Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Tålmodighet og slankestress

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-03-10, 21:20   #126
sportdama
Juniormedlem
 
sportdama sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Mo i Rana
Innlegg: 24
sportdama er ny på veien

Sv: Tålmodighet og slankestress

Supert innlegg, fant det nu. DET VAR DETTE JEG TRNGTE Å LESE. MÅ BARE VÆRE TÅLMODIG.

__________________

sportdama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 22:47   #127
millemy
Nytt Medlem
 
millemy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8
millemy er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Hei
Jeg er helt ny her og hadde tenkt å starte på Ketolyse-kuren. Kan noen gi meg et hint om hvor jeg kan finne en oversikt på matvarer? Hva jeg kan og ikke kan spise osv? Jeg venter på boken, men vil gjerne komme i gang så fort som mulig.

__________________



millemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 22:49   #128
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av millemy, her.

Hei
Jeg er helt ny her og hadde tenkt å starte på Ketolyse-kuren. Kan noen gi meg et hint om hvor jeg kan finne en oversikt på matvarer? Hva jeg kan og ikke kan spise osv? Jeg venter på boken, men vil gjerne komme i gang så fort som mulig.

Vil tro du finner en del info her Velkommen og lykke til!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-03-10, 23:38   #129
millemy
Nytt Medlem
 
millemy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8
millemy er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Takk så mye

__________________



millemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 01:50   #130
Mille32
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 46
Innlegg: 41
Mille32 er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Flott innlegg synes jeg. Er ikke kommet lengre enn at jeg har begynt å tenke på kur, samt bestillt boka. Leser meg opp her, og prøver å lære mest mulig før jeg starter. har begynt å gå, samt prøver å bytte ut 3 liter cola med vann :-)

__________________



Start 23.04.10
Delmål 1:85.7 kg -10,7 kg Pause i Ketolysekuren etter 5 1/5 uke.....
Mille32 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse; max 15 karber Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 19:35   #131
canneeli
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 8
canneeli er på en erverdig vei
Smile

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Som veteran på forumet, ser jeg at det er blitt en del ”slankestress” ute og går her for tiden… Det bekymrer meg veldig…. Og jeg vet det er vondt for de som stresser…

Dette er IKKE ment som kritikk på noen som helst måte, men et innlegg med velmente råd og erfaringer. Som jeg håper dere kan ta til dere og tenke på.
Jeg har selv vært ny på ketolysekuren. Jeg har selv gått på ketolysekuren over lengre tid. Jeg vet hva det vil si å være på ketolysekur.. Men jeg har lært så veldig mye, om kosthold, om meg selv på denne tiden. Og jeg lærte å bli tålmodig.

En del ”stress”- ting har jeg merka at går igjen og igjen:

1: Det er om å gjøre å gå ned mest mulig på kortest tid.
- Mitt tips: La kroppen få slappe av, gjør ting etter boka, spis riktig. Husk at hodet og huden skal være med.. Vær tålmodig….Det lønner seg til syvende og sist. Og man har nødvendigvis ikke gjort/spist noe galt, om vekta går tregt.
2: Har ikke vekta gått ned ”massevis” i uka, så begynner man å prate om platå og partystoppere…Selv om det bare har gått 2 uker….
- Et platå er det når vekta har stått bom stille (ikke rikka seg opp eller ned) i minst 4 uker. Det er helt normalt at kroppen vil protestere litt når vi legger om kostholdet så drastisk. Kroppen blir rett og slett forvirra. Gi den tid. Ingen kropper er like
3: Man hekter seg opp i ketosestixene
-Viss man spiser riktig (etter boka) da skal man ikke bekymre seg. Det er IKKE stixa som fører til vektnedgang. Stixa er bare en indikator på hva som skjer i urinen.
4: Det er veldig stor forespørsel etter godteri-erstatninger, hvilke sjokolade, drops,gele osv.. kan man spise…
-Mitt tips: La ev. godis, osv. bli forbeholdt lørdagskvelden. Som ”det lille ekstra”. Ikke spis så mye søtstoff i uka, selv om det er ”lovlig”. Kroppen trenger det faktisk ikke. La ordet ”kos” som man har kobla til godisspising få en annen betydning. Lese ei god bok, gå en tur, ringe ei veninne… Noen vaner må man bryte for å komme ut av ”den onde sirkelen”. Og å erstatte ”vanlig” godis med sukkerfritt løser ingen problemer, men kan være med å forsterke de. Bl.a. søtsug.

Man må i tillegg jobbe med det mentale. Man må endre vaner og uvaner. Og det er ikke gjort på en, to tre… Det er for mange en stor jobb å snu tankegangen…
Man må faktisk spørre seg selv, veldig ofte, hvorfor vil jeg ha det og det, hvorfor føler jeg for å spise det og det…
Et veldig godt tips jeg fikk da jeg starta var å skrive opp dagens hendelser, positivt som negativt i ei skrivebok. Og å ha en du allierte deg med, spesielt når det butter i mot.

Ketolysekuren er en slankekur. Men også en start på en evig kostholdsomlegging.

Jeg håper så inderlig at dere som stresser, kan senke skuldrene og slappe mer av. Ha tålmodighet…

For uansett hvor mye man ønsker, håper, tror og vil i topplokket, så er det til syvende og sist kroppen som bestemmer tempoet.
Og når kroppen får bestemme tempoet, så har den det godt.

tusen takk...og du har helt rett Dette trengte jeg og høre
hilsen fersking på Ketolyse

canneeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 00:28   #132
Devana
Medlem
 
Devana sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 105
Devana er ny på veien

Sv: Tålmodighet og slankestress

Nå orket jeg ikke lese alle de andre innleggene, men flott innlegg Gerd, og jeg skal ha det i tankene når min første utålmodighet kommer.

Devana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - Ketolysestil Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 01:10   #133
Virginia Plain
Nytt Medlem
 
Virginia Plain sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 5
Virginia Plain er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Veldig bra Gerd! Tusen takk! <3

Virginia Plain er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg/Grethe Roede Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 11:32   #134
Sihette
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 28
Sihette er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Et troverdig og flott innlegg. Føler meg med ett så avslappa i forhold til å tape kilo - dette skal gå bra, tid har jeg nok av

Sihette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:28   #135
Jendine
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 2
Jendine er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Gu' korr godt det va å lese innlegget ditt.... jeg har irritert meg kraftig over at vekta står stille over så lang tid selv om jeg spiser riktig ( stort sett, noen ganger litt for mye nøtter, men da er annet fett inntak for lite) og jeeg vet av ketonstixene at jeg er i ketose. Da er den naturlige forklaringen at jeg er i en "platå" fase.... Så lite skal til for å hente inn motivasjonen igjen: No e det søndagstur med godt humør

Jendine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav Karbo Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 13:39   #136
camilla76
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 3
camilla76 er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Tusen takk Kloke ord!!!

camilla76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 08:01   #137
Benedictee
Medlem
 
Benedictee sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 204
Benedictee er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Stress? Åneeeeida...ikke NÅ lenger ..hmf.

__________________


Benedictee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 16:00   #138
Lillebjørn
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 27
Lillebjørn er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Takk!! Den trengte jeg!! Jeg er (har vært etter å ha lest innlegget ditt) en nybegynnerstresser
Men nå fikk jeg ny inspirasjon til å være tålmodig

Lillebjørn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 03:33   #139
snøffe
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: vestlandet
Alder: 62
Innlegg: 13
snøffe er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Ingenting er umulig , når BEGEISTRING blir brukt som drivkraft!!
Godt å lese slike innlegg, å kjenne begeistringen får ny frisk næring.
Vi har lyst, vi liker det, vi vil og vi kan.
Stå på folkens, sammen er vi dynamitt!! )

snøffe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:28   #140
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Tusen takk for denne tråden.. jeg gikk på vekta idag og ble litt skuffet over resultatet.. viste bare-0,6 kg på en uke, og jeg hører om andre som går ned 3-5 kg de første ukene.

Skulle ønske jeg kunne hatt en av dere "gamle traver'ne" ved min side her nå og gått gjennom alt jeg gjør og fortalt hva jeg gjør galt/riktig! Har lest boka, men jeg ender opp med spørsmål for det. Og kall meg rar, men jeg har en eller annen sperre med å veie all maten jeg spiser.. veier litt innimellom for å sjekke hvor mye ting veier hvis jeg synes at jeg har laget til mye eller lite mat. Noen ganger blir jeg mett av under 150g mat, og andre ganger kan jeg spise 400 g.

I helga sprakk jeg ikke, men jeg hadde plutselig mye mindre utslag på ketostix'n uten at jeg skjønte hvorfor I tillegg følte jeg meg skikkelig uggen og rar.. ikke syk, men orket ikke spes mat, og var veldig slapp. Trente for det da, så kanskje jeg overbelastet kroppen, rett og slett?

Hvis jeg først går inn for noe så er det som regel for full pupp, og da tar fort fokuset mitt en annen retning. Når jeg begynte med lavkarbo/ketolyse så var fokuset på å endre kosthold og livsstil for å forbedre livskvaliteten og forhåpentligvis bedre bekhterev'n min, med å gå ned i vekt som bonus, men etterhvert som dagene har gått har det blitt mer og mer fokus på vekta og mer og mer trening. (typisk meg). Men etter å ha lest denne tråden skal jeg ta et oppgjør med meg selv

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 22:52   #141
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tålmodighet og slankestress

Hei,
Ikke alle raser ned i vekt, det bare virker sånn…
Du må huske at vi ikke bare snakker om mentalt stress, sykdom og skader er i høyeste grad et stressmoment for kroppen. Ser at du har bekhterev og da må du kanskje belage deg på å måtte være ekstra tålmodig, jeg sliter med kroniske smerter og har aldri rast ned i vekt.
Mindre utslag på stiksen kan være resultat av litt høyere kh inntak enn du pleier, du har drukket mer vann enn du pleier, trent mer enn du pleier… mange muligheter her, prøv å ikke heng deg opp i stiksen den forteller bare hva som skjer i urinen ikke i kroppen.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:12   #142
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Ikke alle raser ned i vekt, det bare virker sånn…
Du må huske at vi ikke bare snakker om mentalt stress, sykdom og skader er i høyeste grad et stressmoment for kroppen. Ser at du har bekhterev og da må du kanskje belage deg på å måtte være ekstra tålmodig, jeg sliter med kroniske smerter og har aldri rast ned i vekt.
Mindre utslag på stiksen kan være resultat av litt høyere kh inntak enn du pleier, du har drukket mer vann enn du pleier, trent mer enn du pleier… mange muligheter her, prøv å ikke heng deg opp i stiksen den forteller bare hva som skjer i urinen ikke i kroppen.

Tusen takk for raskt svar!!

Jeg har både trent mer og drukket mer enn vanlig, så det ligger nok noe i det. Tror ikke jeg spiste så mye mer kh, men at jeg spiste for lite fett. Husker at jeg kunn spiste en halv porsjon av frokosten (2 egg, spinat og 2 baconskiver), og så litt cc x 2. Orket bare ikke så mye annet.

Jeg må bare senke skuldrene litt og fokusere på noe annet enn vekttap igjen - jeg merker jo bl.a at jeg har bedre energi allerede

Har lavkarbo hatt god effekt på dine kroniske smerter?

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:19   #143
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Tålmodighet og slankestress

Hei,
Nei, lavkarbo har dessverre ikke hjulpet på smertene, de er skaderelatert. …men mange her inne har fått mindre smerter på lavkarbo, eks. gikt, fibromyalgi.
Skadene gjorde at jeg etthvert la på meg en god del, sliter med å gå ned i vekt men vekta er stabil, jeg trives med kostholdet og klart ting er lettere med -10 kg selv om jeg bør ned minst 15 til.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-10-10, 23:58   #144
Lindaplinda
Medlem
 
Lindaplinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Mysen
Alder: 43
Innlegg: 270
Lindaplinda er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Nei, lavkarbo har dessverre ikke hjulpet på smertene, de er skaderelatert. …men mange her inne har fått mindre smerter på lavkarbo, eks. gikt, fibromyalgi.
Skadene gjorde at jeg etthvert la på meg en god del, sliter med å gå ned i vekt men vekta er stabil, jeg trives med kostholdet og klart ting er lettere med -10 kg selv om jeg bør ned minst 15 til.

Åja.. det var trist å høre ang smertene dine.. håper virkelig at de går seg til etterhvert som vekta blir mindre Synes du har vært utrolig flink jeg da.. - 10 kg når du har kroniske smerter er knallbra!!

__________________


Lindaplinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 00:39   #145
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tålmodighet og slankestress

Flott skrevet. Skal gå tilbake til dette innlegget når den første "utålmodigheten" melder sin ankomst

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 14:38   #146
Froskeprinsessen
Medlem
 
Froskeprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sandefjord
Innlegg: 58
Froskeprinsessen er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Jeg startet for 3 uker siden og hadde trangen på søtsaker de første dagene, men det gikk over. nå fyser jeg ikke pånoen ting av søtt lenger, og hvis trangen kommer sier jeg til meg selv,, enten er du på kur eller så er du ikke!!! Vet ikke engang om jeg klarer å skeie ut til jul. jeg elsker pepperkaker, og øl=) og møe annet, men frykten for å ødelege og måte begynne på nytt er stor , men jeg er sterk, vekta går nedover, men selfølgelig skulle jeg gjerne bli slank fra den ene dagen til den andre,, det vil jo alle selfølgelig, men det går jo ikke, men så lenge det går nedover skal jeg være tålmodig og ta den tiden jeg trenger,slank blir jeg til slutt uansett=) og jeg har ikke tenkt å sprekke, hvis jeg er fysen tar jeg litt varmrøkt makrell.(min favoritt) røkt laks eller litt ost, en kopp te hjelper også, jeg nekter å sprekke og det er det som holder meg oppe, må inrømme at jeg snuser på jentungens kjeks, tom & jerry kjeks, den er sååå god men har ikke smakt, men hælle meg det lukter godt, he he .Belønningen for ikke å sprekke får jeg hver gang jeg ser at vekten går litt ned=) det er gulerot det=) stå på alle sammen , jeg vet at dere også klarer det:-=)

Froskeprinsessen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 00:15   #147
halla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 2
halla er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Er det normalt å ta av 4,5 kilo på fem dager??

halla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 00:50   #148
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av halla, her.

Er det normalt å ta av 4,5 kilo på fem dager??

Hvis man er helt i starten, for da forsvinner mye vann.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-11-10, 13:46   #149
Duva
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 3
Duva er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av Froskeprinsessen, her.

men så lenge det går nedover skal jeg være tålmodig og ta den tiden jeg trenger,slank blir jeg til slutt uansett=)

Bra instilling!

__________________



Duva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-12-10, 02:05   #150
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Tålmodighet og slankestress

Hei Gerd!

Leste innlegget som startet denne tråden. Vil takke for at du legger ut fornuftige sannheter og fakta. Ting tar tid, men tre måneder virker nå veldig lenge når man er på en spesiell diett eller et opplegg. Men hvor lenge har vi ikke vært store og feite og gode?!?!! Mange år for mange av oss. Jeg jobber hver dag for å minne meg selv på at dette er en livsstilsendring. Jeg sier det ofte.... men er det det jeg virkelig jobber for, eller har jeg mest lyst å bli tynn i en fei......?!?!?!?!?!?!?!

...har lest og lært at det tar opptil-eller til og med lenger tid en 3 måneder før hjernen har laget ny vane, dvs. dannet nye baner for bevisst og ubevisst handling! Kan jo ikke snu alle dårlige vaner med en gang. Så når man tar en, toppen to av gangen, sier det seg selv at det tar tid før man blir vant til nytt kosthold og før du faktisk ser tynn ut for deg selv....jeg henger ikke med kroppen. Føler meg større enn jeg er. Rart hvor inngrodd det er å føle seg stor, jammen "du kler det", hører jeg i hodet mitt, jeg er jo den som er størst i vennegjengen, rart at vaner kan få oss til å danne et bilde av oss selv, selv om det ikke stemmer med realiteten. Så jeg er glad jeg skal bruke litt mer enn tre måneder på 24 kilo. Men håper jeg nærmer meg til sommeren.....

Lykke til alle mann

Beklager at jeg ikke er "ketolyse-deltager", men måtte bare heie på et bra innlegg!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no