Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Smerter i mellomgulvet

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-09-06, 08:35   #1
dittdattdott
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 47
Innlegg: 4
dittdattdott er på en erverdig vei
Unhappy

Smerter i mellomgulvet

Hei!

Har gått på ketolysekuren i 2 uker nå og tatt av 8,5 kilo.
Men i natt ble jeg skeptisk på om jeg skulle fortsette, (vil gjerne ta av 5 kilo til) Jeg våknet av sterkt ubehag og smerter i mellomgulvet/mageregionen. Gikk ut på do og begynnte å bli kvalm, plutselig kastet jeg opp rett ut av det blå, rakk liksom akkuratt fram til skålen. Når jeg så meg i speilet var jeg helt grønn i ansiktet. Jeg var også helt uten krefter i armer og ben. så drakk jeg en del vann og smerten ga seg gradvis. Hadde smertene i mellomgulvet også tidlig i første uka jeg gikk på kuren. Kan det ha noe med at jeg tok kvelds tabletten min uten å spise kvelds? Jeg trente i tillegg ganske hardt i går kveld. Dette spiste jeg i går (frokost hoppet jeg over) Lunch: kylling lår, omelett og tomat, middag: svinekotelett og blomkål, klokken 18:30 to eggs omelett med purre og salami.

Dette ble kansjke litt omfattende men synes dette var litt skummelt....

Hilsen
Dittdattdott

dittdattdott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-06, 20:28   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Smerter i mellomgulvet

Hei
Gratulerer med vekttapet.

Årsakene til dine ubehag kan skyldes ; for hard trening , at du okke tar tablettene til mat, at du piser litt for uregelmessig, du kan ha spist noe som var litt bedervet? eller det kan være tegn på omgangssyke.

Håper på snarlig bedring
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 07-09-06, 20:42   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Smerter i mellomgulvet

God bedring.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-09-06, 15:04   #4
dittdattdott
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2006
Alder: 47
Innlegg: 4
dittdattdott er på en erverdig vei

Sv: Smerter i mellomgulvet

smertene har kommet hver onsdags natt når jeg tenker meg om, og onsdagskveld spiller vi innebandy i to timer.... og det blir fort veldig slitsomt fordi det er gøy og vi er kanskje 3 mot tre i en stor hall. det jeg lurer på er om det kan være farlig?

dittdattdott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-09-06, 17:13   #5
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Smerter i mellomgulvet

Opprinnelig lagt inn av dittdattdott

smertene har kommet hver onsdags natt når jeg tenker meg om, og onsdagskveld spiller vi innebandy i to timer.... og det blir fort veldig slitsomt fordi det er gøy og vi er kanskje 3 mot tre i en stor hall. det jeg lurer på er om det kan være farlig?

Vil jo anbefale deg å snakke med fastlegen din, hvis du har gjentagende store magesmerter. Trenger ikke være noe alvorlig, men synes det blir feil at vi her inne sitter å "synser"...
Bedre med en legesjekk for mye, enn en for lite, sant?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 12-09-06, 00:30   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Smerter i mellomgulvet

Opprinnelig lagt inn av Borealis

Vil jo anbefale deg å snakke med fastlegen din, hvis du har gjentagende store magesmerter. Trenger ikke være noe alvorlig, men synes det blir feil at vi her inne sitter å "synser"...
Bedre med en legesjekk for mye, enn en for lite, sant?

Helt enig. Men ta litt hensyn til det Torkil sier også. Han ER faktisk lege han og, og kjenner til hva med kuren som KAN/IKKE KAN være årsak til slike smerter.

God bedring !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Smerter i eggstokkområdet som stråler ut mot ryggen og nedover lårene.. Iset Fysisk og mental helse 15 31-07-05 23:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no