Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Svimmel

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-07-09, 11:40   #1
pingu-72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 42
pingu-72 er på en erverdig vei

Svimmel

For et par dager siden begynte jeg på en ganske streng (syns jeg selv) diett grunnet allergier/intoleranser/ubalanse i kroppen hvor jeg skal holde meg unna bla. melk, egg, gluten (og helst korn), poteter etc., sukker og gjær. Dette er en ekstrem omlegging av kostholdet mitt og jeg aner ikke hvor mye fett og proteiner jeg skal få i meg.

Jeg er kjempemotivert, har ikke følt meg så bra på mange år (!!), men i går var jeg fryktelig svimmel. Prøvde å spise litt nøtter for å få i meg mere fett men det hjalp ikke.

Skal det være sånn, eller får jeg i meg for lite av et eller annet? Og er det noen som kan forklare meg dette med at man ikke skal være sulten eller hoppe over måltider?

pingu-72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eliminasjonsdiett fra Balderklinikken Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 13:30   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Svimmel :(

Viss du er i ketose kan svimmelhet være en bivirkning i starten.

Men det er rart at du ikke har fått slik info fra klinikken?

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 13:36   #3
pingu-72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 42
pingu-72 er på en erverdig vei

Sv: Svimmel :(

Ja, det syns jeg også!

Aner ikke om jeg er i ketose, jeg spiser jo masse grønnsaker + bær og litt frukt. Men jeg begynte jo såvidt med 2 måltider på tirsdag og onsdag, og så fra fullt i går, og det tar vel lengre tid enn det å komme i ketose?

pingu-72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eliminasjonsdiett fra Balderklinikken Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 13:40   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Svimmel :(

Å komme i ketose kan ta alt fra en dag eller to ++++

Men jeg hadde tatt en tlf. til klinikken og bedt om info fra de.

Slik at du slipper slike bekymringer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 14:15   #5
pingu-72
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 42
pingu-72 er på en erverdig vei

Sv: Svimmel :(

Da har jeg ringt Balderklinikken, og det er visst ikke uvanlig å bli svimmel. Hun sa det er fordi det er så store omstillinger for kroppen og at det bør gi seg i løpet av en 4 dagers tid.

Tusen takk for svar Gerd!

pingu-72 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eliminasjonsdiett fra Balderklinikken Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Svimmel Summergirl Fysisk og mental helse 8 19-02-09 18:32
Svimmel ... Kathrine Ketolysekuren 9 12-01-09 17:01
Jeg er så svimmel! lily Spørsmål og svar 12 27-04-08 07:20
Svimmel gullahar Ketolysekuren 12 20-03-08 13:55
Svimmel. Feline Ketolysekuren 5 16-03-06 16:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no