Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Disse trønderne!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-03-12, 14:47   #1
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Disse trønderne!

HER en filmsnutt hva trønderne bedriver..
Er det manko på damer i byen?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 14:53   #2
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!!!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

HER en filmsnutt hva trønderne bedriver..
Er det manko på damer i byen?

Stakkars trøndere

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 18:27   #3
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Æ vil itj.................

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 18:35   #4
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Også gubben som fant ut via slektforskninga at jeg er 1/8 trønder
Jammen flaks jeg ikke er mann også.....

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat
Gammel 21-03-12, 19:05   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Slapp HELT av - dette er tilreisende studenter som opptrer - trønderene er ikke typen til å finne på slikt selv Trust me - I'm a trønder

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 11:19   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Enig med Nerthus - det er nok studenter "sørantifra" det der. Trauste, træge trøndera finner ikke på noe sånt kan dere skjønne.

Og for ordens skyld - jeg synes det er dødspinlig og stappteit, dette stuntet!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 11:22   #7
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Enig med Nerthus - det er nok studenter "sørantifra" det der. Trauste, træge trøndera finner ikke på noe sånt kan dere skjønne.

Og for ordens skyld - jeg synes det er dødspinlig og stappteit, dette stuntet!

Stappteit er ordet, ja

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 18:12   #8
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Jeg er også trønder, lar pent være å valse rundt naken og eh.. gjøre uanstendige ting i byen

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 19:09   #9
Alynna
Seniormedlem
 
Alynna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sandvika
Innlegg: 524
Alynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt liktAlynna er veldig godt likt

Sv: Disse trønderne!

Haha, jeg har aldri hørt noen bruke prefikset "stapp" foran noe annet ord enn "mett" før jeg ble sammen med en trønder. Lærte at man kan si "stappmørkt", men jeg kommer nok alltid til å forbinde det ordet med potetstappe, eller noe annet grøtete: P

Alynna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest smak igjen for hver karbohydrat :) Ketolyse om jeg ønsker å gå ned i vekt. Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 19:12   #10
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

Haha, jeg har aldri hørt noen bruke prefikset "stapp" foran noe annet ord enn "mett" før jeg ble sammen med en trønder. Lærte at man kan si "stappmørkt", men jeg kommer nok alltid til å forbinde det ordet med potetstappe, eller noe annet grøtete: P

Stapp-- kommer i samme kategori som rå--? knall--? drit--? DA har jeg lært no nytt i dag! Stappbra!!!

Kan man si at noen er stappen?? Stappfin altså?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 19:25   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Stapp-- kommer i samme kategori som rå--? knall--? drit--? DA har jeg lært no nytt i dag! Stappbra!!!

Kan man si at noen er stappen?? Stappfin altså?

Jeg tror dritfin er et mer brukt uttrykk i den sammenhengen Kan ikke huske jeg har hørt stappen... men stappmørkt - DEN bruker jeg selv ofte

Hm - si stappmørkt mange ganger etter hverandre og ordet blir ganske snålt...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 19:58   #12
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Stapp-- kommer i samme kategori som rå--? knall--? drit--? DA har jeg lært no nytt i dag! Stappbra!!!

Kan man si at noen er stappen?? Stappfin altså?

Nei, stappfin eller stapp-pen er det ikke noe som heter, ikke på trøndersk i alle fall. Stappfull, stappteit og stappmett (helt stappa) er vel de ordene jeg kommer på i farta. Sprængteit kan man også si.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 02:06   #13
Brokkoli
Medlem
 
Brokkoli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 495
Brokkoli er en juvelBrokkoli er en juvelBrokkoli er en juvel

Sv: Disse trønderne!

Uffda, flau video. Satser på at det er tilreisende studenter, ja. Jeg har alltid vært så utrolig svak for trøndere av en eller annen merkelig grunn. De har taket på meg

__________________
Fra feit til heit!



Brokkoli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins induksjon Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 02:15   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Hva i all verden er greia med han som sitter midt i veien der?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 19:25   #15
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Brokkoli, her.

Uffda, flau video. Satser på at det er tilreisende studenter, ja. Jeg har alltid vært så utrolig svak for trøndere av en eller annen merkelig grunn. De har taket på meg

*holde i hånda*

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hva i all verden er greia med han som sitter midt i veien der?

ser på det som etter hans oppfatning er voksenmateriale og eh... koser seg sikkert

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 19:35   #16
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Jeg skal på trønder-fest om noen uker, dette utvidet jo reportoaret av utkledning (evt avkledning) en smule da...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 19:37   #17
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg skal på trønder-fest om noen uker, dette utvidet jo reportoaret av utkledning (evt avkledning) en smule da...

At du tørr

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 19:42   #18
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg skal på trønder-fest om noen uker, dette utvidet jo reportoaret av utkledning (evt avkledning) en smule da...

Så heldig du er! Trøndere er genialt festlige og feste sammen med Skal selv hjem (til Trondheim) en tur i slutten av april - reunion med flotte jenter jeg gikk reiseliv sammen med da jeg var 18.... DET gleder jeg meg vilt til!!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 19:55   #19
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Jeg tror ikke det kommer en eneste trønder på festen altså... . Det er trønder som er tema. Servering av sodd, trønderrock, kle deg som en trønder osv.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 20:52   #20
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg tror ikke det kommer en eneste trønder på festen altså... . Det er trønder som er tema. Servering av sodd, trønderrock, kle deg som en trønder osv.

HAHAHAHAHAHAHA det er det morsomste jeg har hørt om på lenge! FINNES det altså? Herlighet - ruller rundt i sofaen her av latter nå... Trodde seriøst du mente fest i trøndelag jeg - med ordentlige trøndere

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:07   #21
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

HAHAHAHAHAHAHA det er det morsomste jeg har hørt om på lenge! FINNES det altså? Herlighet - ruller rundt i sofaen her av latter nå... Trodde seriøst du mente fest i trøndelag jeg - med ordentlige trøndere

Det er vel en årlig begivenhet på studentersamfundet i trondheim og, om jeg ikke husker helt feil...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:35   #22
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Ja det har du nok helt rett i - det blir bare rart å høre det... når man ER trønder selv... og har spist sodd som hovedrett i bryllup (flere ganger), med karsk utpå kvelden på nesten alle fester (inkludert min egen 30- og 40-årsfeiring) og har venner som absolutt ser skinnvest (og aller helst tresko...) som en nødvendighet når det er festlig lag

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 22:29   #23
Egwene
Seniormedlem
 
Egwene sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 33
Innlegg: 692
Egwene er ny på veien

Sv: Disse trønderne!

Ugh, glad det ble vist at det er slik i sør-trøndelag da, der hvor "fintrøndærne" bor, og ikke her i nord-trøndelag. :P

__________________
Egwene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og styrketrening Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 22:30   #24
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

nord-trøndelag er jo et kapittel for seg selv...

nerthus: jess. been there, done that. jeg er en dårlig trønder, though. jeg synes hverken sodd eller karsk er no særlig men etter noen glass så kan det fort bli en stram en likevel..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 22:43   #25
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Disse trønderne!

Jeg har gode venner i trøndelag. Tiden sammen med dem vil jeg alltid huske!
Jeg husker især turen med en liten vannloppe i full fart (180 hk) rundt Munkholmen, dykking i Skarnsundet og koselige kvelder med karsk. Savner det selv om jeg aldri likte karsk, men heller drakk kaldtrøkk (hb, vann og sukker).

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Disse tablettene HildeT Ketolysekuren 5 13-07-10 21:39
disse ketolysestickene... mamita30 Ketolysekuren 2 28-01-09 10:53
Hva med disse ... Aquarius Ketolysekuren 4 27-09-07 16:42
Må man ha disse ketolysetablettene? geysirland Ketolysekuren 9 06-09-07 09:26
Disse frokostpannekakene ... Chia Ketolysekuren 4 15-08-07 17:10


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no