Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Diett.no, kan man lage oppskrifter der?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-11, 09:15   #1
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Diett.no, kan man lage oppskrifter der?

kan man lage sine egene oppskrifter der inne ..fant det ikke ut

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 09:59   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no, kan man lage oppskrifter der?

Det kan man Velg oppskriftsfanen - og lag oppskrift. Kommer ikke inn på diett.no akkurat nå, spør om du ikke finner det!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:12   #3
maysa
Seniormedlem
 
maysa sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: buskerud
Innlegg: 1.407
maysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snillmaysa er virkelig snill

Sv: Diett.no, kan man lage oppskrifter der?

Tusen takk hadde ikke helt lagt merke til fanene

__________________
Smil til meg, så smiler jeg igjen.

maysas journal
vekt 29/9- 121,8 vekt 6/10-120,3
maysa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: være litt forsiktig med karbene Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 10:19   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Diett.no, kan man lage oppskrifter der?

Opprinnelig lagt inn av maysa, her.

Tusen takk hadde ikke helt lagt merke til fanene

Bare hyggelig - jeg har brukt litt tid på å rote meg vekk på diett.no selv Bare et tips, jeg skulle legge inn en laaang oppskrift i går på diett.no, også skjedde det noe med siden - og alt ble vekke... anbefaler heller og lagre litt innimellom om du skal skrive mye så slipper du som meg og gjøre ALT på nytt!

Et annet tips er at når du har lagt inn alt du har spist i løpet av dagen, kan du få opp kakediagram/etikett for feks bare frokost om du huker av for frokost og velger det lille ikonet over som sier "vis kun markerte matvarer". Da har du full oversikt over enten enkelt linjer du har lagt inn, eller feks frokosten eller middagen - ikke bare hele dagen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vil lage god is! Ragnhild_rookie Spørsmål og svar 9 29-05-11 15:06
Lage mat på TV raskall Lavkarbo generelt 34 04-05-11 07:23
Høy protein-diett kontra høy fett-diett Maja Kostholdsfilosofier 16 13-01-10 21:03
Lage sjokolade - oppskrifter? krokodillen Spørsmål om matvarer og oppskrifter 4 11-01-10 17:04
Fedon"diett" eller Atkins diett? haukhe Spørsmål og svar 2 01-11-07 21:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no