Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Lite gang på ketolysekuren min...hjelp

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-08, 23:37   #1
Superslimithink
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 31
Superslimithink er på en erverdig vei

Lite gang på ketolysekuren min...hjelp

Stixene har vært lyserosa nå i 2 dager... og vekta er den samme den var for en uke siden...

Hva gjør jeg galt? Jeg spiser det jeg skal, og tok av 3 kg første uka, begynte sist mandag, og nå har det sagt stopp selvom jeg holder meg unna karbo...

Jeg er ikke så veldig overvektig, men har 10 kg jeg ønsker å ta av for å være der jeg var før... Er 165 høy og veier 68 kg (når jeg begynte på kuren)
What to do?

Superslimithink er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 23:39   #2
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Lite gang på ketolysekuren min...hjelp

Du veier ikke så veldig mye da. Kanskje kroppen din ikke er helt enig med deg om hva du skal veie? Uansett er ikke en uke så veldig lenge. Jeg ville gitt det en del mer tid, og hvis vekta ikke rikker seg, så kan du jo prøve ut noe annet.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 00:09   #3
nattfrue
Seniormedlem
 
nattfrue sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 740
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Lite gang på ketolysekuren min...hjelp

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

Stixene har vært lyserosa nå i 2 dager... og vekta er den samme den var for en uke siden...

Hva gjør jeg galt? Jeg spiser det jeg skal, og tok av 3 kg første uka, begynte sist mandag, og nå har det sagt stopp selvom jeg holder meg unna karbo...

Jeg er ikke så veldig overvektig, men har 10 kg jeg ønsker å ta av for å være der jeg var før... Er 165 høy og veier 68 kg (når jeg begynte på kuren)
What to do?

Slapp av Den første uka mister du mest vann. Vanlig å gå ned mye da, men det kan fort sette opp forventningene litt for mye. Det regnes ikke som "stopp" (platå) før vekta har stått stille i en måned. Overgang til ketogen kost en en stor omstilling for kroppen, la den gjøre det den skal mens du spiser riktig og får deg litt lett mosjon, så skal du se det funker. Bare gi det litt tid og ikke bli utålmodig.

Nå skal du jo også ned ganske lite (relativt sett) i vekt, og det er tradisjonelt vanskeligere enn å gå ned mye. (Eller, mer spesifikt: hvis man skal ned for eksempel 30 kilo, går det fortere for denne personen å gå ned de første 10 kiloene enn det gjør for en person som kun skal ned 10 kilo og ikke mer etterpå. De siste kiloene kan sitte hardt.) Stresser du, kan det også påvirke vektnedgangen i negativ retning - og ja, stress over å ikke gå ned i vekt er også stress

__________________
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Min journal
nattfrue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert ketogen diett med utgangspunkt i Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
HJELP med å komme i gang med KETOLYSEKUREN! Superslimithink Spørsmål og svar 5 15-09-08 18:05
Hjelp - handletur i butikken - ketolysekuren sofasara Ketolysekuren 20 16-05-08 11:03
Da er jeg i gang med ketolysekuren,og har noen spørsmål KW87 Ketolysekuren 10 23-01-08 23:55
Trenger hjelp til å komme i gang ... Maja Lavkarbo generelt 1 14-01-08 12:02
Hjelp til å komme i gang.... Elink Spørsmål og svar 3 09-08-06 20:03


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no