Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

The return of romertopf

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-03-10, 18:43   #51
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Ble bomtur i dag, Ikea Furuset har ikke sånn leirgryte (og de visste ikke om de fikk det heller), må visst på Slependen. grmf.

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 19:25   #52
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Serenio, her.

Ble bomtur i dag, Ikea Furuset har ikke sånn leirgryte (og de visste ikke om de fikk det heller), må visst på Slependen. grmf.

Du vet du kan sjekke på nettet hva de har inne?
Ellers så jeg i dag at de hadde på Clas Ohlson til 189,- . En ganske stor en, også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 20:55   #53
Serenio
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 143
Serenio er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Ja, jeg hadde bare glemt at det gikk an. Takker for Clas Ohlson-tips.

Serenio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert (DS i 2003) men vil gjerne leve LCHF Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 21:10   #54
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Serenio, her.

Ja, jeg hadde bare glemt at det gikk an. Takker for Clas Ohlson-tips.

Er så lei av bomturer til Ikea, så det er det siste jeg gjør før jeg drar dit, selv om det tar mindre enn 10min å komme til Slependen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 12:45   #55
Øystein
Medlem
 
Øystein sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 196
Øystein er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Nå ble jeg veldig inspirert til å prøve ei slik leirgryte! Hvilke egenskaper er det denne romertopfen har som gjør at maten smaker bedre?

__________________

Øystein er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 13:05   #56
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Poenget er vel det at man legger den i vann først! Leiren suger til seg dette vannet som blir til damp i ovnen og gjør maten ekstra saftig.
Feks kan oksestek være vanskelig å steke fordi den fort blir tørr, har aldri opplevd det i en römertopf!

I boken min står det at blant annet at alle smaksemner blir bevart og at maten blir brasert(dampstekt).

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 15:44   #57
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Øystein, her.

Nå ble jeg veldig inspirert til å prøve ei slik leirgryte! Hvilke egenskaper er det denne romertopfen har som gjør at maten smaker bedre?

Det er ikke noe magisk med en leirkrukke, du kan like gjerne bruke en stekepose. Du vil da slippe vasken og skapplassen.

Poenget for saftig mat er å bruke lav temperatur over lang tid. Sous vide gir perfekt kontroll hvis du vil ha saftig mat.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 19:09   #58
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Nei, du kan ikke like gjerne bruke en stekepose!

Blir ikke den samme delikate maten, syns jeg. Neeeeei, blir ikke det samme, nei!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 19:46   #59
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Nei, du kan ikke like gjerne bruke en stekepose!

Blir ikke den samme delikate maten, syns jeg. Neeeeei, blir ikke det samme, nei!

Enig med Kitt! Stekepose blir IKKE det samme!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:27   #60
Cornelia
Medlem
 
Cornelia sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 298
Cornelia er ny på veien

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av kristinem, her.

Men lar dere den stå i ovnen mens dere er på jobb og sånn? Er ikke det litt skummelt, med ovnen på og ingen hjemme mener jeg?

Dette lurte jeg veldig på også. Vet ikke om jeg hadde turt det.
Men skjønner hva jeg har gjort feil da jeg få ganger har brukt leirgryten vi har hjemme. Jeg har ikke latt den ligge i vann - bare skyllt av den og jeg har definitivt ikke latt det stå lenge nok i ovnen.
Har en stor oksesteik hjemme så spørs om ikke dette skal testes.
Hvis jeg setter det i ovnen på morgenen så burde det vel da være bra til middag i 16-17 tida?

Ett annet spørsmål , har dere ovnen på varmluft eller "vanlig" over/under varme? På ovnen min har desverre varmluften gått istykker tror jeg.. bare varmluft med grill virker..

__________________


Cornelia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:31   #61
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Om det er lenge siden du har brukt leirgryta, la den ligge i venn minst et par timer, lokket også! (Helst over natta)

Jeg bruker bare vanlig over-/undervarme!

Fikk denne av en kompis.:
Oksestek i leirgryte

Beregn 1- 11/2 time pr kg
Kald ovn 220 grader

Gulerøtter etter 1/2 time
Blomkål 1/2 time før slutt
Løk fra start
Fløte/CF et kvarter før slutt

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:49   #62
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Du mener man skal sette gryta inn mens ovnen fortsatt er kald?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:01   #63
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Sist vi hadde oksestek la jeg ferdig krydret stek, masse grønnsaker samt en skvett rødvin i gryta, satte den inn på ca 120-150 gr og reiste på offroadkjøring

Kom hjem slitne, kalde og ikke minst sultne 7-8 timer senere til en meget ferdig stek. Lagde saus av krafta og dyttet innpå. Steka var så mør at den kunne spises med skje

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 12:58   #64
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Ja, man skal sette inn leirgryta i kald ovn.
Først i bløtt i en halvtimes tid også inn i kald ovn.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:52   #65
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Ok, jeg MÅ bare kjøpe en sånn en når jeg får penger, skjønner jeg . Jeg vil også ha kjøtt som kan spises med skje

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 14:07   #66
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok, jeg MÅ bare kjøpe en sånn en når jeg får penger, skjønner jeg . Jeg vil også ha kjøtt som kan spises med skje

Ja, det er helt fantastisk! Rett og slett.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:31   #67
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok, jeg MÅ bare kjøpe en sånn en når jeg får penger, skjønner jeg . Jeg vil også ha kjøtt som kan spises med skje

Veldig greit å kunne kjøpe billig kjøtt og få det skikkelig mørt uten noe styr
Grønnsakene blir helt møre når de ligger like lenge som steka, digg å knuse dem inn i sausen/krafta og slurpe innpå

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 15:32   #68
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ok, jeg MÅ bare kjøpe en sånn en når jeg får penger, skjønner jeg . Jeg vil også ha kjøtt som kan spises med skje

Som sagt, du finner en fin en på Clas Ohlson for 189,- når du kommer så langt.
Ellers kjøpte jeg en fin en på loppis for 2 år siden for en 10'er!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 16:47   #69
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Jepp!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 19:47   #70
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Lett påvirkelig som man er så endte jeg opp med å kjøpe en på Clas Ohlson i går
Den står i ovnen nå og godgjør seg.

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 20:34   #71
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Jeg lurer på å nevne dette hjemme hos mor og far i påsken. De tenderer til å samle på mye rart for en regnværsdag. Vet de blant annet har fonduegryte som de ikke klarer å kvitte seg med (ikke at jeg skal ha det, altså. Kokende olje er vel idet siste jeg er hypp på å tilberede kjøttet mitt i ).

Jeg har forresten ønsket meg manuell kjøttkvern med pølsehorn til bursdagen min! DET hadde vært stas, det. Jeg elsker pølser, men gidder liksom ikke å trykke i meg alt dette stivelsesmakkverket, og å kjøpe Jakobs-pølser blir for dyrt og Ketolysepølsene smaker omtrent like spennende som First Price sine grillpølser ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 21:34   #72
LineJM
Seniormedlem
 
LineJM sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Bergen
Innlegg: 630
LineJM er på en erverdig vei

Sv: The return of romertopf

Lurt! Jeg vet at mamma har en sånn en stuet bort i kjelleren men det er litt for langt unna til at det er lett å overta, dessuten er den veldig stor. Passer bedre med en litt mindre til enmannshushold.

Lage egne pølser høres spennende ut! Jakobs er ganske dyre ja, har enda ikke smakt ketolysepølsene. Hvis jeg spiser pølser så er det oftest Bønes pølser. Spesielt lammepølsene er gode.

Maten er forresten ferdig. Ble knallgodt!

__________________

"Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams
"Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria
LineJM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 22:20   #73
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jakobs-pølser blir for dyrt

Men de er verdt det... Eller overtal en venn med bil til å kjøre til sverige, Böklunder er helt greie og grei pris.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 22:30   #74
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: The return of romertopf

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men de er verdt det... Eller overtal en venn med bil til å kjøre til sverige, Böklunder er helt greie og grei pris.

Men jeg skal jo få manuell kjøttkvern med pølsehorn i bursdagsgave

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 23:09   #75
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: The return of romertopf

Jeg fant en romertopf i skapet hos mamma! Hurra! Var vissnok noe pappa kjøpte engang i sin ungkarstilværelse på 70-tallet. Den skal prøves i påsken Gleder meg! Har lest denne tråden med vann i munnen ...

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no