Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Aprilskravletråden 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-04-11, 00:04   #101
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av elimiire, her.

Den har jeg virkelig lyst til å se! Får komme meg på kino snart. Gratulerer med dagen som var!

Takk

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 09:26   #102
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

Gratulerer med dagen som var

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 17:38   #103
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

I dag er den store shoppingdagen, og har skeiet ut litt også med smoothie med litt yoghurt i til frokost. Og nå gomler jeg bacongull med kremost. Hehe. Men det er dagen-derpå, og bare i dag. Har fått handlet meg flotte bh'er!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 17:42   #104
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

whee. pakker koffert for tur til det store utland. not, jersey er ei lita øy med 100 000 innbyggere 2
uker ferie, med bursdagfeiring. men prinsebryllupet driter vi i, glad den er dagen etter min og ikke samme dag... alt stenger jo

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 01:33   #105
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Dagens handel: 2 nye flotte bh'er! 2 hvite singleter, en fantastisk flott lommebok, sminkefjerner, 2 neglelakker og så spanderte svigermor middag ute; kinesisk pepperbiff med wokgrønnsaker. Jeg sa at jeg ikke ville ha ris og fikk ekstra grønnsaker istedet. Ble meget fornøyd med det!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 11:59   #106
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilskravletråden 30+

Oho, i dag er den store flyttedagen! Det skal bli så herlig! Jeg flyttet hjem etter operasjon i foten, og bodd der i hele 3 måneder (:O), og nå skal jeg flytte i ny leilighet! Woho! ^^ Det er faktisk første gang, i mitt liv, at jeg skal bo alene. Spennende og skummelt på samme tid, men gu så deilig! Må bare ha meg en kopp kaffe, så skal vi ta første flyttelast. Jippi!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 13:06   #107
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av ekenna, her.

Oho, i dag er den store flyttedagen! Det skal bli så herlig! Jeg flyttet hjem etter operasjon i foten, og bodd der i hele 3 måneder (:O), og nå skal jeg flytte i ny leilighet! Woho! ^^ Det er faktisk første gang, i mitt liv, at jeg skal bo alene. Spennende og skummelt på samme tid, men gu så deilig! Må bare ha meg en kopp kaffe, så skal vi ta første flyttelast. Jippi!

Lykke til! Det var faktisk en flytting i fjor som satte i gang vektnedgangen min - å flytte alt man eier (uten om større møbler) ved hjelp av egne bein og bussen er som trening å regne. *ler*

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 16:34   #108
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Lykke til! Det var faktisk en flytting i fjor som satte i gang vektnedgangen min - å flytte alt man eier (uten om større møbler) ved hjelp av egne bein og bussen er som trening å regne. *ler*

Takk skal du ha Kitsu Ja, for de som hjelper meg med flyttingen, kan det nok regnes for en god treningsøkt. Selv går jeg på krykker, og kan ikke bære så mye akkurat. Men att og frem på krykker er god trening det også altså!

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 23:07   #109
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Lykke til med flytting ekenna!

Jeg shoppet med svigermor i går, og ble påspandert 3 nye tightser, og noen utrolig lekre skoletter! Attpåtil kjøpte jeg meg en guns'n'roses t-skjorte på h&m i str 40! Og den er stor og romslig! Men klart, store variasjoner på størrelsene Likevel, meget meget meget fornøyd!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 02:55   #110
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Lykke til med flytting ekenna!

Jeg shoppet med svigermor i går, og ble påspandert 3 nye tightser, og noen utrolig lekre skoletter! Attpåtil kjøpte jeg meg en guns'n'roses t-skjorte på h&m i str 40! Og den er stor og romslig! Men klart, store variasjoner på størrelsene Likevel, meget meget meget fornøyd!

LIKER!
Når tid er du i Bergen igjen GK?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 13:16   #111
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

LIKER!
Når tid er du i Bergen igjen GK?

Liker også! Onsdag Sunnmøre er flott det, men savner Bergen. Er du i Bergen i påsken Vims?

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 03:30   #112
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Anarko, her.

Liker også! Onsdag Sunnmøre er flott det, men savner Bergen. Er du i Bergen i påsken Vims?

Ok Nei, reiser hjem i morgen og blir nok borte ei uke ca.. Men kommer nå tilbake Du får kose deg siste dagen hos svigers

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 03:46   #113
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Heia alle.
Eg har vore stille lenge no. Har lest og fulgt litt med på forumet, men posta lite. Har ikkje gløymd dykk altså. Har berre ikkje hatt noko å seie, liksom. Har det framleis ikkje. Jo, eg har det. Men det er best å halde det inni seg, trur eg. Knust hjarte. 'Nuff said.

Håpar de andre har ei god natt, i motsetning til meg som ikkje kan sove.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 08:57   #114
sjokolademomsen
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 81
sjokolademomsen er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Heia alle.
Eg har vore stille lenge no. Har lest og fulgt litt med på forumet, men posta lite. Har ikkje gløymd dykk altså. Har berre ikkje hatt noko å seie, liksom. Har det framleis ikkje. Jo, eg har det. Men det er best å halde det inni seg, trur eg. Knust hjarte. 'Nuff said.

Håpar de andre har ei god natt, i motsetning til meg som ikkje kan sove.

Uff da. Sikker på at du ikkje vil lette hjarta ditt litt? Er ikkje lett å takle alt på eiga hand. Men viss ikkje du føle for å sei noko, så gjer du sjølvsagt ikkje det. Det ordner seg nok skal du sjå. Prøv å tenk positivt, sjølv om ikkje det alltid er like enkelt.
Gir deg iallefall ein god
Ha ein flott påske.

__________________


Sankthans mål:
sjokolademomsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 12:15   #115
Nupsida
Seniormedlem
 
Nupsida sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 31
Innlegg: 1.449
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Jeg har en liten pause fortiden pga trøbbel hjemme, men idag må jeg bare dele med dere at vekta mi viste 69,4!!!! det er 26 kg i minus!! JEg er så lykkelig!

__________________


Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 13:33   #116
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Zillah, her.

Heia alle.
Eg har vore stille lenge no. Har lest og fulgt litt med på forumet, men posta lite. Har ikkje gløymd dykk altså. Har berre ikkje hatt noko å seie, liksom. Har det framleis ikkje. Jo, eg har det. Men det er best å halde det inni seg, trur eg. Knust hjarte. 'Nuff said.

Håpar de andre har ei god natt, i motsetning til meg som ikkje kan sove.

Delte sorger halveres.

Opprinnelig lagt inn av Nupsida, her.

Jeg har en liten pause fortiden pga trøbbel hjemme, men idag må jeg bare dele med dere at vekta mi viste 69,4!!!! det er 26 kg i minus!! JEg er så lykkelig!

Delte gleder dobles.

Dette er ikke bare floksler. Så bruk oss på forumet til både gleder og bekymringer.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 14:22   #117
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Gratulerer Nupsida, så fint at det er noko som er bra, trass i trøbbelet

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 15:21   #118
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Vimsen: ja, vi møtes etter påske Koser meg stort siste dagen. Svigermor har vært og kjøpt svinemør og lammelår som vi skal ta med oss hjem igjen. NAMNAM!

Zillah: må bare si meg helt enig med Sistegang. Det gjør som oftest bare godt å kunne dele sorger og bekymringer med forumet. Jeg har til tider hatt hjelp i å bare skrive hva som plager meg. Om du ikke føler du kan dele det, så har du fått det ned på papiret i det minste, og ting virker ofte litt bedre da.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 22:37   #119
Prell
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 53
Innlegg: 54
Prell er på en erverdig vei

Sv: Aprilskravletråden 30+

Hei! Andre dag med positiv ketosestix her! Trøtt som en strømpe, fysen til tusen og litt sjelven men ellers bra. Harrytur i morgen - noen med ketosehandleråd?

__________________



Første mål: under 100
Prell er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-04-11, 22:48   #120
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Prell: Sjekk ut denne tråden du

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 21:50   #121
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Aprilskravletråden 30+

Jeg har hjertesorg og veksler mellom ingen matlyst og lyst til å spise alt som jeg ikke kan spise. Har lyst på ostepop. Har også lyst å bare legge meg ned i senga og være der. Bare la meg sjøl syns synd på meg sjøl. Noen som har et godt tips til å få det til å gjøre mindre vondt??

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 22:40   #122
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg har hjertesorg og veksler mellom ingen matlyst og lyst til å spise alt som jeg ikke kan spise. Har lyst på ostepop. Har også lyst å bare legge meg ned i senga og være der. Bare la meg sjøl syns synd på meg sjøl. Noen som har et godt tips til å få det til å gjøre mindre vondt??

Jeg har ingen råd, desverre. Men du kan få en stor klem! Det er en kjent sak at slik gjør vondt. *stooooooor klem*

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 23:00   #123
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Noen som har et godt tips til å få det til å gjøre mindre vondt??

Dra på byen med veninner, eller aller helst kammerater, og drikk vin og snakk dritt om personen! (Trenger ikke mene det)
Det hjelper!
Evt lag profil på et eller annet halvseriøst nesttsted og nyt all oppmerksomheten man får kun i egenskap av å være jente (Men man bør være ganske tykkhudet mot direkte språk )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-04-11, 23:18   #124
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg har ingen råd, desverre. Men du kan få en stor klem! Det er en kjent sak at slik gjør vondt. *stooooooor klem*

Takk! tilbake.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Dra på byen med veninner, eller aller helst kammerater, og drikk vin og snakk dritt om personen! (Trenger ikke mene det)
Det hjelper!
Evt lag profil på et eller annet halvseriøst nesttsted og nyt all oppmerksomheten man får kun i egenskap av å være jente (Men man bør være ganske tykkhudet mot direkte språk )


Jeg likte den siste. Er ikke så kjent med sånne nettsteder da.. Nå er jeg desverre hjemme hos foreldrene mine og har ikke så mange å gå på byen med. Men skal på byen den helgen jeg er tilbake i Bergen. Skal prøve det å snakke drit. Jeg vet bare ikke om jeg har så mye drit på henne..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 00:14   #125
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Aprilskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Takk! tilbake.




Jeg likte den siste. Er ikke så kjent med sånne nettsteder da.. Nå er jeg desverre hjemme hos foreldrene mine og har ikke så mange å gå på byen med. Men skal på byen den helgen jeg er tilbake i Bergen. Skal prøve det å snakke drit. Jeg vet bare ikke om jeg har så mye drit på henne..

Klart du har mye drit på henne om hun har såret deg. Da er hun jo kald og hjerteløs og fortjener.... bla bla bla. Ser du? Enkelt. Dessuten, etter noen glass så er det lettere å slenge dritt.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Aprilskravletråden til 30+ vaskeklut Mer enn 30 kg overvekt 98 02-05-10 20:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no