Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Fast føde = ikke populært

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-07-10, 02:40   #26
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Fast føde = ikke populært

Ser mine søte små spiser litt anderledes, og kanskje mere
Sønnen min åpner gjerne dagen med 2-4 Brødskiver med ost eller skinke, dattra med egg og bacon. Så luncher de etter behov, gjerne brød på begge. (Brødet her i gården er heimeavla og grovt) Til middag spise ham gjerne mye mere enn meg, og hun noe mindre. Potet unngås, ungene liker det ikke. Basmatiris går ned på høykant. Grønnsaker like så. Guttungen er en hay etter grønnfor som knask.

Btw. Sønnen er 14, dattra strax 13 Lenge siden grøt og flaske ja.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 10:41   #27
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Fast føde = ikke populært

Hehe, ja. Det bør nesten være forskjell på hvor mye en liten snelle på 10 måneder og hvor mye tenåringer spiser

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 11:17   #28
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Fast føde = ikke populært

Er jo kun et lite øyeblikk siden jeg tok imot dem jo.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 11:47   #29
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Fast føde = ikke populært

Opprinnelig lagt inn av Runegutt, her.

Er jo kun et lite øyeblikk siden jeg tok imot dem jo.

De vil nok alltid være små... I følge pappa er jeg fortsatt bare 45cm og 2kg Og nå veier jeg mere enn ham.. Var flaut i forrige uke da han skulle padle og lånte min vest og måtte stramme den...

Men ellers kommer unger i alle utgaver, noen spiser mye, noen lite, noen liker alt og noen ikke noe. Den ene her elsker tørka frukt og får litt aprikoser, hun andre vil absolutt ikke ha.. Hun vil helst bare ha pålegg, fisk og fett kjøtt. Han andre vil ehlst bare ha tyrkisk yoghurt med mosa bær og havregryn.. Men begge sier ja til ei skive til frokost og spiser de en HEL brødskive jubler jeg... Sammenlignet med hun som sondemates, så synes jeg de også spiser lite..
Vi var i sverige forrige uke, en uke i lavvo tilsier litt enkel mat som ungene helt sikkert spiser, det gikk i knekkebrød, svensk brød(kake? ) og syltetøy på flaske, grøss og gru. Sånn for senere, syltetøy er noe kliss i soveposer mm, sammen med sand var det virkelig lekkert

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fast føde til spedbarn Vibeke-67 Barns kosthold 26 25-10-10 12:27
Karbohydrater - Flytende vs fast føde. Changes Lavkarbo generelt 17 07-03-07 19:20


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no