Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-04-06, 12:00   #1
Amagetha
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 67
Amagetha er på en erverdig vei

Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Hei

Mulig dette blir sett på som en skikkelig sytemelding, men jeg trenger hjelp. Nå. Ellers veit jeg ikke hva jeg gjør.

For å begynne med begynnelsen, jeg har aldri i mitt liv klart å gå ned mer enn 2-3 kg av gangen. Og jeg har, som de fleste andre bare gått opp igjen det og mer etterpå. Jeg har aldri holdt ut i mer enn 2-3 dager maks, så det jeg da har gått ned har bare vært vann.

Jeg endte på 144,2 på det høyeste som ble veid og registrert av meg selv (jeg vet jeg veide mer en periode, for det ser jeg på bilder) og da skjedde det et eller annet i hodet mitt som fortalte meg at snur jeg ikke ting nå så går det aldri bra. Og så klarte jeg det. Jeg gikk ned ca 7 kg, og slankenett.no var min hjelp akkurat da. Jeg passet litt mer på hva jeg da puttet i munnen. Men så klarte jeg ikke mer, for jeg overspiser hvis jeg får sjansen. Så tenkte jeg på Atkins, og så ble det til at jeg klarte å gå over til det.

Jeg hadde prøvd Atkins før, men jeg var muligens ikke motivert nok den gang. Denne gang fikk jeg det til, og med de 7 kg jeg klarte uten atkins, har jeg gått ned 17,2 kg. Dette har tatt ca 5 mnd. Jeg har hatt opphold der jeg har gått tilbake til min overspising (av dårlig mat) osv. Så det har ikke vært 3,4 kg pr mnd for å si det sånn, men heller noen mnd på null og noen på det dobbelte. Men ja.

Nå har jeg altså et platå. Eller er det et platå? Jeg gjorde ting som før når det stoppet helt opp. Dette er jeg ikke vant med når jeg ER FLINK. Hadde jeg vært uflink hadde det vært greit om jeg stod stille eller gikk opp. bor

Jeg har prøvd to-tre dager med å spise for lite med vitende vilje for å lure kroppen til å gå ned (altså en salat med reker om dagen).

Jeg har prøvd meg på en kosedag for å lure kroppen til å tenke at den ikke trenger kriseholde på fettet mitt.

MEN - bortsett fra det har jeg vært like flink som jeg alltid har vært på atkins!

Men? Nei.

Ingenting.

Jeg går opp ca 500 gram en dag. Den neste ned 500 gram. Den neste? Opp 500 gram. Sånn går det HELE VEIEN nå. opp og ned. Jeg var på det laveste 126,2, men er i dag på 127,0. Sånn går det opp og ned.

Dette har nå holdt på i 16 dager. Og hvis noen ler av det, så ja. Det er et stort problem for ei som før ikke kunne holde på i mer enn en dag av gangen (i heldige perioder maks 3 dager) når jeg faktisk gikk ned. Og nå går jeg ikke ned i det hele tatt. Det er en drittprøvelse jeg ikke liker i det hele tatt. Jeg har søkt rundt her på lavkarbo og på nettet, men blir for det meste bare lei meg av å lese "slutt å syt, jeg har hatt platå i 4 mnd". Jeg nekter å ha platå i 4 mnd. Det orker jeg ikke. Heh.

Jeg har spist litt ekstra de to siste dagene, for å se om det kunne være at jeg rett og slett spiste for lite (jeg blir litt matlei på atkins, tross at jeg er en dreven overspiser, veldig kjekt sånn). Men det har ikke vekta reagert på (utenom sin opp og ned-reaksjon som alltid er der, for tiden).

Vel. Jeg har trent BITTELITT i det siste, men det ble med to-tre dager step. Fordi jeg ble så frustrert over at jeg ikke gikk ned at jeg ikke orket det mer. Jeg har gått mer tur etter at jeg fikk platå, enn jeg gjorde før det. Dvs fra null tur til litt tur.

Det kan vel umulig være vann? Hvordan kan jeg bære på så mye vann ekstra i hele 16 dager. Nå vil jeg NED igjen. For jeg takler ikke dette her, jeg blir skikkelig deppa av det.

Målene mine på kroppen er det samme.. (tror jeg, da, er så vanskelig ta mål rundt mage synes jeg.

Noen med noen råd til ei fortvila jente? Jeg vil se tallet gå nedover på vekta!

__________________
Amagetha
Amagetha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 13:05   #2
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Opprinnelig lagt inn av Amagetha

Hei

Jeg [..] blir for det meste bare lei meg av å lese "slutt å syt, jeg har hatt platå i 4 mnd". Jeg nekter å ha platå i 4 mnd. Det orker jeg ikke. Heh.

Jeg tenkte det samme etter 16 dager, men det går faktisk helt fint å ha platå i fire måneder...etterhvert, med tanke på min egen erfaring etter tre måneder med stillstand.

Skulle ønske jeg hadde noen gode råd, men det har jeg egentlig ikke, bortsett fra dette: Slutt å stress, ikke mas på kroppen din, glem vekta, kast den, tøm hodet for alle tanker som har med slanking å gjøre, ut med alle fortvilte følelser, slapp av, nyt livet og fortsett den sunne nye livsstilen din, ikke tenk at du er på slankekur, men lev....og kroppen vil følge etter, det tror jeg ihvertfall at min er i ferd med å gjøre nå.

Jan.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 13:23   #3
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

har ikke så mye råd å gi, enn at du kanskje ikke har annet valg enn å fortsette?? Du skriver at du ikke orker å ha platå, men det er ikke så lett å endre over natta... Kroppen lever sitt liv, og jobber ikke alltid med oss.. Hvis du har funnet ut at du kan leve på og med atkins så er det jo mye bedre enn å bli 144 kg igjen o overspise? har du startet journal så du kan føre opp hva og hvor mye og når du spise og drikker? Mye lettere å følge med sjøl, og mye råd og tilbakemeldinger da..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 13:26   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Når det gjelder platå, så vær VELDIG obs på at det som regel kun gjelder VEKTEN. Bruker du målebånd? Husk at du kan øke i muskelmasse og miste fett, da vil det ikke vise på vekten, noen går tilogmed OPP i vekt, men buksene blir løsere.

Det dummeste noen kan gjøre (som jeg selv har gjort mange ganger) er å KUN veie seg og gå utifra det vekten sier.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 13:34   #5
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det dummeste noen kan gjøre (som jeg selv har gjort mange ganger) er å KUN veie seg og gå utifra det vekten sier.

Helt enig. Det har har tatt sin tid, men jeg har innsett det nå. Vekta brukes bare en gang i uka, og kanskje ikke det en gang, da bruker jeg heller en bukse som engang i mitt tidligere liv satt løst og fint, og som nå kjennes som et pølseskinn, og til å begynne med fikke jeg den ikke rundt livet en gang, men det er et pølseskinn som stadig sitter løsere og løsere for hver uke, selv om forskjellen kanskje er minimal. Buksa henger på badet, den, hele tiden, for å minne meg på at det tross alt går rette veien, selv om vekta ikke alltid er like enig. Jeg stoler mer på buksa enn på vekta, det er ihvertfall sikkert.

Jan.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 13:41   #6
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Du har jo hatt en formidabel sukess med din aktins. Du raste jo ned masse i begynnelsen. Og når du har det sånn måå du regne med et platå før eller siden. Se på meg da.. Jeg stod stille i 3 uker gikk så ned nesten en kilo og sto stille enda tre uker til. Nå i dag har jeg gått opp 1 kilo.. Ikke moro, men må bare bite tenna sammen og tro at Aktins er tingen og at ting vil løsne bare man er tro mot dietten. Kjør knallhardt på karbene. Aldri over 20 og aldri under 20. Få mesteparten fra grønnsakene og intensiver treninga di. Jeg har starta trening igjen jeg og håper det vil bidra til at ting går rette veien igjen. Kryss finga, hold ut!

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 14:53   #7
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Opprinnelig lagt inn av Amagetha

Hei



Vel. Jeg har trent BITTELITT i det siste, men det ble med to-tre dager step. Fordi jeg ble så frustrert over at jeg ikke gikk ned at jeg ikke orket det mer. Jeg har gått mer tur etter at jeg fikk platå, enn jeg gjorde før det. Dvs fra null tur til litt tur.

Når du trener så sliter du noen trevler i musklene. når du hviler så bygger du opp igjen disse og de blir sterkere og kraftigere enn før for å bedre kunne tåle belastningen. Dette skjer i størst grad de første treningene og mindre grad senere. Derfor går du litt opp i vekt etter de første treningene. Når du har fått litt mer muskler får du større forbrenning og du går lettere ned i vekt. Så bare fortsett å trene du og så må du kikke i speilet for å beundre deg selv hvor mye flottere du er blitt.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 15:10   #8
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Detta är ingen tröst men jag tror det är helt naturligt att ha platåer emellanåt. Kroppen stoppar upp och funderar på vad som sker och justerar sig till nuläget. Som de andra säger - ta fram målebandet så ser du att ting sker även om du inte ser det på vågen. Men - jag känner igen din frustration. Min man har stått still i 6 veckor och har varit urfrustrerad, men sen plötsligt gick han ner ett kilo förra veckan och ytterligare ett denna vecka. Ha tålamod och ge inte upp!!

//Monica

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-04-06, 19:19   #9
Nett
Seniormedlem
 
Nett sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 1.587
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Forstår din frustrasjon veldig godt!

Jeg sto stille i ca 4 uker og det var ikke gøy. Men jeg gikk gjennom kostholdet mitt og fant ut at jeg hadde spist litt annerledes de ukene jeg sto stille - i forhold til de ukene jeg gikk ned I "den gode perioden" spiste jeg ikke ost, fløte og andre melkeprodukter samt sukkkerfrie drops, tyggis og brus (hellen ingen baconcrisp) men det hadde liksom bare kommet snikende inn i kostholde mitt Nå har jeg kuttet ut - og vekten, den går nedover

Har også god erfaring med å følge blodtypedietten (O) i tillegg til Atkins!!

Lykke til - og ikke gi opp!!

__________________
Nett
Nett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 11:45   #10
Amagetha
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 67
Amagetha er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Tusen takk for mange ærlige og koselige svar!

Blodtypedietten, skal jeg se nærmere på, kanskje det kan være en hjelp. Det kjipe er vel at platåer er helt naturlig, men likevel kommer frustrasjonen.

Ja, jeg bruker målebånd, men synes det er vanskelig å måle, så jeg er litt usikker. Men jeg får på meg noen bukser jeg ikke fikk igjen tidligere. Ser helt forferdelig ut, men jeg får de PÅ og med knappen IGJEN. Mulig jeg bare har utvida dem de gangene jeg har prøvd dem tidligere :P Høhø.

__________________
Amagetha
Amagetha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-04-06, 12:39   #11
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Ta sikte på 2 cm over navelen så har du et sikkert utgangspunkt for magemålet..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 01:00   #12
dirvi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Alder: 67
Innlegg: 9
dirvi er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Opprinnelig lagt inn av Amagetha

Hei

Mulig dette blir sett på som en skikkelig sytemelding, men jeg trenger hjelp. Nå. Ellers veit jeg ikke hva jeg gjør.

For å begynne med begynnelsen, jeg har aldri i mitt liv klart å gå ned mer enn 2-3 kg av gangen. Og jeg har, som de fleste andre bare gått opp igjen det og mer etterpå. Jeg har aldri holdt ut i mer enn 2-3 dager maks, så det jeg da har gått ned har bare vært vann.

Jeg endte på 144,2 på det høyeste som ble veid og registrert av meg selv (jeg vet jeg veide mer en periode, for det ser jeg på bilder) og da skjedde det et eller annet i hodet mitt som fortalte meg at snur jeg ikke ting nå så går det aldri bra. Og så klarte jeg det. Jeg gikk ned ca 7 kg, og slankenett.no var min hjelp akkurat da. Jeg passet litt mer på hva jeg da puttet i munnen. Men så klarte jeg ikke mer, for jeg overspiser hvis jeg får sjansen. Så tenkte jeg på Atkins, og så ble det til at jeg klarte å gå over til det.

Jeg hadde prøvd Atkins før, men jeg var muligens ikke motivert nok den gang. Denne gang fikk jeg det til, og med de 7 kg jeg klarte uten atkins, har jeg gått ned 17,2 kg. Dette har tatt ca 5 mnd. Jeg har hatt opphold der jeg har gått tilbake til min overspising (av dårlig mat) osv. Så det har ikke vært 3,4 kg pr mnd for å si det sånn, men heller noen mnd på null og noen på det dobbelte. Men ja.

Nå har jeg altså et platå. Eller er det et platå? Jeg gjorde ting som før når det stoppet helt opp. Dette er jeg ikke vant med når jeg ER FLINK. Hadde jeg vært uflink hadde det vært greit om jeg stod stille eller gikk opp. bor

Jeg har prøvd to-tre dager med å spise for lite med vitende vilje for å lure kroppen til å gå ned (altså en salat med reker om dagen).

Jeg har prøvd meg på en kosedag for å lure kroppen til å tenke at den ikke trenger kriseholde på fettet mitt.

MEN - bortsett fra det har jeg vært like flink som jeg alltid har vært på atkins!

Men? Nei.

Ingenting.

Jeg går opp ca 500 gram en dag. Den neste ned 500 gram. Den neste? Opp 500 gram. Sånn går det HELE VEIEN nå. opp og ned. Jeg var på det laveste 126,2, men er i dag på 127,0. Sånn går det opp og ned.

Dette har nå holdt på i 16 dager. Og hvis noen ler av det, så ja. Det er et stort problem for ei som før ikke kunne holde på i mer enn en dag av gangen (i heldige perioder maks 3 dager) når jeg faktisk gikk ned. Og nå går jeg ikke ned i det hele tatt. Det er en drittprøvelse jeg ikke liker i det hele tatt. Jeg har søkt rundt her på lavkarbo og på nettet, men blir for det meste bare lei meg av å lese "slutt å syt, jeg har hatt platå i 4 mnd". Jeg nekter å ha platå i 4 mnd. Det orker jeg ikke. Heh.

Jeg har spist litt ekstra de to siste dagene, for å se om det kunne være at jeg rett og slett spiste for lite (jeg blir litt matlei på atkins, tross at jeg er en dreven overspiser, veldig kjekt sånn). Men det har ikke vekta reagert på (utenom sin opp og ned-reaksjon som alltid er der, for tiden).

Vel. Jeg har trent BITTELITT i det siste, men det ble med to-tre dager step. Fordi jeg ble så frustrert over at jeg ikke gikk ned at jeg ikke orket det mer. Jeg har gått mer tur etter at jeg fikk platå, enn jeg gjorde før det. Dvs fra null tur til litt tur.

Det kan vel umulig være vann? Hvordan kan jeg bære på så mye vann ekstra i hele 16 dager. Nå vil jeg NED igjen. For jeg takler ikke dette her, jeg blir skikkelig deppa av det.

Målene mine på kroppen er det samme.. (tror jeg, da, er så vanskelig ta mål rundt mage synes jeg.

Noen med noen råd til ei fortvila jente? Jeg vil se tallet gå nedover på vekta!

Kære Amagetha

Jeg har ikke selv været på Atkins længe, men efter 3 dage så følte jeg ikke sult. Kæmpa på og lykka til.

dirvi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 08:34   #13
snoopygirl
Seniormedlem
 
snoopygirl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 56
Innlegg: 1.821
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

hei på deg!
har desverre ikke noe råd å gi deg,,,men ville bare si at jeg veit akkurat åssen det føles..

vekta mi har stått stille i mange mnd om gangen,selvom jeg har vært kjempe flink..
ganske fortvilende altså....

men ikke gi deg selvom det er tøft nå.

ønsker deg lykke lykke til:0)

ha en best mulig dag..

__________________
snoopygirl

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 13:26   #14
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Hej! Jag har också platåer emellanåt och det går trögt neråt, men i min "diet" (TTP40) tar jag en rensekur ca en gång i månaden. Det innebär att jag dricker en speciell rensedryck morgon och kväll, mina vitaminpakker - en morgon och en kväll samt äter bara proteiner och gröna grönsaker och dricker massa vatten - i 3 dagar. Jag äter ca var 3'e timme, inte så mycket, men passe. Och inget kaffe dessa 3 dagar. Denna rensekur brukar bryta platåen - när jag väger mig dag 4 väger jag mellan 1-2 kilo mindre än på dag 1. Sen fortsätter jag på min vanliga lavkarbodiet som vanligt, men jag spiser var tredje timme. Jag är inte hungrig, mina hormoner är i passe balanse och jag mår bra.

Om du är intresserad kan du läsa mer här https://www.tahitiannoni.com/norway/...ory/24449.html

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 14:17   #15
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Amageta er mest aktiv inne på SN. Jeg kan rapportere at det går veldig bra med henne for tida. Hun skrev dette innlegget da hun var på et platå. Nå er hun av platået og raser nedover som bare det.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 14:30   #16
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Drita kult! Oppmuntrende for alle andre som er på et såkalt "platå" også! Takk for oppdatering, Fjonken!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 15:23   #17
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Bara ett litet spørsmål - vad är SN?

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 15:31   #18
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Tror det er Slankenett

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-04-06, 16:48   #19
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Stemmer det SN = Slankenett.no

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 28-04-06, 16:14   #20
Amagetha
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 67
Amagetha er på en erverdig vei

Sv: Hjelp! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!

Oioi! Ja, jeg er mest aktiv inne på slankenett.. skriver omtrent hver dag der Hehe. Trodde liksom denne tråden var død for lenge siden

Men nå går det bra igjen, og jeg er kjempeglad i dag.

Til deg som snakket om tahitian noni, min far og mor driver med noni så jeg vet hva det er! Desverre har jeg ikke råd til noe annet enn akkurat til mat for tiden, så det blir med det... Hummm.

__________________
Amagetha
Amagetha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no