Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

Her skjer det aldri noe ...

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-07, 22:27   #1
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Her skjer det aldri noe ...

Hvorfor skjer det aldri noe på denne siden for atkinsfolka?? Er det bare meg som er på induksjon (Nille-uke) eller??? Faktisk så mener jeg på alle atkins-filosofi sidene....

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 22:31   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Her skjer det aldri noe....

Min gjetning er at ketolyse har tatt over endel fra de som pleide å følge atkins før. Sånn veldig kort sagt.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 23:08   #3
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Her skjer det aldri noe....

Jeg følger også induksjon. Iallefall denne uken.

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 23:10   #4
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Her skjer det aldri noe....

Jeg begynte med Atkins og gikk ove rtil ketolyse

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 17:47   #5
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Her skjer det aldri noe....

Jeg går på ketolyse, har bare nille-uke for tiden og da følger jeg jo atkinsinduksjon. Men jeg vil gjerne lese litt om atkins og om lindberg for jeg skal gå over til lindberg når jeg er ferdig på ketolyse, men finner jo nesten ikke stoff å lese, erfaringer, spm osv.... Slik som på ketolyse-siden...... Får holde meg til den jeg da

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 18:24   #6
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Her skjer det aldri noe....

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Jeg går på ketolyse, har bare nille-uke for tiden og da følger jeg jo atkinsinduksjon. Men jeg vil gjerne lese litt om atkins og om lindberg for jeg skal gå over til lindberg når jeg er ferdig på ketolyse, men finner jo nesten ikke stoff å lese, erfaringer, spm osv.... Slik som på ketolyse-siden...... Får holde meg til den jeg da

Jeg har samme plan som deg!

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 21:34   #7
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Her skjer det aldri noe....

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har samme plan som deg!

Lykke til

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 22:59   #8
safran
Seniormedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 565
safran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snillsafran er virkelig snill

Sv: Her skjer det aldri noe....

Takk det samme!

__________________


Min journal
safran er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish Svar med sitat
Gammel 05-10-07, 23:04   #9
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Her skjer det aldri noe....

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Jeg går på ketolyse, har bare nille-uke for tiden og da følger jeg jo atkinsinduksjon. Men jeg vil gjerne lese litt om atkins og om lindberg for jeg skal gå over til lindberg når jeg er ferdig på ketolyse, men finner jo nesten ikke stoff å lese, erfaringer, spm osv.... Slik som på ketolyse-siden...... Får holde meg til den jeg da

Det er masse stoff hvis du går inn på kontrollpanelet og velger visning av tråder lenger tilbake .

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:04   #10
Janis
Medlem
 
Janis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 42
Innlegg: 308
Janis er en juvelJanis er en juvelJanis er en juvel

Sv: Her skjer det aldri noe ...

Ganske nylig blitt aktiv på forumet... Hva betyr "nille-uke?"

Janis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:10   #11
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Her skjer det aldri noe ...

Jepp, gjør som Frøy sier og forandre innstillingene for visning
Det er mye stoff hr, men det er vel kanskje ikke så mye nytt og lure på, og dermed ikke så stor aktivitet?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Tror du det finnes engler? mofe Generell diskusjon 302 20-08-07 08:09
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no