Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Bakst

Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-09-07, 02:33   #26
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Dette ble veldig godt. Ingen bitter smak (brukte Regal Kruskakli denne gangen), og ingen grønne korn. Syns det hang mye bedre sammen enn Prinsessebrødet som jeg syns løst seg ogg fort og var svampete.

Dette brødet skal jeg lage fler ganger!

Jeg fikk 33 karber på hele brødet, 20 skiver og da 1,65 karbe pr skive.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 02:39   #27
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Det skal være i underkant av 30 karber i hele brødet.
Linfrø skal det ikke være karber i i det hele tatt.
I min type (og den typen mat på data regner med) i hvertfall.
Hvilken type har du Safran? Er det blandet noe i linfrøene dine?
Se på innholdsfortegnelsen.

Viclin: Ble det bra?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 03:04   #28
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Med det mine 7 egg veide, samt innholdsfortegnelsene på resten av ingrediensene, fikk jeg 33 karber.
Men noen få karber fra eller til spiller jo ingen trille. Det utgjør jo ikke noe særlig pr skive.

Brødet ble veldig godt! Takk for oppskrift!

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 10:59   #29
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Linfrø skal det ikke være karber i i det hele tatt.
I min type (og den typen mat på data regner med) i hvertfall.
Hvilken type har du Safran? Er det blandet noe i linfrøene dine?
Se på innholdsfortegnelsen.

Jeg måtte lete litt for å finne merket, det er ICAs eget merke, en grønn og hvit pakke. Det er kun linfrø oppi, ikke tilsatt noe - og bakpå står det

Energi 2167 kJ/520 kcal
Protein 19,5 g
Karbohydrat 34 g
Fett 34 g
Kostfiber ca 25 g

Det må være feil, da.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:41   #30
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg måtte lete litt for å finne merket, det er ICAs eget merke, en grønn og hvit pakke. Det er kun linfrø oppi, ikke tilsatt noe - og bakpå står det

Energi 2167 kJ/520 kcal
Protein 19,5 g
Karbohydrat 34 g
Fett 34 g
Kostfiber ca 25 g

Det må være feil, da.

Jeg bruker Risenta linfrø, gul pose:

Energi: 1564/374 kal
Protein 23 g
Karbohydrat: 0 g
Kostfiber: 35 g
Fett 31 g

Ergo skal de 35 kostfiberne telle med og jeg tror de fleste linfrøtyper ligger rundt der. Ser at det er mulig å misforstå slik denne produsenten har skrevet innholdet på.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:42   #31
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Det skal være i underkant av 30 karber i hele brødet.
Linfrø skal det ikke være karber i i det hele tatt.
I min type (og den typen mat på data regner med) i hvertfall.
Hvilken type har du Safran? Er det blandet noe i linfrøene dine?
Se på innholdsfortegnelsen.

Viclin: Ble det bra?

Står det noe om kostfiber?

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 12:57   #32
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg måtte lete litt for å finne merket, det er ICAs eget merke, en grønn og hvit pakke. Det er kun linfrø oppi, ikke tilsatt noe - og bakpå står det

Energi 2167 kJ/520 kcal
Protein 19,5 g
Karbohydrat 34 g
Fett 34 g
Kostfiber ca 25 g

Det må være feil, da.

Det ER feil. har allerede snakket med ica jeg og fikk dette svaret:

Karbohydratinneholdet på våre linfrø er oppgitt feil. Korrekt innehold skal være 0g. Vi beklager dette og kommer til å rette opp i feilen ved neste nytrykk.

Har du flere spørsmål eller synspunkter er du velkommen til å kontakte oss igjen. Vi hjelper gjerne til!

Vil du vite mer om våre butikker eller få tips på inspirerende oppskrifter, gå in på www.ICA.no.

Vennlig hilsen
ICA Kundekontakt
Tove Jenssen

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 13:34   #33
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Ble det bra?

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 13:38   #34
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Flott det! Men Viclin.
Kan du skrive inn hva du får opp på hvert produkt av karboinnhold?
Hvilket program bruker du?
Jeg er litt interessert i å se siden jeg fremdeles får i underkant av 30 karber. Som du sier spiller det jo liten rolle med så lite fra etter til på hele brødet, men jeg har lyst å finne ut hvor feilen ligger. Orker du blir jeg glad. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 13:49   #35
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det ER feil. har allerede snakket med ica jeg og fikk dette svaret:

Karbohydratinneholdet på våre linfrø er oppgitt feil. Korrekt innehold skal være 0g. Vi beklager dette og kommer til å rette opp i feilen ved neste nytrykk.

Har du flere spørsmål eller synspunkter er du velkommen til å kontakte oss igjen. Vi hjelper gjerne til!

Vil du vite mer om våre butikker eller få tips på inspirerende oppskrifter, gå in på www.ICA.no.

Vennlig hilsen
ICA Kundekontakt
Tove Jenssen

Aha. Veldig greit å vite.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 14:00   #36
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Nå står mitt brød i ovnen!! Ble ganske full form, så jeg håper ikke at det hever for mye - for da må jeg nok ta storvask på ovnen etterpå!!

Men jeg ble litt usikker på karbene i linfrø nå jeg Georgine.
Jeg har en pose fra Møllerens som jeg kjøpte idag - der står det 0 g karb. og 34,8 g kostfiber. Så har jeg en bose fra "Basic ECO" Linfrø som er kjøpt på Meny, der står det 6 g karb. og ingenting om kostfiber?? Mener du at de fleste linfrø inneholder rundt 30-35 g karb.??

Det ble endel kliss med de bløtlagte linfrøene, så nestegang skal jeg prøve å ha dem rett i røra - heller minske litt på kruskakli'n!!

Spennede å smake om et par timer!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 14:32   #37
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Flott det! Men Viclin.
Kan du skrive inn hva du får opp på hvert produkt av karboinnhold?
Hvilket program bruker du?
Jeg er litt interessert i å se siden jeg fremdeles får i underkant av 30 karber. Som du sier spiller det jo liten rolle med så lite fra etter til på hele brødet, men jeg har lyst å finne ut hvor feilen ligger. Orker du blir jeg glad. :-)

Bare limer inn fra Sparkspeople, jeg, programmet jeg bruker. Der har jeg lagt inn næringsinnholdet som står på pakkene selv.

CALORIES CARBS FAT PROTEIN
Egg, 390 gram(s) 554 4 38 49
Cottage Cheese, 300 gram(s) 288 5 13 38
Kruskakli Regal, 100 gram(s) 170 20 4 15
Sesamfrø Møllerens, 100 gram(s) 619 5 55 27
Linfrø Møllerens, 200 gram(s) 754 0 62 49
Salt, 3 gram(s) 0 0 0 0
Rapsolje, 50 gram(s) 450 0 50 0
2,835 33 222 178

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 15:15   #38
ELLINOR
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2005
Alder: 52
Innlegg: 65
ELLINOR er ny på veien

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Mine knuste linfrø har 0 karber, hvordan går det ann med så stor forskjell. Egg er hevemiddel og med 7 egg kan det heve ganske bra. Skal jammen prøve dette brødet. Har skrevet det ut. Tror jeg ar alt som trengs.

ELLINOR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSEKUREN Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:19   #39
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Nå står det i ovnen! Men jeg ble kvalm av det slimet som dannet seg rundt linfrøene. :urk: Jeg klarte jo ikke få det vekk, og måtte bare slenge alt oppi røra.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:22   #40
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Jeg la ikke linfrøene i bløt. Gikk helt fint det.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:31   #41
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Min:
7 egg (469 g)=1,4 g karbo Hva i alle dager slags egg er det du har?
Min info er fra matportalen.no og ferdigregnet på mat på data.
Cottage cheese (300 g)=4,5 g karbo. Samme kildene, pluss at jeg sjekket på pakka. Det er 1,5 g karbo per 100 ml, så det stemmer det (sans cc)
Kruskakli (møllerens) 100 g= 18,5 g karbo. Dobbeltsjekket pakken. Det stemmer det.
Sesamfrø (møllerens)100g=4,5 g karbo. Sjekket pakka her også, pluss mp og mpd. Det stemmer.
Linfrø 200g=0 g karbo, den har du også.
Rapsolje =0 g karbo.

Det blir 28,9 g karbo nøyaktig. Bytt ut råvarene dine. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 17:34   #42
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Man kan fint ha linfrøene rett i røra, men da blir ikke brødet like saftig.
Smakssak det. Jeg tok ikke på linfrøene, så jeg slapp den klissete følelsen. Jeg la de i blød, helte de rett i en sikt når de var ferdige, og så rett i røra. Rørte om med sleiv. Var ikke noe problem da.
Er ikke linfrøene bløtet så kan ikke kroppen fordøye dem. Er de finmalte så er det OK, men det blir ikke helt det samme syns jeg.
Følelsen av å tygge frøene er litt av opplevelsen nåår jeg spiser brødet. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 18:02   #43
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Da har jeg spist min første skive - og den var god!! Kommer nok til å bake dette flere ganger, men dropper å bløtlegge linfrøene nestegang!

Jeg fikk 32 karber i hele røra, og hele brødet veier ca 1200 g ferdigstekt.

Karbinnholdet kan nok variere litt etter som hvilket merke man bruker. I matvaretabellen her inne står det at 100 g egg inneholder 0,9 karbo, så jeg får 3 karb. på eggene (små egg som veide 350 g tilsammen).

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 18:03   #44
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Min:
7 egg (469 g)=1,4 g karbo Hva i alle dager slags egg er det du har?
Min info er fra matportalen.no og ferdigregnet på mat på data.
Cottage cheese (300 g)=4,5 g karbo. Samme kildene, pluss at jeg sjekket på pakka. Det er 1,5 g karbo per 100 ml, så det stemmer det (sans cc)
Kruskakli (møllerens) 100 g= 18,5 g karbo. Dobbeltsjekket pakken. Det stemmer det.
Sesamfrø (møllerens)100g=4,5 g karbo. Sjekket pakka her også, pluss mp og mpd. Det stemmer.
Linfrø 200g=0 g karbo, den har du også.
Rapsolje =0 g karbo.

Det blir 28,9 g karbo nøyaktig. Bytt ut råvarene dine. :-)

Møllerens kruskakli brukte jeg før, og den ga bitter smak til brødet. Regal sin ga ikke bitter smak, så da bruker jeg den.

Mat på data regner feil på en del matvarer fant jeg ut, bl.a. på egg. Derfor kuttet jeg ut den etter bare et par dager. Egg har 0,9 kh pr 100 gram. På din vekt av egg blir det 4,22 kh, ikke 1,4 som Mat på data regner.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 18:36   #45
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Flott at dere likte brødet. Jeg elsker det jeg også.
Nammenam. Og man blir så god mett av det, og holder leeenge. Nam!

Viclin: Bitter smak? Hæ? Uff da. Ikke bra. Jeg har bare brukt det en gang, men da smakte det helt fortreffelig. Det kan ikke være kombinasjonen med noe annet? Skjedde det mange ganger eller bare en?
Det kan jo ha vært noe rart med akkurat den pakka.
hmm. Det får jeg følge med videre da. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 19:10   #46
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Opprinnelig lagt inn av Lollypop!, her.

Viclin: Bitter smak? Hæ? Uff da. Ikke bra. Jeg har bare brukt det en gang, men da smakte det helt fortreffelig. Det kan ikke være kombinasjonen med noe annet? Skjedde det mange ganger eller bare en?
Det kan jo ha vært noe rart med akkurat den pakka.
hmm. Det får jeg følge med videre da. :-)

Jo, det kan hende det bare var noe med den pakka, men en annen her inne hadde opplevd det samme, så da prøvde jeg heller regal sin.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 21:58   #47
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Så bra med en ny oppskrift på brød. Dette skal prøves! Takk skal du ha Lollypop!

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 23:51   #48
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

har nå laga det. var helt kurant, hverken mer eller mindre :P

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 01:11   #49
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Jeg syns det smakte kjempegodt! Men neste gang skal jeg bruke bakepapir i formen, for makan til søl. Jeg fikk det ut til slutt, men halve brødet var smuldret. Stekte det nok litt for kort.
Jaja, jeg får steke bitene i smør. Det blir nok også godt.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 12:59   #50
Lollypop!
Seniormedlem
 
Lollypop! sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 535
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!

Hehe. Ja steketiden er litt lang og vrang. Jeg brukte også bakepapir. :-)

__________________








Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat
Svar

Emneord
brød, lollypopbrød


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 12:33
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 06-10-08 00:39
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 15:00
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 20:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no