Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: drangedal
![]() |
![]() nytt spørsmål hehenår jeg har stått stille i 2.5 mnd lurer jeg på om jeg burde prøve å få i meg minimalt med karbo , har prøvd alt nå men ingen ting fungerer hvor lite karbo er forsvarlig å gå ned til jeg får i meg ca 15 pr dag nå |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: nytt spørsmål hehe
jeg er 155 høy og veier 77kg er snart 32 år. begynte for ca 3 mnd siden da veide jeg 79 så jeg har ikke gått ned mye gikk på grete rode før det i ca 8 uker å gikk ned 7 kg men var så sulten å mye luft i magen. frokost: 2 egg 7 skiver bacon eller omelett av 2 egg skinke ig ost. lunsj: isbergsalat, 50 g rømme, 4o g feta 2 jacobpølser. eller 2 kyllinglår og salat. middag: kjøtt, fisk, eller kylling, 200g brokoli, 100 g rømme, kveldsmat ikke hver dag jeg orker det en tomat med ost eller jacobspolse med ost og litt rømme. drikker ca 2 liter med vann, farris og 3 kopper varmt vann med 1 ss cocosa oppi. trener ca en halv time om dagen , elsker cola light men prøvde å kutte dette ut i 2 uker det og funn light men det hjalp ikke noe på vekta, har utslag på ketostixen hmm blir ikke klok på detta . har du noen råd så tas det imot med takk. likker ca på 15 karbo om dagen kanskje jeg burde gå ned til det minimalet men hvor langt ned kan jeg gå |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: nytt spørsmål heheHvilken filosofi følger du? Og det som hjalp meg, var og spise mere, og mere fett. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lchf.
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
hei prøver ketolysekyren |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tar du ketolysevitaminer? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
hei ja jeg tar ketolyse vitaminer, spiser til jeg blir mett men blir faktisk veldig fort sulten igjen da drikker jeg masse vann for det kan bare være etter en time etter jeg har spist skal jeg spise hver gang jeg blir sulten så blir jo karboinntaket veldig høyt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Sv: nytt spørsmål heheJa, det kan indikere på for lite fett i maten når du blir så fort sulten igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Sv: nytt spørsmål heheMeierismør kan du bruke, samt Cocosa som kjøpes på helsekost. Om du spiser feks nakkekoteletter, flesk, ribbe, laks etc vil du også få i deg en del fett. Egg er det bra fett i så det er (nesten) bare å dytte innpå |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Nytt spørsmål 50-pluss | klompenmio | Spis deg ned i vekt med Skaldeman | 3 | 01-12-09 12:52 |
Nytt hjelp-jeg-er-mett spørsmål | dani | Ketolysekuren | 6 | 15-08-09 22:28 |
Spørsmål om nytt underforum? | Bee | Generell diskusjon | 1 | 05-06-09 13:42 |