Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Opp i vekt med Skaldeman?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-03-10, 09:33   #1
Lille123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 12
Lille123 er på en erverdig vei
Unhappy

Opp i vekt med Skaldeman?

Har spist LCHF nå i tre måneder, men har ennå ikke opplevd enten vektnedgang eller minsking i cm. Derimot veier jeg mer enn jeg gjorde da jeg begynte, og opplever at jeg heller legger meg ut enn å miste cm. Har forsøkt "alt", spiser ikke kunstige søtstoffer, ikke meieriprodukter, får i meg moderate mengder grønnsaker til alle måltider, ligger på ca 75% fett i daglig inntak, og med dertil anpasset mengde protein (1 g på kg ønsket vekt).

Nå lurer jeg bare på hva jeg skal gjøre - jeg har 5 kg jeg vil ned, jeg stortrives med dette kostholdet - men hvordan skal jeg da bli kvitt de hersens kiloene? Skal jeg kutte ut, og heller prøve å sulte dem vekk, eller skal jeg fortsette med dette som kroppen min trives så godt med?

Blir litt smårar av dette kjenner jeg - noen som har noen tanker eller gode råd???

Lille123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra april 2010 Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 10:38   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?!?!?

Du vil ned 5kg med Skaldeman?

Er ikke sikkert kroppen din er enig i at du trenger å gå ned de kiloene. Da vil du oppleve at det en ketogen kur er vektregulerende. Går du ikke ned når du gjør absolutt alt riktig, så kan det være grunnen.

Nå vet ikke jeg hva du veier og hvor høy du er, eller hva du vanligvis spiser, da!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 10:47   #3
Lille123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 12
Lille123 er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?!?!?

Hei! Jeg er enig i det kanksje høres rart ut - å gå ned 5 kg med skaldeman liksom, men jeg har klokketro på filosofien hans, og håpte vel at jeg skulle kunne gå ned selv om jeg ikke har mer enn 5 kg igjen av en total nedgang på 15 kilo. Men ja - jeg har også begynt å tenke på at det kan være at kroppen min er fornøyd med den vekten den har nå - det er bare det at vi ikke er helt enige :-)!

De første 15 kiloene forsvant med fedon uten fett; det fungerte som bare det - men jeg tenkte bare på mat! Hele tiden!!!!

Så Kitt, takk for tanken - det bekrefter vel noe jeg har tenkt allerede;

men jeg skulle jo så gjerne blitt kvitt dem vettu :-)!

Lille123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra april 2010 Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 17:45   #4
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Vet dette er sent svar altså,men. Jeg er nesten i samme situasjon som deg. Levde fettfattig og var sulten støtt. Det jeg tror på er at du er mer moderat i ditt fettinntak siden det inneholder himla mye kalorier, noe som faktisk betyr noe for en del, og særlig når det er så få kg som gjenstår, og at fettet du velger er umettet og flerumettet fett, f.eks litt udos choice over grønnsakene til hvert måltid. Av mettet fett er det cocosa som er best for forbrenningen. men denne typen fett finnes i udos choice så du trenger ikke flere enn den. Nok grønnsaker har jeg tro på for å stille karbo-sulten/ næringsbehovet. Et måltid med kyllingfilet masse grønt og litt udos choice må man bare gå ned av. Og det er et måltid man er tilfeds etter å ha spist. Ikke rart siden det har alt man trenger i seg.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:08   #5
Lille123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 12
Lille123 er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Takker for svar og prøver det! Har det fungert godt for deg med dette?

Lille123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra april 2010 Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:22   #6
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

HEI!
Jøss! høres ut som meg det der. jeg gikk OPP 7-8 kg på 8 uker!
jeg lå på 75-80 % fett og uten meieriprodukter eller kunstig søtning. Jeg skjønte ikke hva som skjedde egentlig, men bortforklarte det med stress og at kroppen sikkert bare vil bruke tid på å venne seg til kostholdet. Jeg spiste nemlig Fedonaktig(den litt mer magre varianten) så omstillingen skulle da ikke være så stor.
Det er 1 år siden nå, jeg sliter fremdeles med de ekstra kiloene. Fra å være slank med flat mage har jeg nå en bilring/fettvalk der.
Jeg tror FETT-sammensetningen ble feil for meg.? altså for mye mettet fett. gikk i MYE smør og bacon da. og endel cocosa.
Nå har jeg gått over til å shote oljer før og etter mat(linfrø, udos, livets olje osv). Har kuttet ut bacon og mye rødt kjøtt(får så treg mage av det). Spiser mye kylling(lår, vinger), noe fisk. Lager shaker/smoothies som virker lettere fordøyelig for meg. Magen fungerer mye bedre når jeg shoter oljer. Så får tiden vise om vekten beveger seg nedover igjen.

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wE5swIX/]

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 22:24   #7
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

jeg mener at jeg spiste Fedon-aktig FØR jeg la om til først Optimal ernæring og så Skaldeman etter det...

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wE5swIX/]

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:35   #8
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Ja, lille123. Jeg la om slik og gikk ned to kg straks og har gått ned litt mer etterpå. Jeg ligger nå på grensen til undervektig ifølge BMI. Men sulter ikke det minste. (Veier i 52/53 kg og er 171 høy.) Føler meg ikke for tykk da, men kunne gjerne tatt av litt mer, men gidder ikke sulte for det, for det er jo ikke noe langvarig prosjekt å sulte. Så jeg skal ikke klage over 53 kg. Tror jeg vil skifte ut det lille ekstra jeg har av fett med muskler etter som tida går fordi jeg har spist for lite proteiner tidligere og vil komme til å få mer muskelmasse og også mer organmasse, tror jeg, da jeg har tært litt på organene mine i mangel på nok protein. Tenker trene litt styrketrening i tillegg til yoga og gåturer.

Skaldemann og ketolysekur er for de som skal mye ned i vekt. Vi som ikke er overvektige trenger ikke så mye fett,og det er sunnere å spise variert med nok fullverdig protein og med masse grønnsaker.Han som står for ketolyse sier til de som trenger å gå ned 5 kg: spis mer grønnsaker og frukt bare. Men det rådet der passer ikke alle. Jeg spiste for mye frukt og grønnsaker før og for lite fett og kjøtt. Jeg har tro på magert kjøtt og fisk, masse grønnsaker og sunne oljer. Kroppen orker ikke å omdanne protein til energi, grønnsaker har lav GI og sunt fett er essensielt.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 01:05   #9
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Ja, lille123. Jeg la om slik og gikk ned to kg straks og har gått ned litt mer etterpå. Jeg ligger nå på grensen til undervektig ifølge BMI. Men sulter ikke det minste. (Veier i 52/53 kg og er 171 høy.) Føler meg ikke for tykk da, men kunne gjerne tatt av litt mer, men gidder ikke sulte for det, for det er jo ikke noe langvarig prosjekt å sulte. Så jeg skal ikke klage over 53 kg. Tror jeg vil skifte ut det lille ekstra jeg har av fett med muskler etter som tida går fordi jeg har spist for lite proteiner tidligere og vil komme til å få mer muskelmasse og også mer organmasse, tror jeg, da jeg har tært litt på organene mine i mangel på nok protein. Tenker trene litt styrketrening i tillegg til yoga og gåturer.

Skaldemann og ketolysekur er for de som skal mye ned i vekt. Vi som ikke er overvektige trenger ikke så mye fett,og det er sunnere å spise variert med nok fullverdig protein og med masse grønnsaker.Han som står for ketolyse sier til de som trenger å gå ned 5 kg: spis mer grønnsaker og frukt bare. Men det rådet der passer ikke alle. Jeg spiste for mye frukt og grønnsaker før og for lite fett og kjøtt. Jeg har tro på magert kjøtt og fisk, masse grønnsaker og sunne oljer. Kroppen orker ikke å omdanne protein til energi, grønnsaker har lav GI og sunt fett er essensielt.


Ja da skjønner jeg at du går opp med Skaldeman. Du og kroppen din er nok ikke enige om hva som er riktig vekt for deg. å veie 53 kg når du er 171 cm, og vil ned 5 kg da... ikke rart den "protesterer" på det. hodet ditt vil ned, men ikke kroppen. ikke normalt å veie 48 kg da jente

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wE5swIX/]

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 01:26   #10
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Den protesterer ikke. Jeg har gått ned. Jeg er ikke så opptatt av vektnedgang.Heller det å få litt mer muskler og litt mindre fett.Jeg er mindre opptatt av tall enn speilbildet.jeg ser ikke sykelig tynn ut om det er det du tror fordi jeg har slanke yogamuskler.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:23   #11
Chantelle
Medlem
 
Chantelle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Skien
Innlegg: 320
Chantelle er en juvelChantelle er en juvelChantelle er en juvel

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Den protesterer ikke. Jeg har gått ned. Jeg er ikke så opptatt av vektnedgang.Heller det å få litt mer muskler og litt mindre fett.Jeg er mindre opptatt av tall enn speilbildet.jeg ser ikke sykelig tynn ut om det er det du tror fordi jeg har slanke yogamuskler.

Hei du! beklager litt det innlegget mitt. Vi er selvsagt forskjellig bygd, og har forskjellig mål på hva vi ønsker oppnå.

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/exercise/wE5swIX/]

Chantelle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: kjernesunn/lav GI/raw Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 01:21   #12
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Takk. Helt iorden, Chantelle.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 13:22   #13
Grovsnus
Medlem
 
Grovsnus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 460
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

"UDOS COISE" Hva er det og hvor kjøpes det ??

Mvh Grovsnus

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 16:17   #14
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Udos choice er en oljeblanding som fåes kjøpt på helsekost. Den inneholder essensielle oljer (og kokosolje)i et riktig forhold.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 18:45   #15
ingaberry
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 7
ingaberry er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

hei lille 123
Jeg er ny her, og opplever akkurat det samme - opp fra 83 til vel 86. ........ og jeg som trodde at jeg skulle se ut som en sylfide etter 3 mnd he he. Prøver å finne ut av det og leser alt jeg kommer over. Har fått mange komplimenter på at jeg ser bedre ut - mere levende liksom. Det aller beste jeg har opplevd så langt er søvn. Etter 4 døgn sov jeg som en stein og våkner hver morgen uthvilt. Det har jeg aldri opplevd før - og jeg er nå 65. Jeg satser på at før eller siden vil det også gjøre utslag på vekta, men lure tips mottas med stor takk . Stor takk til Skaldemann for at han deler sin helsereise med oss.

ingaberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 18:55   #16
ingaberry
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 7
ingaberry er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av ingaberry, her.

hei lille 123
Jeg er ny her, og opplever akkurat det samme - opp fra 83 til vel 86. ........ og jeg som trodde at jeg skulle se ut som en sylfide etter 3 mnd he he. Prøver å finne ut av det og leser alt jeg kommer over. Har fått mange komplimenter på at jeg ser bedre ut - mere levende liksom. Det aller beste jeg har opplevd så langt er søvn. Etter 4 døgn sov jeg som en stein og våkner hver morgen uthvilt. Det har jeg aldri opplevd før - og jeg er nå 65. Jeg satser på at før eller siden vil det også gjøre utslag på vekta, men lure tips mottas med stor takk . Stor takk til Skaldemann for at han deler sin helsereise med oss.

Glemte å si at jeg er 160 cm høy - min normalvekt burde vel da være sånn ca 60 - 62 kg. Har aldri spist usunt - ikke sukker, brus, snop, kaker, og for det meste fisk, men blitt fetere og fetere.

ingaberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 19:02   #17
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Du kan kanskje prøve å spise kun karbohydrater fra grønnsaker?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 21:27   #18
ingaberry
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 7
ingaberry er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Du kan kanskje prøve å spise kun karbohydrater fra grønnsaker?

Takker for tips - ja jeg spiser forskjellige kåltyper, mest brokkoli, egenplukket sopp, løk, purre, salatpaprika, samt forskjellige krydderurter.

De siste par ukene har jeg vært medlem i Vektklkubben for å få tilgang til den kjekke matdagboka dem har der. Tenkte det kanskje kunne løse mysteriet, men nei ....... I allefall får jeg en veldig nøyaktig oversikt over fett/protein og karbo pr. dag. Meget skjelden jeg er over 10 carb/dag. Spiser forskjellige typer frø nesten daglig. Har til alle tider laget maten min fra scratch. Ingen lure tilsetninger. Derfor er jeg en smule opppgitt over vekta, alt blir tungt. Vonde knær/hofter, tungt å bøye seg. Hadde liksom ikke bruk for å bli tyngre. Men det nytter ikke å gi opp - føler at denne måten å spise på er det riktige, selv om jeg savner både potetene og nybakt speltbrød. Går på 2 forskjellige blodtrykksmedisiner - vet ikke om det har noen innvirkning.
Når det gjelder mosjon, går jeg stort sett i ulendt terreng ca 30 - 45 min 2 x pr dag. Med 3 hunder kan man ikke sluntre unna . Noen ganger går jeg runden med staver.
Jeg har aldri drevet noen form for slanking tidligere, men når vekta nærmer seg de 90 på min lille kropp, innser jeg jo at noe må gjøres - men hva???????????:confu sed: For ordens skyld - jeg har ikke diabetes, blodsukkret er normalt 5,8 - merkelig nok.

Håper på enda mange gode tips.

ingaberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 22:48   #19
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Lille123 og Ingaberry: hva spiser og drikker dere i løpet av en dag da? Lille123: har du lest ketolysekurboka? Det står noe om at vektnedgang kan stoppe opp fordi kroppen trenger tid til å omstille seg og "fordøye" det nye. Og det er mulig du legger på deg muskler, har du tenkt på det? De veier mer enn fett. Om du har slanket deg tidligere kan du ha behov for å fylle opp tapt muskelmasse både i lemmer og organer. Og kanskje kroppen din synes dette er viktigere å få gjort før andre kroppsforandringer? Noen som stopper opp i vektnedgang på atkins må tilbake til den strenge induksjonen for å få satt igang fettforbrenninga igjen. Det kan være du spiser noe du ikke kan spise for å gå ned i vekt, Noen kan ikke spise meieriprodukter, nøtter eller kunstig søtning.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 00:30   #20
ingaberry
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 7
ingaberry er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Lille123 og Ingaberry: hva spiser og drikker dere i løpet av en dag da? Lille123: har du lest ketolysekurboka? Det står noe om at vektnedgang kan stoppe opp fordi kroppen trenger tid til å omstille seg og "fordøye" det nye. Og det er mulig du legger på deg muskler, har du tenkt på det? De veier mer enn fett. Om du har slanket deg tidligere kan du ha behov for å fylle opp tapt muskelmasse både i lemmer og organer. Og kanskje kroppen din synes dette er viktigere å få gjort før andre kroppsforandringer? Noen som stopper opp i vektnedgang på atkins må tilbake til den strenge induksjonen for å få satt igang fettforbrenninga igjen. Det kan være du spiser noe du ikke kan spise for å gå ned i vekt, Noen kan ikke spise meieriprodukter, nøtter eller kunstig søtning.

Hei og takker for innspill Nei jeg har ikke lest den boka om ketolysekuren. Iflg utregningene på matdagboka til vektklubben er det skjelden jeg er under 80 fett, 25 - 30 protein, og nesten alltid under 10 carb. Men jeg skal teste dette å sløyfe fløte i kaffen og kutte ut ost for en stund. Kunstig søting bruker jeg ikke. Jeg er ikke glad i søtt, så det er ikke noe problem. Og som du sier, det kan være at kroppen trenger tid for å omstille seg fra fettfattig til å bli skikkelig "olja". Stakkars legemet lurer vel på om gamlemor har tørna .
Det går mye i forskjellige variasjoner i egg, bacon, nakkekoteletter. Dette er noe uvant for meg, da jeg gjennom mange år har spist veldig lite kjøtt, men derimot myyyyyyyyyyye fisk. Idag har jeg derimot laget litt av en spesialitet, fett og godt. I et glimt husket jeg at vi som barn spiste noe som var utrolig godt, nemlig fårehaler (sauspeler på nordnorsk). Retten gikk under navnet "spelsuppa". Det er en vanlig kjøttsuppe med masse grønnsaker og helst lettsalta haler. Så nå har jeg pussa støvet av gamle kunnskaper, og for å få denne fiffige spise til å bli lavcarbo, har jeg brukt vanlig kål, løk og hvitløk, løpstikke. Uten kålrot og gulrot. Joda det smakte akkurat så godt som jeg huska det - og fettprosenten er upåklagelig. Ellers spiser vi litt forskjellige varianter med kjøttdeig. Den lager jeg selv og kverner inn ekstra fett i form av nyretalg. Fikk Skaldemanns Kokebok nå før helga, så jeg skal prøve ut noen av oppskriftene hans. Så skikkelig godt ut.
Så fra i morra er meieriprodukter FYFY - kanskje det er det som blokkerer. Takker for all info og tips som kan sette meg på sporet. En annen positiv ting i tillegg til den gode søvnen - er at et mangeårig problem med gasser i magen er over. Så selv om vekta går i gal retning, verdsetter jeg andre de "bivirkningene" som har oppstått pga lav carb. Jeg mener også at konsentrasjonen har blitt radikalt bedre, for etter at jeg begynte med lav carb har det hendt bare en eneste gang at jeg har glemt slå av platene på komfyren eller slå på feil plate. Det var så ille at jeg vurderte å skaffe meg en slik alarm/sikkerhetsbryter. Hører gjerne om andre har gjort lignende erfaringer.

ingaberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 18:50   #21
ingaberry
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 7
ingaberry er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

og idag viste vekta 87 - ja ja - alt som går opp må jo før eller siden ned - sånn er det i allefall på børsen

ingaberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 01:59   #22
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Jeg er lei for det. Har du mensen snart, slik at det kan være vann? Les og lær og følg rådene til punkt og prikke, er alt jeg da kan si- hjelper ikke det ville jeg henvendt meg til Torkel.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 02:02   #23
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

5 kg er ikke mye. Da er det viktig å ikke spise mer enn akkurat det du føler kroppen trenger. Og trene! Lykke til

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-05-10, 18:55   #24
ingaberry
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 7
ingaberry er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

5 kg er ikke mye. Da er det viktig å ikke spise mer enn akkurat det du føler kroppen trenger. Og trene! Lykke til

heisann - takker så hjertelig for tips - mensen, nei jeg er 65 , men alle tips er like velkomne.
Jeg har for øyeblikket ryggsmerter, så treningen min er gåing i kupert terreng 45 - 90 min daglig. Sikkert ikke nok.

Idag har jeg vært i Bodø hos Kiropraktoren - mye bedre og da vil treningen min i tillegg til gåing bestå i div. øvelser på Red Cord. Det kan være tøft nok med denne vekta he he he - regner med underverker der ja .........
Ellers var jeg innom bokhandelen og bestilte Ketolysekuren - og på apoteket og kjøpte meg sånne teststrips. Altså !!!!!! her skal intet være uprøvd!! Og kanskje er det så enkelt at porsjonene mine er i drøyeste laget .... sikkert en del å hente der og.

Er det noen av dere som har gått opp som vil fortelle hvor mye vekta steg før den tippa andre veien? Fikk liksom litt ny piff her - takker for respons.

ingaberry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 17:48   #25
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Kan du ikke prøve ut et av tipsene til Torkel du finner i boka og rapportere til oss senere hva du gjorde og hvordan det går?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar

Emneord
vektoppgang


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 20:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 15:32
Hva er den store forskjellen på ketolysekur og spis deg ned i vekt med Skaldeman? Søster Spørsmål og svar 4 10-06-08 10:25
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 14:16
Spis deg ned i vekt - Sten Sture Skaldeman Nille Lavkarbobøker 9 04-02-06 17:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no