Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Sinnsykt slapp - i uke 6

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-07-11, 15:33   #1
Jekka
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sørlandets blide hovedstad
Innlegg: 1
Jekka er på en erverdig vei

Sinnsykt slapp - i uke 6

Jeg vet dette temaet er utførlig dekket, men i trådene jeg har funnet har det alltid vært snakk om at dette er et fenomen som oppstår i starten.

Jeg følger en hjemmesnekret LCHF kur og har nå forstått at jeg langtfra får i meg nok fett. Men det største problemet er ikke at jeg ikke har fått den etterlengtede vektnedgangen alle prater om - jeg er sinnsykt slapp og har mer eller mindre alltid hodepine.

Skal det være sånn så langt ut i kuren?

Jekka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 15:55   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sinnsykt slapp - i uke 6

Opprinnelig lagt inn av Jekka, her.

Jeg vet dette temaet er utførlig dekket, men i trådene jeg har funnet har det alltid vært snakk om at dette er et fenomen som oppstår i starten.

Jeg følger en hjemmesnekret LCHF kur og har nå forstått at jeg langtfra får i meg nok fett. Men det største problemet er ikke at jeg ikke har fått den etterlengtede vektnedgangen alle prater om - jeg er sinnsykt slapp og har mer eller mindre alltid hodepine.

Skal det være sånn så langt ut i kuren?

Du sier det jo selv - du får i deg for lite fett - det kan gi alle symptomene du nevner Kroppen går i sparemodus fordi du tilfører for lite fett = energi i maten, og den kutter forbrenningen, og med det slapphet og hodepine.

Jeg anbefaler egentlig at du forsøker en mnd eller to på en spesifisert retning der du følger reglene til punkt og prikke, så kan du heller justere kostholdet selv når du har fått i gang fettforbrenningen og formen er litt bedre Eventuelt pøse på med gode fettkilder i kostholdet ditt. Spiser du ketogent MÅ du øke kraftig på med fettet siden fett da blir energikilden kroppen må stole på.

Husk drikk nok vann!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Så sinnsykt godtesugen! Idamor Ketolysekuren 4 02-02-11 14:20
Sinnsykt fysen Nuppe Generell diskusjon 3 11-09-09 09:54
Er så sinnsykt matlei tarantellamor Ketolysekuren 3 22-03-09 17:09
Er så sinnsykt nærvøs nå!!! tullann Ketolysekuren 7 10-08-07 00:14
Sinnsykt svimmel og kvalm Dårrit Spørsmål og svar 20 23-06-07 14:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no