Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Hvor får man kjøpt denne? (Sjokolade fra sukkerfritt)

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-08-10, 23:11   #26
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt denne? (Sjokolade fra sukkerfritt)

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

Bare så du vet det KITT så fant jeg atkinsbaren min... Weee *hopper lykkelig opp og ned og skal prøve denne* (karbsinntaket mitt har så langt idag vært på 6g*)

Nok en gang TAAAAAAK

Håper det smakte!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 23:16   #27
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvor får man kjøpt denne? (Sjokolade fra sukkerfritt)

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Håper det smakte!

*urk* orker ikke tanken på en sjokolade bar enda.. Har spist NinaPina`s kyllinggryte.. Fant oppskriften HELT alene *stolt* METT!!

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat
Gammel 05-08-10, 23:22   #28
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor får man kjøpt denne? (Sjokolade fra sukkerfritt)

Opprinnelig lagt inn av Jorkla, her.

*urk* orker ikke tanken på en sjokolade bar enda.. Har spist NinaPina`s kyllinggryte.. Fant oppskriften HELT alene *stolt* METT!!

*klapper på ryggen*
Veldig bra! Ordentlig hjemmelaget mat i stede for kunstig søtstoff og masse E-er i en sjokoladebar!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 00:58   #29
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Sv: Hvor får man kjøpt denne? (Sjokolade fra sukkerfritt)

Kjøpte de sjokoladene på Rema på lørdag, og det kan jeg ikke gjøre igjen. Jeg syns de var kjempegode så jeg spiste en opp før jeg fikk sukk for meg. Heldigvis slapp jeg dobesøk.

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
ketolyse, sjokolade


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfritt sjokolade? Mimosaen Ketolysekuren 27 14-09-13 11:30
Sjokolade fra Sukkerfritt Paris Spørsmål og svar 2 19-05-10 21:58
Sjokolade fra sukkerfritt candyland Ketolysekuren 52 03-02-09 18:37
Sukkerfri sjokolade, kan jeg spise denne? hilde29 Ketolysekuren 12 25-01-09 19:42
Sjokolade fra Sukkerfritt, mindre enn 0,5 g karb pr 100 gram? Nivanna Spørsmål og svar 53 12-12-08 16:54


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no