Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Brød, brød og atter brød!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-08-07, 10:20   #1
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Brød, brød og atter brød!

Etter min menig er noe av det beste med å leve lavkarbo at jeg slipper å spise brød, derfor overrasker det med å se at folk stadig skriver at de savner brødet. Sannheten er at jeg faktisk ikke liker brød noe særlig. Før jeg begynte med lavkarbokosthold spiste jeg brød som alle andre, men jeg har aldri syntes det var spesiellt godt, det var bare noe jeg måtte spise. Det var jo pålegget som smakte, ikke brødet!

Jeg har vært overvektig det meste av livet, og ble stadig innprenta om hvor viktig det var å spise magert. Spis mye brød, men vær forsiktig med pålegget var omkvedet. Kanskje det er derfor jeg ikke liker så godt brød nå?

Når folk vil kritisere lavkarbokostholdet er det et vanlig argument at et kosthold med lite karbohydrater er så ensidig. Jeg er fullstendig uenig! Kan ikke tenke meg et mer kjedelig og ensidig kosthold enn det typiske norske med brød, brød og atter brød. Brød til frokost, brød til matpakka på jobben/skolen og brød til kvelds igjen.

Jeg har prøvd å lage brøderstatninger som atkinsbrød og ketolysebrød, men jeg spiser dette veldig sjeldent. De eneste gangene jeg synes jeg trenger brød er hvis jeg er på besøk eller i selskap, og alle andre spiser brødmat. Hvis jeg for eksempel er invitert til kveldsmat hos venner og det blir servert vanlig mat med brød og pålegg er det greit å ha med noe eget brød så det ikke blir noe ekstra jobb for vertsfolket. Men jeg bruker aldri brøderstatninger til daglig når jeg er for meg selv.

Jeg var lei av brødmat allerede som barn, og husker godt at jeg sa til Mamma: Når jeg blir voksen og kan bestemme selv hva jeg skal spise, da skal jeg slutte å spise brød, bare spise pålegg! Det ble mer sant enn jeg noen gang hadde trodd....

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 10:51   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Artig lesing

Det er nok ikke BRØDET i seg selv som smaker så godt, men med GODT med smør og MYE pålegg er det fantastisk

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 11:05   #3
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Brød, brød og atter brød!

Jeg savner heller ikke brød vanligvis. Men, noen ganger savner jeg noe å ha pålegget på - f.eks laks og eggerøre. Eller pultost.

Husker jeg spiste brød med masse smør, pultost og masse smør oppå der igjen da jeg var liten. Det var skikkelig nam.

Ellers er jeg helt enig - brød er oppskrytt. Og så har jeg tre barn som alle sammen liker middag bedre enn brød de også...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 11:15   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Må flire litt jeg også. En kollega fnyste over lunch-salatene mine (som jeg varierer i det uendelige) og lurte på om jeg ikke ble fryktelig lei av å spise salat til lunch hver dag !

Neeeeei, svarte jeg, - ikke mer lei enn du blir av å spise brødskiver med brunost til frokost, lunch og kvelds.... hver dag. Da ble det stille.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-08-07, 16:52   #5
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Utrolig bra

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 23-08-07, 19:53   #6
Valeriana
Medlem
 
Valeriana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 253
Valeriana har en fantastisk aura rundt segValeriana har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Brød, brød og atter brød!

Tusen takk for tilbakemeldingene!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Artig lesing
Det er nok ikke BRØDET i seg selv som smaker så godt, men med GODT med smør og MYE pålegg er det fantastisk

Jo da, jeg kan vel være enig i at nybakt brød med masse smør og pålegg er ganske godt, men jeg klarer meg greit uten også. Problemet for meg er at hvis jeg skal klare å spise brød jevnlig må jeg ha så mye pålegg at det blir en temmelig usunn kombinasjon. Og dyrt blir det også...

En annen sak når det gjelder å spise brødmat, er at jeg synes det er vanskelig å bli skikkelig mett. Jeg blir full i magen av brødet, men ikke skikkelig tilfreds. Brødet gjør meg mett i magen, men ikke i hodet, hvis dere forstår hva jeg mener med det.

Jeg føler meg som en skikkelig særing blant folk flest fordi jeg vanligvis spiser hverken brød, kornblandinger, poteter, ris eller pasta. Men heldigvis vet jeg at jeg har mange likesinnede her på forumet

Valeriana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 16:38   #7
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Brød, brød og atter brød!

Når jeg ser på kollegene mine, som stapper i seg brødskive på brødskive og blir aldeles rabiate i 2-tiden etter noe sukker, må jeg le. "Det er da ikke rart, så mye karber som du spiser med det brødet ditt," sier jeg da. Jeg er mett til jeg går hjem igjen, jeg.

Så jeg savner ikke brødet, nei. (Bare av og til, når jeg kjenner duften av fersk gjærbakst. Men det går over i løpet av et minutt eller så.)

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:51   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Synes det er trist at brød blir regnet som en så viktig ingrediens i kostholdet til mange, spesielt barn. Jeg er jo på endel mammaforumer, og der ser jeg gang på gang at foreldrene sender med barna 6-8-10 brødskiver i barnehagen. Ja, "for de blir jo aldri mette, de spiser så mye brød". Er det rart de ikke blir mette når de spiser kneipp med syltetøy og brunost??
Gi barna mindre brød og mer pålegg, så skal de se at de faktisk blir mette.

Selv ELSKER jeg brød, jeg kunne levd på brødskiver med masse smør og pålegg. Men siden det ikke er heldig, spiser jeg heller litt knekkebrød og bruker mye smør og pålegg både til dem og utenom. Kommer jeg over et koldtbord eller lignende, der det feks. finnes laks og eggerøre, er det bare teit å spise brød, da ser jeg ikke vitsen.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 22:56   #9
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Brød, brød og atter brød!

Savner egentlig ikke brød så mye, heldigvis. Baker OE-brødet så jeg har brødskiver i frysen hele tiden, og synes det er en god erstatning. Tynne skiver og masse pålegg! nam.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:09   #10
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Brød, brød og atter brød!

Jeg savner overhodet ikke brød. Har eksperimnetert meg fram til en utmerket lappeoppskrift, som smaker mye bedre enn brød.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:29   #11
leenam
Medlem
 
leenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Innlegg: 69
leenam er ny på veien

Sv: Brød, brød og atter brød!

Jeg blir også veldig overrasket over at mine to (syltynne) kollegaer med cøliaki insisterer på å ha eget, tilpasset brød/knekkebrød med brunost el.l. til lunsj, når vi kan forsyne oss med salat, røkelaks, gravlaks, egg, eggerøre, oster, alle sorter kjøttpålegg, leverpostei, grønnsakskaker, falafel, mais, bønner osv.

leenam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rob Faigin, Enig - Fallon, Skaldeman Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 14:31   #12
Dixie
Juniormedlem
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 49
Innlegg: 23
Dixie er på en erverdig vei

Sv: Brød, brød og atter brød!

Jeg er et brødmenneske deluxe! Savner det veldig. Det er jo flott at dere ikke føler noe savn, for mangelen på godt brød er det verste med hele lavkarbokostholdet syns jeg.

__________________
Første mål: -13 kg

Dixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dixies Fedonaktinske filosofi Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 15:41   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Jeg er et brødmenneske deluxe! Savner det veldig. Det er jo flott at dere ikke føler noe savn, for mangelen på godt brød er det verste med hele lavkarbokostholdet syns jeg.

Jammen om du heller mot Lindberg kan du jo spise grovt brød ....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:34   #14
Dixie
Juniormedlem
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 49
Innlegg: 23
Dixie er på en erverdig vei

Sv: Brød, brød og atter brød!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jammen om du heller mot Lindberg kan du jo spise grovt brød ....

Joda, jeg kan, men blodsukkeret mitt stiger for mye så jeg bør ikke.

__________________
Første mål: -13 kg

Dixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dixies Fedonaktinske filosofi Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 19:51   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Joda, jeg kan, men blodsukkeret mitt stiger for mye så jeg bør ikke.


Lindberg sitt brød også ? Det er jo lav GI ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:11   #16
Dixie
Juniormedlem
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 49
Innlegg: 23
Dixie er på en erverdig vei

Sv: Brød, brød og atter brød!

Lindberg sitt brød smaker svamp!
Har planer om å prøve å reintrodusere brød igjen senere.

__________________
Første mål: -13 kg

Dixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dixies Fedonaktinske filosofi Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 13:03   #17
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Brød, brød og atter brød!

Og jeg synes Lindbergbrødet smaker helt ok.
*he, he* Vi er så forskjellige!

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 15:43   #18
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Brød, brød og atter brød!

eneste jeg savner med brød er mors nybakte grovbrød, alt butikk-kjøpt brød syns jeg egentlig ikke noe om.

__________________
Delmål 1: 144 kg Delmål 5: 116 kg
Delmål 2: 137 kg Delmål 6: 109 kg
Delmål 3: 130 kg Delmål 7: 95 - 105kg
Delmål 4: 123 kg
Status: 0.5 kg unna delmål 2 !
Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:25   #19
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Nybakt grovbrød ja, med masse smør og ost.

*Tenker på kyllinglår og brokkoli, tenker på kyllinglår og brokkoli, tenker på kyllinglår og brokkoli*

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:42   #20
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nybakt grovbrød ja, med masse smør og ost.

*Tenker på kyllinglår og brokkoli, tenker på kyllinglår og brokkoli, tenker på kyllinglår og brokkoli*


BRUNost

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 20:50   #21
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Jeg er ikke så veldig glad i brunost, heldigvis, men det er faktisk litt snadder med TYNNE skiver brunost på heelt varmt nybakt brød, spesielt med 40 meter smør under.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 21:01   #22
leeha
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2005
Alder: 56
Innlegg: 69
leeha er ny på veien

Sv: Brød, brød og atter brød!

jeg savner heldigvis ikke brød. har aldri vært glad i det. ikke poteter heller. da jeg var liten og måtte spise opp potetene mine hende det rett som det var at jeg sovna med hodet i tallerkenen .det jeg savner er pasta. jeg har prøvd lindberg , men den har for mye karber og smaker helt fælt. nå har jeg bestilt fra dialife i danmark en pasta som heter dreamfield og somm ikke skal påvirke blodsukkeret. gleder meg til den kommer . er det noen her som har prøvd den ?

leeha er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 23:35   #23
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er ikke så veldig glad i brunost, heldigvis, men det er faktisk litt snadder med TYNNE skiver brunost på heelt varmt nybakt brød, spesielt med 40 meter smør under.

PLUSS ett tyyynt lag med honning

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 10:21   #24
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Brød, brød og atter brød!

Dette blir bare bedre og bedre (eller egentlig verre og verre).

Jeg liker faktisk ikke brunost, men tror jeg har fått pica på det nå i svangerskapet. DRØMMER om mat jeg vanligvis ikke liker, men jeg prøver å ikke spise det da. Har enda ikke spist brunost selv om det frister noe helt hinsides.

Men nå er jeg litt opp topic her.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg? Tette80 Ketolysekuren 7 08-05-07 08:49
Brød snupperella Ketolysekuren 11 03-12-06 22:21
Brød for vedlikehold Kristian Vedlikeholdsdietten 6 29-06-05 12:55
brød - kan noen hjelpe seagirl Generell ernæringsdebatt 5 17-09-04 11:17
Glutenfritt brød elian Lavkarbo generelt 3 05-09-04 15:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no