Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

dårlig fordøyelse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-08-06, 11:51   #1
xCamilla
Juniormedlem
 
xCamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 39
Innlegg: 27
xCamilla er på en erverdig vei

dårlig fordøyelse

Jeg har alltid hatt dårlig fordøyelse.. jeg har prøvd mye rart for at det skal hjelpe. Eple-eddik hjelper litt. Men jeg lurer på om jeg kan ta epple-eddik sammtidig som jeg går på ketolyse kuren..?
Eller om dere har noen andre råd..
Jeg er på toalettet max hver 4 dag. Av og til enda sjeldnere, det kan jo ikke være bra...?!

__________________



xCamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-06, 12:04   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: dårlig fordøyelse

Spiser du nok fett? Nok grønnsaker? Er du i nok bevegelse? Drikker du nok vann?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-08-06, 12:41   #3
xCamilla
Juniormedlem
 
xCamilla sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 39
Innlegg: 27
xCamilla er på en erverdig vei

Sv: dårlig fordøyelse

Jeg spiser nok av allt tror jeg.. Har alltid hatt dårlig fordøyelse, så¨tror nok ikke det har noe med ketolysekuren spessielt å gjøre..
Har alltid trent masse, og drikker nok vann også.
Men går det ann å ta eple-eddik tabl når man går på ketolysekuren? de har virket litt tidligere.. Eller om det finnes noen andre tabeletter man kan ta..kanskje?

__________________



xCamilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-08-06, 12:53   #4
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: dårlig fordøyelse

Jeg kjøpte lacto vitale på helsekosten, slike snille tarmbakterien. Det fungerte glimrende på fordøyelsen min Men dette var før jeg begynte på ketolyse så jeg vet ikke om det er mange karber i dette.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 30-08-06, 17:34   #5
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: dårlig fordøyelse

Supert om du får tatt gode tarmbakterier... en form for probiotika.

sikekr på at du ikke har noen form for intoleranse? dersom du har hatt problemer "hele livet" (noe jeg har laaaaaaaaaaang erfaring med) så kan det være noe mat du spiser du ikke tåler...

prøvd å latt vær å spist feks melkeprodukt?

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 31-08-06, 22:06   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: dårlig fordøyelse

Opprinnelig lagt inn av xCamilla

Jeg spiser nok av allt tror jeg.. Har alltid hatt dårlig fordøyelse, så¨tror nok ikke det har noe med ketolysekuren spessielt å gjøre..
Har alltid trent masse, og drikker nok vann også.
Men går det ann å ta eple-eddik tabl når man går på ketolysekuren? de har virket litt tidligere.. Eller om det finnes noen andre tabeletter man kan ta..kanskje?

Hei

Epleeddik og annen eddig regnes som KH ( 4% eddik = 4 gr. KH/100 gr)

Ved forstoppelse: Kjøp magnesiumoxyd / oxid på apoteket. 1/2 - 1 ts i et glass vann pr dag setter fart på tingene.

Uro og mageknip kan forekomme, men gir seg etter kort tid på ketolysekuren.

Lykke til

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dårlig ånde? hallaise Induksjonen 6 13-08-07 23:21
Tips mot dårlig ånde??? please.. Chumpsy Ketolysekuren 10 30-08-06 11:55
Lavkarbobøker - dårlig kvalitet firth Lavkarbobøker 6 27-05-06 03:58
Dårlig ånde og kvalme Bamseline Lavkarbo generelt 3 04-03-05 22:13
Atkins og dårlig humør Pianoman Induksjonen 21 23-02-05 19:55


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no