Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketogen diett og vanndrikking for å forbrenne fett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-08-13, 09:39   #1
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Ketogen diett og vanndrikking for å forbrenne fett

Jeg leste en artikkel en gang i tiden.finner den ikke igjen,man der stod det om dette med ketogen diett og at man måtte drikke så mye mer enn vanlig på slike dietter fordi man mistet så mye vann i ketose...nå stod det at enkelte drakk opptil 6-7 liter vann daglig...

Dere som har lest bokebn(ikke fått kjøpt enda) og har gått på kuren en stund og vet litt mer enn meg...hva sier dere til dette,og står det noen plass om dette og er det tilfelle at noen kan drikke sååå store mender uten at det blir farlig?

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 10:26   #2
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Ketogen diett og vanndrikking for å forbrenne fett

Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.

Jeg leste en artikkel en gang i tiden.finner den ikke igjen,man der stod det om dette med ketogen diett og at man måtte drikke så mye mer enn vanlig på slike dietter fordi man mistet så mye vann i ketose...nå stod det at enkelte drakk opptil 6-7 liter vann daglig...

Dere som har lest bokebn(ikke fått kjøpt enda) og har gått på kuren en stund og vet litt mer enn meg...hva sier dere til dette,og står det noen plass om dette og er det tilfelle at noen kan drikke sååå store mender uten at det blir farlig?

Drikk den mengden det passer deg å drikke!


Det er noen - meg inkludert - som glatt drikker over 6 liter daglig, men jeg er tørst av natur. Farlig blir det først hvis man bestemmer seg for å drikke mange liter på veldig kort tid. Hvis man drikker mye er det også greit å passe på at man kompenserer med ekstra salt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 17:55   #3
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ketogen diett og vanndrikking for å forbrenne fett

Denne du leter etter? http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...8&postcount=85
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9104

Som det meste annet viktig er den linket til fra nybegynnertråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970


Forøvrig er IKKE 6-7 liter vann farlig så lange det fordeles utover dagen. Jeg kjenner flere som drikker over 10l daglig, uten å være i Ketose også forøvrig.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Emneord
vann


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
Hvorfor forbrenne fett? Aftenvandrer Ketolysekuren 3 26-02-11 13:47
Når begynner man å forbrenne fett? Timona Generell diskusjon 2 22-10-09 09:04
Ketogen diett grotingeling Lavkarbo generelt 9 01-08-09 11:34
Forbrenne fett? Betty Boop Ketolysekuren 16 05-12-07 22:58


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no