er fjernet så komme dette opp på siste hendelse

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 12:51   #30
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

Leste visst det ja, og glemte det igjen sekundet etter........ Kan man skylde på ammetåka når barnet er fyllt 10 år? Eller kan jeg skylde på altzheimer når jeg er fyllt 40?

Jeg har det alltid sånn, egentlig
Å vet ikke helt hvilken "skuff" jeg skal putte det i. For de er det mange av

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:29   #31
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

De må ha kopi av ordren, tror jeg.

Alt kommer opp på post i butikk, har selv nettopp hentet mine tre. Alt er elektronisk, du kan også gå inn på sporing av post, når avgiften er fjernet så komme dette opp på siste hendelse

Elin

Sjekket på nett, ingenting har skjedd. Jeg får bare avvente svar, har gitt beskjed på posten at de ikke må sende pakken tilbake. Har tid på meg, men jeg vet aldri hva som kan skje .

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 20:55   #32
Chamomilla
Seniormedlem
 
Chamomilla sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Innlegg: 2.453
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: OBS OBS iHerb

Jeg har fortollet to pakker, to ganger ca 175 kr.

__________________
Journal
..lever du dagen i dag godt gjøres alle gårsdager til lykkelige drømmer og hver eneste morgendag blir et bilde på håp.
Chamomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:20   #33
Nix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 43
Nix er på en erverdig vei

Sv: OBS OBS iHerb

På "siste hendelser" står det:
"The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made."

Har de vært for å levere varene da, eller? Trodde man skulle få "varsel" i posten(?)

__________________


Nix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:16   #34
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av Nix, her.

På "siste hendelser" står det:
"The customer was not available on the 1st attempt. A 2nd attempt will be made."

Har de vært for å levere varene da, eller? Trodde man skulle få "varsel" i posten(?)

Hvis du har bestilt levering med DHL kommer de på døra. Sjekk på ordren din, vanlig frakt (på posten) koster 4-6 dollar, tror DHL-frakten koster 20 dollar?

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:39   #35
Nix
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Innlegg: 43
Nix er på en erverdig vei

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Hvis du har bestilt levering med DHL kommer de på døra. Sjekk på ordren din, vanlig frakt (på posten) koster 4-6 dollar, tror DHL-frakten koster 20 dollar?

Finner ingenting om det på min ordre, men har betalt 26,45 dollar i frakt, ja.

__________________


Nix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 22:56   #36
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Jeg har fortollet to pakker, to ganger ca 175 kr.


Du kan sikkert ennå sende domumentasjon på mail, å be om å få tilbakebetalt. Kundesenter utland er veldig klar over iHerb har gjort feil

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 13:13   #37
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Fikk 2 lapper med oppkrav i dag. Å når jeg ringte å fikk det fikset så på det de kunne se så var det ikke flere fortollinger på gang (på meg).

Fikk en "vanlig" hentelapp på en pakke sendt den 9/6, så det ser ut som det er fikset på den tiden. For der var ikke porto med på summen utenfor, ikke verdien på vareprøven heller. Men vis andre opplever noe annet så gi beskjed

Elin


Sist redigert av elien : 19-06-12 kl 13:14. Årsak: tilføying
elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 13:21   #38
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Fikk 2 lapper med oppkrav i dag. Å når jeg ringte å fikk det fikset så på det de kunne se så var det ikke flere fortollinger på gang (på meg).

Fikk en "vanlig" hentelapp på en pakke sendt den 9/6, så det ser ut som det er fikset på den tiden. For der var ikke porto med på summen utenfor, ikke verdien på vareprøven heller. Men vis andre opplever noe annet så gi beskjed

Elin

Åhhh, det har fortsatt ikke skjedd noe på postens side med pakken min... Vil ha den nå ! Skal jeg ringe igjen? Fikk bare et surt svar i går.

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 19:18   #39
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Åhhh, det har fortsatt ikke skjedd noe på postens side med pakken min... Vil ha den nå ! Skal jeg ringe igjen? Fikk bare et surt svar i går.

Jeg syntes du skal ta en telefon, du har nok bare vært "uheldig" med saksbehandler. Jeg har nå ringt fredag, mandag og i dag. Har ikke vært noe problem.

Jeg forstod det som du har sendt en mail på dette, du har da fått et saksnr i retur på mailen. Det saksnr må du ha klart når du ringer. De har då fikset det mens jeg var på tråden. Først har jeg ringt å fått beløp på pakken, slik jeg sender rett kopi av ordre. Så når jeg har fått saksnr har jeg ringt tilbake.

Men ikke i dag, då tok vi det i en engang.
Jeg har fått teken på dette nå. Så det jeg gjorde var å ha mailen(adr er ksutland@posten.no) klar med sendingsnr i emnefeltet, å mens jeg hadde saksbehandler på telefonen så tok jeg kopi fra iHerb limte inn å sendte avgåde. Fikk retumail med saksnr med en gang, sa det å vips så var tollen fjernet.

Lykke til

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 19:28   #40
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Jeg syntes du skal ta en telefon, du har nok bare vært "uheldig" med saksbehandler. Jeg har nå ringt fredag, mandag og i dag. Har ikke vært noe problem.

Jeg forstod det som du har sendt en mail på dette, du har da fått et saksnr i retur på mailen. Det saksnr må du ha klart når du ringer. De har då fikset det mens jeg var på tråden. Først har jeg ringt å fått beløp på pakken, slik jeg sender rett kopi av ordre. Så når jeg har fått saksnr har jeg ringt tilbake.

Men ikke i dag, då tok vi det i en engang.
Jeg har fått teken på dette nå. Så det jeg gjorde var å ha mailen(adr er ksutland@posten.no) klar med sendingsnr i emnefeltet, å mens jeg hadde saksbehandler på telefonen så tok jeg kopi fra iHerb limte inn å sendte avgåde. Fikk retumail med saksnr med en gang, sa det å vips så var tollen fjernet.

Lykke til

Elin

Takk, da vet jeg hva jeg skal gjøre i morgen tidlig !

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 19:50   #41
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: OBS OBS iHerb

Jeg fikk pakke fra iHerb hvor portoen var blitt "innbakt" og dermed fikk jeg en lite hyggelig forenklet tollbehandlingsgebyr pluss momsregning sammen med hentelappen.
Jeg tok utskrift av bestillingen min fra iHerb hvor det går fram at portoen er med i beløpet og tok den med på posten sammen med hentelappen/regningen.

Så fikk jeg posten til å ringe og ordne opp i det, det har jeg gjort før. Det blir litt venting, men det ordnet seg denne gangen også .

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 21:07   #42
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg fikk pakke fra iHerb hvor portoen var blitt "innbakt" og dermed fikk jeg en lite hyggelig forenklet tollbehandlingsgebyr pluss momsregning sammen med hentelappen.
Jeg tok utskrift av bestillingen min fra iHerb hvor det går fram at portoen er med i beløpet og tok den med på posten sammen med hentelappen/regningen.

Så fikk jeg posten til å ringe og ordne opp i det, det har jeg gjort før. Det blir litt venting, men det ordnet seg denne gangen også .

Sikkert grei måte å gjør det på, men nå hadde jeg 10 pakker på vei. Å hadde ingen peiling på hva som var på de enkelte pakkene


Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 19-06-12, 22:49   #43
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av elien, her.

Sikkert grei måte å gjør det på, men nå hadde jeg 10 pakker på vei. Å hadde ingen peiling på hva som var på de enkelte pakkene


Elin

Hvis du vet at alle er under 200 NOK, så ville jeg tatt utskrift av alle bestillingene (jeg strøk ut HVA det var jeg hadde bestillt) og tatt de med. Det er et referansenummer på hvet bestilling, og det matcher nummeret på pakken

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 10:43   #44
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Hvis du vet at alle er under 200 NOK, så ville jeg tatt utskrift av alle bestillingene (jeg strøk ut HVA det var jeg hadde bestillt) og tatt de med. Det er et referansenummer på hvet bestilling, og det matcher nummeret på pakken


Det referansenr kunne de ikke se, for dårlig scanning av merkelappene på posten, men tror jeg ikke har flere med oppkrav på vei Men er ikke heeeelt sikker

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 22:59   #45
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: OBS OBS iHerb

DEt jeg gjorde og da ordna det seg raskt, var å kopiere ordren der det sto beløpet for frakt og varer og sendte det til kristiansand.kundeservice@posten.no til tross for at jeg bor i oslo. Da ble utgiften fjernet på dagen og jeg hentet så pakken uten gebyr. Man trenger altså ikke kontakte iherb.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 00:16   #46
Bravo
Medlem
 
Bravo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 262
Bravo er ny på veien

Sv: OBS OBS iHerb

Er feilen rettet opp hos Iherb nå - noen som vet? Er det "trygt" å bestille fra dem nå?

Bravo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 10:41   #47
ElisaT
Medlem
 
ElisaT sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 383
ElisaT er en juvelElisaT er en juvelElisaT er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Hurra! Fikk e-post fra posten i dag om at feilen var rettet opp !

__________________
Best som gjest!
ElisaT er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 10:59   #48
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

DEt jeg gjorde og da ordna det seg raskt, var å kopiere ordren der det sto beløpet for frakt og varer og sendte det til kristiansand.kundeservice@posten.no til tross for at jeg bor i oslo. Da ble utgiften fjernet på dagen og jeg hentet så pakken uten gebyr. Man trenger altså ikke kontakte iherb.

Tror ikke det er noen som har sagt en må ta kontakt med iHerb

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 11:01   #49
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av Bravo, her.

Er feilen rettet opp hos Iherb nå - noen som vet? Er det "trygt" å bestille fra dem nå?

Står lenger oppi tråden at det er fikset

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 11:04   #50
elien
Seniormedlem
 
elien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 532
elien er en juvelelien er en juvelelien er en juvel

Sv: OBS OBS iHerb

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Hurra! Fikk e-post fra posten i dag om at feilen var rettet opp !

Så bra, jeg hadde aldri vært så tolmodig. Hadde ringt å purret

Elin

elien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilbake på generell lavkabo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Iherb Nix Generell diskusjon 6 12-06-12 22:04
Iherb Bik Spørsmål og svar 38 13-03-12 14:30
Iherb alvepiken Spørsmål og svar 2 10-07-11 10:39
iherb heidia79 Spørsmål og svar 8 06-07-11 12:25
Te fra iHERB? Gogi Smoothies / drikke 9 09-03-11 23:33


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no