Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Hormoner og lavkarbodiett

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-05-10, 13:49   #1
sjarmisa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nes kommune
Innlegg: 21
sjarmisa er på en erverdig vei

Hormoner og lavkarbodiett

Hei og hå alle sammen!
Lurte på om noen av dere har noe å komme med her når jeg lurer på hormoner og hvordan maten virker inn på dette?

Jeg gå rhos hexeberg og har mye hormonsymptomer som hetetokter, frysetokter, litt eksem, mye svimmelhet, slitenhet osv...

Vet det kan være indikasjon på lavt stoffskifte men har tatt prøver og dem finner ikke noe. Skal prøve å gjøre ting bedre med kosten nå da. Reagerer på del mat så har sikkert noe å si det også....

Andre av dere som har noen råd her? eller noe dere har efart vil veldig gjerne høre!!!!!

sjarmisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som ikke dreper meg gjør meg bare sterkere :-.) Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 18:58   #2
trulss
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Eidkjosen, Kvaløya (Tromsø)
Alder: 59
Innlegg: 14
trulss er på en erverdig vei

Sv: Hormoner og lavkarbo diett

Animalsk kosthold med kjøtt, fisk, egg og smør var anbefalt fra dr Hexeberg, og gjorde meg frisk. Anbefaler Hexeberg på det sterkeste!
Har dem undersøkt om det er sykdommen ME?
Lavkarbo er helt perfekt også for denne sykdommen, forteller de som har og har hatt den. God bedring!

trulss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vLCHF.no Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 19:09   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hormoner og lavkarbo diett

Trodde Hexeberg anbefalte lavkarbo på det varmeste, jeg?

Du har faktisk ingen ting å tape, men en hel masse å vinne på å prøve lavkarbo- kosthold!
Mange her som kan fortelle om stabilisering av insulin og mange andre hormoner etter en liten periode med ferverring!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 17:51   #4
Lilleslem
Medlem
 
Lilleslem sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Nord-Norge
Innlegg: 164
Lilleslem er på en erverdig vei

Sv: Hormoner og lavkarbo diett

Opprinnelig lagt inn av sjarmisa, her.

Hei og hå alle sammen!
Lurte på om noen av dere har noe å komme med her når jeg lurer på hormoner og hvordan maten virker inn på dette?

Jeg gå rhos hexeberg og har mye hormonsymptomer som hetetokter, frysetokter, litt eksem, mye svimmelhet, slitenhet osv...

Vet det kan være indikasjon på lavt stoffskifte men har tatt prøver og dem finner ikke noe. Skal prøve å gjøre ting bedre med kosten nå da. Reagerer på del mat så har sikkert noe å si det også....

Andre av dere som har noen råd her? eller noe dere har efart vil veldig gjerne høre!!!!!

Jeg har samme plagene som deg! Har vært på Lavkarbo siden i vinter. Tenker som så at Lavkarbo kan ikke hjelpe oss alle mot alt , dessverre! Skal likevel høre med legen min som ikke er helt i mot lavkarbo

__________________



]
Lilleslem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman/Hexeberg Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 17:55   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hormoner og lavkarbo diett

Opprinnelig lagt inn av sjarmisa, her.

Hei og hå alle sammen!
Lurte på om noen av dere har noe å komme med her når jeg lurer på hormoner og hvordan maten virker inn på dette?

Jeg gå rhos hexeberg og har mye hormonsymptomer som hetetokter, frysetokter, litt eksem, mye svimmelhet, slitenhet osv...

Vet det kan være indikasjon på lavt stoffskifte men har tatt prøver og dem finner ikke noe. Skal prøve å gjøre ting bedre med kosten nå da. Reagerer på del mat så har sikkert noe å si det også....

Andre av dere som har noen råd her? eller noe dere har efart vil veldig gjerne høre!!!!!

Går du hos Hexeberg får du helt sikkert gode råd! Lavkarbo hjelper på hormonbalansen i kroppen - men det er ikke sikkert lavkarbo vil gjøre deg helt frisk om du har underliggende lidelser som må behandles med medisiner.

Det jeg kan si er at spiser du et lavkarbokosthold - som innebærer gode og rene råvarer som rene proteinkilder, mye grønnsaker og bær og sunt og godt fett som smør og kvalitetsoljer - har du ihvertfall gjort DITT til å hjelpe kroppen din med å få det bedre

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kviseproblem(hormoner?mat?) Opheliia Stoffskifte / hormonproblemer 9 22-11-10 08:23
EuroDiet/hormoner kikja Eurodiett 11 15-06-09 22:05
Kjønnshormoner og andre hormoner? lillestine Stoffskifte / hormonproblemer 7 06-02-09 20:04
Hormoner på bærtur...? Jeannie Stoffskifte / hormonproblemer 6 24-01-05 10:55
Endring i hormoner? cathrine Fysisk og mental helse 10 08-01-05 14:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no