Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-12, 16:40   #7176
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kjære vakreste langaard, jeg får så vondt av deg!

Håper inderlig at morgendagen kan gi deg lindring..

Vil ikke at du skal ha det vondt!

Takk, snille Kanutt

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-12, 17:20   #7177
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kjære vakreste langaard, jeg får så vondt av deg!

Håper inderlig at morgendagen kan gi deg lindring..

Vil ikke at du skal ha det vondt!

Kan ikke annet enn å signere denne jeg kjære du

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 18-09-12, 17:22   #7178
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Det ble pannekaker med pinnekjøtt som go'fyll. Ettersom jeg er håpløs til å steke pannekaker, ble det noen i stekepannen og resten av rører gikk i en langpanne med bakepapir i bunnen. Den står nå i ovnen og god gjør seg, og da har jeg plutselig middager i to dager til snart liggende i frysen.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-12, 17:29   #7179
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Yndlingsgryta mi av bacon, biff i terninger av storfe og svin, brokkoli, løk, sopp og rømme. Jeg ELSKER bacon, sopp og rømmesmaken!! Øvrig kjøtt er liksom bare fyll det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-09-12, 17:50   #7180
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Yndlingsgryta mi av bacon, biff i terninger av storfe og svin, brokkoli, løk, sopp og rømme. Jeg ELSKER bacon, sopp og rømmesmaken!! Øvrig kjøtt er liksom bare fyll det.

Jeg og elsker bacon, ikke så mye sopp. Champignon går greit så lenge det er stekt og i fylte pannekaker... å nå fikk jeg lyst på det. Gryten hørtes veldig god ut, er det en spesiell oppskrift eller bare noe du har funnet ut av selv? Hvis du har oppskrift sier jeg gjerne ja takk til den

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-12, 17:55   #7181
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Colt-pixy, her.

Jeg og elsker bacon, ikke så mye sopp. Champignon går greit så lenge det er stekt og i fylte pannekaker... å nå fikk jeg lyst på det. Gryten hørtes veldig god ut, er det en spesiell oppskrift eller bare noe du har funnet ut av selv? Hvis du har oppskrift sier jeg gjerne ja takk til den

Jeg har ingen fast oppskrift annet enn at jeg har lik mengde av bacon, svin og storfe. Alt kjøttet er seff kuttet i terninger og brunet før de kokes opp i litt vann. Sopp, løk og brokkoli blir etter smak og behag, det samme med rømme. Noen liker godt småstekt sprø sopp og noen vil ha soppen så stor at de kan plukke den ut, så jeg tilbereder "jatakk, begge deler".

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 18-09-12, 17:56   #7182
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Kan ikke annet enn å signere denne jeg kjære du

Så gode dere er

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-12, 20:38   #7183
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

God bedring langaard

Her ble det stekt komle enda en dag på gjengen min , mens jeg gassa meg med ei deilig kjøttdeigsuppe som ble til etter prinsippet "man tar hva man har og koker suppe"

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 19-09-12, 11:14   #7184
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag skal jeg ha BBQ kylling til middag.. får besøk av svigermor som elsker denne retten, jeg har byttet ut vanlig ketchup med sukkerfri ketchup og matfløte med kremfløte.. Spent på på hvordan det blir.. de andre får ris og brød til, jeg nøyer meg med salat

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 19-09-12, 13:14   #7185
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Ut på tur i dag, så lunsj/middag ble kjapp, men herrefred så god! Makrell i tomat, kokte egg, agurk, tomat, og en slags dressing jeg lager, pluss litt kaviar, fordi at jeg simpeltent elsker kaviar. Og mye pepper!

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 19-09-12, 13:52   #7186
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Får-i-kål i dag også. Den er jo enda bedre dagen derpå

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 19-09-12, 14:07   #7187
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Eksperimentell fårikål med lammebog, spisskål, litt sellerirot, og allehånde/nellik/chili.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 19-09-12, 14:13   #7188
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Hjemmelagede fiskepinner med bacongullpanering. Sannsynligvis brokkoli til. Og smør og majones da

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
Gammel 19-09-12, 14:15   #7189
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Eksperimentell fårikål med lammebog, spisskål, litt sellerirot, og allehånde/nellik/chili.

Mmm, spennende Rin
Jeg brukte spisskål i får-i-kål i fjor, men det slo ikke helt godt an her i huset. Kålen kokte liksom i stykke på en annen måte, og hadde ikke samme "hold i seg" som hodekål. Mannen protesterte vilt
Tenkte jeg skulle prøve å lage kålstuing med spisskål en dag, og se om det blir bra.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 19-09-12, 14:49   #7190
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Mmm, spennende Rin
Jeg brukte spisskål i får-i-kål i fjor, men det slo ikke helt godt an her i huset. Kålen kokte liksom i stykke på en annen måte, og hadde ikke samme "hold i seg" som hodekål. Mannen protesterte vilt
Tenkte jeg skulle prøve å lage kålstuing med spisskål en dag, og se om det blir bra.

Jepp, den trenger mye mindre koketid - jeg begynner med kjøttet og dropper oppi kålen og ymse når det er "en halvtime igjen".

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett
Gammel 19-09-12, 15:28   #7191
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Det ble pannekaker i dag også, disse ble dessverre ikke lavkarbo siden min mor laget de og jeg er blitt syk og ikke orker å lage mat. Det ble godt med smør, salami og ost. Føler meg litt oppblåst da, merkelig dette her men det er vel sånn når magen din er blitt vant til lavkarbo kost.

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-09-12, 16:55   #7192
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Lettsaltet torsk, stekt sideflesk i fløte og smørdampede grønnsaker til.
Umm...det er godt

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 19-09-12, 18:49   #7193
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Moussaka med sellerirot.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 19-09-12, 19:14   #7194
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Rødvin, ost og sambo. Han har bursdag i morgen så jeg skal gjøre stas på ham i kveld når han kommer hjem fra jobb.

Ost er kjekt for det smuler ikke i senga! Det gjør knekkebrød...... erfart...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 20-09-12, 14:13   #7195
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Lasagne.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 20-09-12, 15:59   #7196
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Pestotorsk med wokgrønnsaker, salat og kesam.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 20-09-12, 16:18   #7197
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Kyllingsuppe, enkelt og greitt.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 20-09-12, 17:00   #7198
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Løksuppe

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo
Gammel 20-09-12, 19:09   #7199
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

En slags innbakt pizza med pasta saus, ost og hjemmelagde taco-lefser som topp og bunn, blir aldri lei!!!

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 21-09-12, 10:40   #7200
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Får-i-kål dag 2

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no