Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

trening!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-09-06, 00:59   #1
pixie
Nytt Medlem
 
pixie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 9
pixie er på en erverdig vei

trening!

jeg lurte bare på om man går raskere ned i vekt om man trener ved siden av ketolysekuren?

__________________


pixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 01:12   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: trening!

JA !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 01:31   #3
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: trening!

hehe...må bare legge meg flat...skjønner godt at enkelte har fått nok..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 02:08   #4
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: trening!

Ikke helt sikker paa om jeg skjoenner hva du mener her Stinasol, men hvis jeg forstaar deg riktig, saa var det kanskje litt nedlatende mot traadstarteren

Det var sikkert ikke din mening, kanskje du bare ville vaere selvironisk

Eller er jeg helt paa baertur naa

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 03:25   #5
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: trening!

Opprinnelig lagt inn av stinasol

hehe...må bare legge meg flat...skjønner godt at enkelte har fått nok..

...tror ikke Nille svarte irritert nå altså.....hvis det var det Stinasol mente....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 12:10   #6
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: trening!

nope,den var ikke ment å være nedlatende,tror de det gjelder skjønner hva jeg mener,trodde heller ikke at Nille svarte irritert(heller litt ironisk) ps.trening hjelper altid uansett hva kur/diett eller liv du lever

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 18:55   #7
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: trening!

Opprinnelig lagt inn av stinasol

nope,den var ikke ment å være nedlatende,tror de det gjelder skjønner hva jeg mener,trodde heller ikke at Nille svarte irritert(heller litt ironisk) ps.trening hjelper altid uansett hva kur/diett eller liv du lever

Oki, da så!
Både for dataverden og sms-kommunikasjon, er det dessverre mye rom for misforståelser...siden man verken ser fjeset eller hører tonefall.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 22:07   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: trening!

Burde jeg ha svart noe annet her ??

Skjønner ikke hva dere snakker om i det hele tatt jeg

Er det mulig å "tolke" et JA med smilefjes på flere måter ?


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 23:44   #9
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: trening!

Opprinnelig lagt inn av nalana

Ikke helt sikker paa om jeg skjoenner hva du mener her Stinasol, men hvis jeg forstaar deg riktig, saa var det kanskje litt nedlatende mot traadstarteren

Det var sikkert ikke din mening, kanskje du bare ville vaere selvironisk

Eller er jeg helt paa baertur naa

Huff da, det var visst meg som startet dette, og som du ser var det ikke myntet paa ditt svar Nille. Det er helt klart at et ja med smilefjes bare kan tolkes paa en maate.
Vet ikke om jeg vil gaa naermere inn paa hva jeg mente, for naa angrer jeg litt paa at jeg hang meg opp i dette i det hele tatt.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 01:09   #10
pixie
Nytt Medlem
 
pixie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 9
pixie er på en erverdig vei

Sv: trening!

var bare et lite spørsmål..
er ikke no gla i å trene..
men hvis det hjelper så får jeg prøve.
jeg veier 97kg + at jeg har ryggplager.
da gjør det vondt å trene.

dette går tregt...

leste ett sted at man kan forvente å gå ned 1-2kg i uken..
hvis man trener da eller?

__________________


pixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 01:14   #11
pixie
Nytt Medlem
 
pixie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Innlegg: 9
pixie er på en erverdig vei

Sv: trening!

Opprinnelig lagt inn av stinasol

hehe...må bare legge meg flat...skjønner godt at enkelte har fått nok..

av hva?
Folk som spør om de lurer på ting?

__________________


pixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 01:20   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: trening!

Opprinnelig lagt inn av pixie

av hva?
Folk som spør om de lurer på ting?

Ja, det var vel det Nalana og undertegnede og lurte på....
Men, nok om det!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:07   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: trening!

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Ja, det var vel det Nalana og undertegnede og lurte på....
Men, nok om det!

Ja, nok om det.

Dette er et åpent forum hvor folk kan spørre stort sett om hva de vil. Men man er ikke garantert svar. Noen ganger får man klare svar, andre ganger får man beskjed om å lese boka.

Det finnes ikke dumme spørsmål. Det er faktisk ikke alt som er like innlysende for alle. Det finnes imidlertid mange dumme svar.

Jeg trodde i min enfoldighet at et JA var et klart svar.... Så lenge trådstarter er fornøyd med svaret er jeg fornøyd !

Så tilbake til tema !

Sitat:

var bare et lite spørsmål..
er ikke no gla i å trene..
men hvis det hjelper så får jeg prøve.
jeg veier 97kg + at jeg har ryggplager.
da gjør det vondt å trene.

dette går tregt...

leste ett sted at man kan forvente å gå ned 1-2kg i uken..
hvis man trener da eller?

Du MÅ ikke trene, men det er helt klart at du vil oppnå bedre resultat om du gjør det. Du behøver ikke trene hardt. En halvtimes spasertur pr dag, svømming, sykling...... gå i trapper. All bevegelse øker forbrenningen. Det skal ikke gjøre vondt eller være forbundet med ubehag å trene. Start forsiktig og øk på etterhvert. Få gjerne råd fra en fysioterapeut eller lege til en treningsform som passer for deg. Som sagt, alt er bedre enn ingenting, - om det bare er en kort spasertur får du gevinst fremfor å sitte stille.

I begynnelsen er det mange som går ned 1-2 kilo i uka, men å påstå at det er vanlig vil være å lure folk. Det kommer an på hvor mye du har å ta av. Hvor flink du er å holde deg til filosofien du har valgt (dvs. har du lest boka skikkelig har du større sjans for å lykkes enn om du ikke har lest den). Det kommer an på hvor stor metabolsk motstand du har, og hvor mye du beveger deg. Det er mange faktorer som spiller inn, og det er høyst individuelt hva som virker fra person til person.

Lykke til videre !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 18:52   #14
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: trening!

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Jeg trodde i min enfoldighet at et JA var et klart svar.... Så lenge trådstarter er fornøyd med svaret er jeg fornøyd !




..jeg tror misforståelsen berodde på størrelsen på ja`et ditt....!

Forøvrig, -helt enig i ditt svar!
Som vanlig.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trening og lavkarbo... Tidligere bruker Trening 35 25-03-07 21:40
Proteiner ikke nyttig rett etter trening ?? Nille Trening 33 21-10-05 13:01
Fettforbrennende treningstips mofe Trening 4 28-04-05 20:18
trening og lavkarbo eipa Trening 5 13-10-04 10:56
Trening for nybegynnere Albertine Trening 4 05-06-04 11:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no