Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen av dere som har hatt en sprekk noen gang?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-08-07, 21:50   #1
rolly
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 22
rolly er på en erverdig vei

Noen av dere som har hatt en sprekk noen gang?

hvordan var det?gikk du mye opp i vekt eller kunne du bare beg på an igjen?uten at det ble alt for store konsekvenser?
bare lurer alså hehe

rolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 21:53   #2
Tusta85
Seniormedlem
 
Tusta85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
Innlegg: 2.811
Tusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastiskTusta85 er bare helt fantastisk

Sv: noen av dere som har hatt en sprekk noen gang?

Ved hver sprekk så har jeg lagt på meg ca 2kg. Noe som har forsvunnet i løpet av en uke.
Det er vnaskelig å komme tilbake i vanskelige tralter, og for hver sprekk jeg har, jo lenger tid tar det før jeg er tilbake til vekten jeg var på før sprekken. Tar også lenger tid å komme i ketose.

__________________
Jornalen min
I første omgang...


Tusta85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-08-07, 22:39   #3
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: noen av dere som har hatt en sprekk noen gang?

Opprinnelig lagt inn av rolly, her.

hvordan var det?gikk du mye opp i vekt eller kunne du bare beg på an igjen?uten at det ble alt for store konsekvenser?
bare lurer alså hehe

Ja, jøss da (sier hun, nettopp tilbake fra byen), men jeg har vel egentlig ikke hatt helt de gedigne sprekkene, altså i den forstand at jeg har gått helt amok og stappet i meg karber en masse. Jeg har vært på ferie og fester ol og tatt en kake eller en dessert eller noe sånt.
Resultatet er at vekta har stått stille en uke eller noe sånt, eller at nedgangen har gått tregere.

...men ikke bruk svarene du får som noen mal altså!
Dette er forskjellig fra person til person, og jo flere sprekker du klarer å styre unna, jo bedre er det!
Bare sånn at det er helt klart.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Glutamin friflex Kosttilskudd 9 08-02-05 14:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no